Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

' KULTAINEN 60-LUKU' viikkoon¤ 43 ¤

23.10.2006 |

Huomenta ! Tässä aloitus meille 60-lukulaisille ja hyvän viikon toivotus. t.emmi

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä odotus on palkittu, nyt toivotaan parasta koko perheelle tuleviin kuukausiin.

Täältä ei mitään uutta. Kierron kulusta ei mitään tietoa, saapa nähdä kuinka kauan kestää ennenkuin ne ensimmäiset kuukautiset tulevat. Tosin mahdollisuushan annetaan, etteivät tulisi ollenkaan, mutten ihan niin optimistinen kyllä ole.

Vierailija
22/37 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä se täti sitten onneksi tullutkaan vaikka niin männäviikolla manasit :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkimattomat ovat tätien tiet. Joo...hävettää ihan, kun melkein jo narussa roikuin viime viikolla. Tunteet taitavat kuulua asiaan.

Vierailija
24/37 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoja uutisia syksyn myrskyjen keskelle, vaikka nyt vähän leppoisampaa ilmaa onkin.

Marikolle tätäpahoittelut, vai oliko se " vasta" nega...? muisti pätkii. eipä muuten ihmeempiä, mukavaa lokakuun loppua kaikille!

Vierailija
25/37 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ulkona vettä tihuuttaa. ONNEA Senniina kyllä on ihania uutisia. Kovasti vauvaliimaa ja tarrasukkia sitä enemmän jos kaksin kappalein vaikka olisikin:) Minä pääsin sinne neuvolaan jo siinä viikolla 6 mitä kovasti ihmettelin mutta niin se vaan oli. Lie sitten kesäsijaisella vähän hommia että halusi ottaa minut aikaisemmin.

pahoittelut täytyy tässä välissä sanoa kaikille joilla on kylässä kutsumattomia vieraita, että kehtaa ängetä aina kylille pysyis kotonaan.

Sonjaemman kuulumisia odotellaan mitä siellä ultrassa näkyy.

(.) kaikki hyvin täällä. Neuvolassa tuli maanantainna käytyä ja kaikki hyvin siellä. Sydän pompotteli 150, Hb ja verenpaineet hyviä. ainoastaan joudun virtsanäytteen antamaan laprassa kun jotain suttua oli stiksaavinaan siitä. kovasti tuo pieni vuokrarainen tuolla masussa pitää bileitä:) joskus tuntuu etteikö joskus voisi vähän rauhoittua:) mutta on se kuitenkin vaan niin mukava tunne kun tietää että siellä joku on ja kunnossa kun niin kovasti kuperkeikkaa heittää.

Minä jatkan lomaa, itse asiassa olen täällä etelämmässä suomea viettämässä muutamaa lomapäivää joten lomaterveiset teille kaikille täältä.

Plussasäteitä kaikille ja tsemppiä pongareille, odottajille mukavaa odotusta!

Teti 23+1

Vierailija
26/37 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senniina, mahtavaa!!!! Ihanaa, onneaonneaonnea!

Marikolle pahoittelut negasta, ja niin oli lupaavia oireita, pahus.

Pikaiset ultrauutiset tässä ennen kotiin lähtöä kun on ollut palaveria täysi koko päivä.

Ultrassa käyty tänään ja hyvältä näytti tilanne. Nyt tuolla klinikalla raskausviikot lasketaankin punkitopäivästä eli nyt olisi rv 7+2 kun itse olin rv 7 laskuissani. Sen mukaan la olisi 11.6. Edellisellä klinikalla muistaakseni laskettiin siirtopäivästä. No, päivä pari sinne tänne. Sikiökin vastasi kokoja eli 7+0, oli siis marginaaleissa ja sykekin nähtiin. Nyt sitten pitäisi jaksaa np-ultraan asti¿ Hetkeksi mieli huojentui (kun varovaisesti mennään edelleen eteenpäin), se edellinen keskenmennythän oli vähän pienempi, mutta tämä siis kasvanut hyvin. Toivotaan että jatkaa kasvuaan normaalisti sinne kesäkuuhun asti.

Nyt vissiin sitten pitäisi neuvolakin tilata. Antoivat klinikalta neuvolakortin ja ultrakuvat mukaan =)

Vierailija
27/37 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistit meikäläisenkin kasvoille hymyn korvasta korvaan. :)

Ja hienoa, kun muillakin vauva-asukki köllöttelee mukavasti matkassa. Täällä vielä olisi yksi, joka voisi liittyä niin mielellään mukaan. Mutta jälleen pitää meikän ottaa vauhtia ihan lähtöviivalta. Täti jo hieman antoi merkkejä pienellä punaisella viirulla.

Mutta eipä voi olla hymyilemättä Senniinan plussalle. Jeah ! Niin sitä pitää.

Vierailija
28/37 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea Plussasta ja onnen enkeleitä vierelläsi kulkemaan

seuraavien 9 kk.n ajan.

Minä palasin maanantaina sairasloman jälkeen töihin ja nyt on mennyt ihan mukavasti töissä, ja kumma kyllä aika parantaa haavat ja joka päivä helpottaa !! Unohdan en toki milloinkaan mutta pikkuhiljaa oppii asian kanssa itkemättä elämään !!

Omaa(.) sen verran että kp 18/max 35 mennään ja ikäänkuin ovisoireita olis mutta voipi olla toive-ajatteluakin, noh Teroluteja olen tämän viikon syönyt ja isukkia kellistänyt melkein joka ilta !!

Tuskin nyt ihan heti tärppää mutta eipähän tarvii miettiä oliskos ollut mahdollisuuksia jos ei edes olis yrittänyt !!

Tänään on ollut niin kamalan kylmä ja raaka tuuli että olen palellut koko päivän ja nyt menen pimujen kanssa saunaan ja otan oikein kunnon löylyt.

Palailen paremalla ajalla mutta nyt tulin vaan ONNITTELEMAAN SENNIINAA, OLET TOTISESTI PLUSSAN ANSAINNUT !!

Nyt saunaan....

Isotikru

Vierailija
29/37 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla nostelemaan, jottei vallan etusivulta pudota=) Lämpimät kiitokset vielä kaikille onnitteluista.

Silmä ei muuten enää nyi! Se johtui varmaan jännityksestä, kun se alkoi silloin inssin aikaan ja loppui, kun menkat alkoivat oikeesti olla myöhässä.

Kirjoittelin joskus siitä menkkaunesta, jonka taas tässäkin kierrossa näin. Olin silloin äitini luona käymässä, heräsin aamuyöstä ja mietin, että hitto, mulla ei ole särkylääkkeitä eikä siteitä mukana, jos menkat alkaa. Se uni tuli sitten, kun nukahdin uudestaan. Uni ei enää toistunut ja viime viikonloppuna näin unta, että tissit olivat kauhean kipeät ja kerroin miehelle olevani raskaana. Se vastasi, että " no se on hyvä" . Ajattelin, että eikö se nyt muuta osaa sanoa..Onneksi tämä viimeisin universio toteutui, eikä tuo eka.

Kaunis päivä tulossa, mutta hiien kylmä. Pitäis kauppaan lähteä ja keksiä, että mitä sieltä ostan. Mies toivoo aina kaalilaatikkoa ja piimää. Pitänee yllättää hänet=)

Vierailija
30/37 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloota vain kaikille,

Sonjaemmalla oli myös ' hyviä' uutisia ja nyt vain odotuksen pariin ja kaikki kauhuajatukset mielestä pois !!! Ja kohta olet jo r-viikoilla 8-niin se eika vain menee ja np-ultraa jäädään jänäämään ja toivomaan, että kaikki sujuu kuten pitääkin.

Senniina tilasitko neuvolaan ajan vai odotatko muutaman päivän ? Ihana tuo miehesi, kun tykkää kaalilaatikosta ja piimästä :-)) Voi kun meilläkin, mutta kun ei. Itse tykkään laatikkoruuista ja kaalilaatikko on todella hyvää, kun se vielä itse tekee, mutta mies ei tykkää. Aina pitää väsätä jotakin muuta riisistä, ja tehdä kaikenlaisia liha/kana/kala virityksiä, mutta onneksi sentään syö pottumuussia ja eilen meni sen kanssa nakkikastike mihin olin silpunnut maustekurkkua. Tykkääkö miehesi mausteisesta ruuasta ? Meillä pitäisi aina olla ruoka maustettua, mutta ostettiin Srilankasta chilimausteseosta iso purkki, jota voin laittaa miehen lautaselle niin ei onneksi tarvitse laittaa sitä ruokaan, kun nyt raskausaikana ei nuo mausteet uppoa, vaikka muuten tykkään minäkin. Eilen tapahtui kyllä jokin ihme juttu, olin kaupassa ja alkoi tekemään mieli tortilla chipsejä voimakkaan ' hot' kastikkeen kera, edes mies ei voinnut sitä syödä :-)) Minä vetelin antaumuksella 1/2 purkkia, eikä edes närästänyt.

Oma napa voi ihan hyvin, mutta eilen pakotti jalkoja työurakan jälkeen aika vimmatusti. Mies hieroi mutta eihän se auttanut kuin henkisellä tasolla. Nyt olenkin vapaalla seuraavat 3 päivää ja tänäänkin tavallaan vapaalla, vaikka koulutukseen lähdössä ja vasta iltasella kotona. Tänään tai huomenna täytyy mennä ostoksille, kun pitää hankkia retonkia viikonloppuun ja lahjoja sankareille. Siis koko viikonloppu menee juhliessa ...

Jospa vihdoinkin menisi syömään ja sitten voisi lähteä ... Tetille hyvää lomaviikkoa kuin myös pietulle !!!! Teti kiva, että neuvolassa kaikki oli hyvin ! Täällä vatsassa on muljahdellut ja edelleen vauveli kutittelee, ja toissa yönä kutitteli niin vimmatusti, että siihen heräsin ja sitä tunnetta sitten hetken kuullostelin. t. emmi rv-18+4

Vierailija
31/37 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin neuvolaan ajan ja se on 28.11. Olisin saanut sen aikasemminkin, mutta aattelin, että ei se mitään lisäarvoa varmaankaan tuo. Sydänäänetkin saattais kuulua varmemmin, kun aika on vähän pitemmällä. Neuvolan tätikin muisti mut vielä 7 vuoden takaa, ihan mukavaa=)

Emmi, meillä mies syö kyllä kaikkea, paitsi tietty sianlihaa. Kaikkea ruokaa ei tarvitse maustaa vahvasti, mutta kyllä hän on tottunut mausteisempaan ruokaan kuin minä. Mieshän on syntynyt siellä, missä pippuri kasvaa=) Meillä syödään paljon erilaisia pataruokia, pastaa, kalaa, kanaa...Pottuja ja riisiä keitetään ihan yhtä paljon. Mies on ollut iloinen, kun minä olen niin kaikkiruokainen enkä vieroksu oliiveja ja fetaa aamupalapöydässä. Hitsi, nyt tulikin nälkä..

Vierailija
32/37 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senniina: Mulla oli vahva tunne siitä, että saamme positiivisia uutisia sinulta. Ja näin kävikin. Ihan hirmuisen paljon onnea sinulle ja miehellesi. Ja suojelusta pikkuiselle. Hieno homma!!

Hyviä ultrakuulumisia sonjaemmalla. Toivottavasti minullakin on niitä ensi viikon perjantaina.

Marikko: pahoittelut vaanivasta tädistä!!

Viikko on ollut alakuloinen ja ahdistava. Raskauden suhteen kaikki ok (tai ainakin oletan niin) mutta muuten ollut liikaa negatiivisiä asioita ja tapahtumia. Pikkuhiljaa helpottaa.

Vierailija
33/37 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys sateisesta Keski-Suomesta. Plääh, mikä keli! En taida nokkaani tänään ulos työntää. Kyllä täällä sisälläkin vielä riittää puuhaa muuton jäljiltä. Osa laatikoista jää varmaan ikuisesti tyhjentämättä.

Mitäs tässä muuta. Ihmetellessähän tämä aika menee. Välillä tuntuu, että onkohan siellä massussa mitään muuta ku ilmaa ja välillä taas ollaan niin raskaana niin raskaana..Sekä fyysiset että henkiset fiilikset vaihtelee laidasta laitaan. Vessassakäynt vieläkin vähän pelottaa ja äsken tuli jotain kellertävää ja aattelin jo, että voi paska. Nyt pitää lakata analysoimasta alapään tuotoksia. Tulee mitä tulee, nyt pitää ottaa tästä tilasta kaikki ilo ja nautinto irti!

Mitäs muille kuuluu? Odottajilla ainakin sujuu mukavasti. Vm69:lle jaksamisia arjen murheisiin!

Perjantainjatkoja toivottelee plussajunan viimeinen vaunu, joka odottelee kaveria perään!

Vierailija
34/37 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaiset viikonlopun toivotukset kaikille.

Omasta navasta ei mitään uutisia, eilen oli taas oikein huono olo illalla. Toisaalta iltapäivällä söin pussillisen karkkia niin saattoipa olla verensokerin heilahtelu niin hurjaa että illalla kostautui huonona olona. Tänäänkin tosin oli taas lounaan jälkeen sellainen ällö olo. Rintoja painan salaa töissä sivuilta tunnustellakseni vieläkö ovat arat, onhan ne. Ensi viikolla ollaan sitten jo rv 8. En vielä neuvolaa tilannut kun aamulla tuli niin kiire, pitää katsoa viikonloppuna puhelinnumero valmiiksi ja soittaa maanantaina.

Senniinalla on varmaan vielä ihan nuppi sekaisin ilouutisesta!

Mutta kaikille mukavaa viikonloppua, vaikka sää onkin aika kurjan näköinen!

Vierailija
35/37 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille!

Vierailija
36/37 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ... toisin kävi. Täti tuossa saapui kiusaksi. Alan sitä karkoittelemaan ja palailen kertomaan kuulumisia, kun saan taas itseni tsempattua uuteen yritykseen.

Vierailija
37/37 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

OTATKO KILTTI SENNIINA MUT POIS TUOLTA PLUSSANNEIDEN LISTALTA kAUNIS KIITOS !! Olen pyytänyt samaa jo aiemmin mutta olet tainnut unohtaa??

Pahoittelut tädin kynsiin joutuneille ja onnellista odotusta kaikille jo plussanneille sekä plussatuulia piinailijoille !!

Palailen kun on aikaa kirjoitella paremmin !!

Isotikru