Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua lakata haluamasta, apua.

Vierailija
02.08.2022 |

25-35v oli haluni huipussaan. Nyt ikää 39v enkä enää halua. Vika ei ole miehessä vaan jossain mitä tapahtuu elimistössäni, hornonitoiminnassani. Kyllä, kävin labrassa ja kaikki oli kunnossa. On liikuntaa, terveellistä ruokaa, ei ole stressiä, on energiaa mutta ei haluja. En halua tässä iässä lopettaa haluamista. Haluan haluta! Oletko saanut apua jostakin? Luontaistuote tai jotain. On oltava joku asia mikä palauttaa elimistööni halut. En käytä pillereitä, en ole käyttänyt koskaan enkä muitakaan lääkkeitä. Pidän itsestäni ja elämästäni. Olen pitänyt taukoa ja olen kokeillut olla aktiivinen haluttomuudesta huolimatta. En saa päätä mukaan kuten aina ennen. Ei auta vaikka mies päällä vaihtuisi. Kokemuksia miten tästä palataan nuoruuteen vai olenko vaan liian vanha?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukula on hankittava.

Vierailija
2/9 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sotke hormonitoimintojasi millään luontaistuotesotkulla.

Onko kyse yleisestä libidon laskusta vai onko perhetilanne muuttumut vai onko puoliso kåymyt epåkiinnostavaksi vai mikä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kuntosali harastusta ja siellä isojen painojen nostelemista tunnin 3-4 kertaa viikossa. Se tekee hormonitoiminnalle jotain mikä nostaa halut huippuunsa, kokemusta on. Sama hormonitoiminta saattaa kyllä tehdä välillä kiukkuiseksikin olon.

Vierailija
4/9 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona on kaikki hyvin ja ihana mies. Siitä ei ole halut kiinni. Tuo kuntosali oli mielenkiintoinen ehdotus. Olen miettinytkin onko jotkin tietyn lajin harrastajat enemmän halukkaita kuin toiset. Miksi tätä ongelmaa ei tutkita paremmin ja keksitä siihen ratkaisuja. Tai sitten biologian näkökulmasta olen menetetty tapaus tässä iässä.

Vierailija
5/9 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä teen toisin mutta olen 47v ja haluan n. kaksi kertaa viikossa. Tosin, en tiedä onko se aina fyysistä halua vai sitä että vaan aloittaa homman. En useinkaan halua mennä lenkille mutta aina kun menen, se on kivaa ja siitä tulee hyvä olo. Sama asia peiton allakin ja monessa muussa tekemisessä. Olenkin miettinyt jättääkö ihmiset siksi tekemättä mukavia asioita että jäädään odottamaan jotain erityistä halua.

Vierailija
6/9 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen huomannut että fyysinen kova rasitus lisää haluja . Joten kokeile ap kuntosalia!

Olen lepsuillut liikunnasta ja nyt pitkästä aikaa kun tein kunnon treeeniä huomasin että halukkuus nousi. Joten yritän itsekin kokeilla tuota kuntosalia.

Haluttomuus on perseestä.

Toinen mikä voi auttaa on nokkosen siemenet.

Vierailija
7/9 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkokaa rajoja ja omia tapoja. Jos joka aamu syö puuroa, se alkaa maistua puulta. Sen sijaan kun maustat puuroa eri tavoilla, se kelpaa varsin hyvin. Sama aika, sama paikka, samanlainen akti on takuuvarma keino saada halut häviämään. Menkää vaikka luontoon ja pystyttäkää teltta ja antaa palaa. Kaikilla tavoilla. Antakaa itsellenne mahdollisuus olla erilaisia välillä. Missä muussa asiassa voi unohtaa yhtä hyvin kaikki tämän maailman järjettömyydet? Elämä on yhtä normia ja sääntöjä, joten läheisyys on paikka missä ne voi hetkeksi unohtaa ja lentää mielikuvituksissa ihan minne haluaa.

Vierailija
8/9 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko se premenopaussi jo siellä kolkuttelisi..

Vierailija
9/9 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on luopumista.