Onko työkaverini ihastunut?
Nyt tarvitsisi naisten asiantuntemusta otsikon mukaiseen aiheeseen. Olen jo muutaman viikon aistinut naispuolisesta työkaveristani merkkejä jotka voisivat kieliä ihastumisesta, mutta haluaisin mielipiteitä tulkitsenko hänen kehonkieltään oikein, vai onko kyseessä vain hänen persoona.
Juttelemme jo lyhyen tuttavuuden jälkeen syvällisiä keskusteluja, joita hän ei käy muiden miestyöntekijöiden kanssa. Hän istuu minua hyvin lähellä, joskus jopa kiinni asti. Toisinaan hän koskettaa minua käsivarteen tai olkapäähän tarkoituksella. Hän katselee joka kerta minun suutani/huuliani kun puhun hänelle. Toisinaan puhumme vielä töidenkin jälkeen ja nauramme paljon yhdessä.
Vaikeaa tästä tekee kuitenkin se, että hän on varattu ja puhuu monesti kumppanistaan ja "me" muodossa. Tämän vuoksi olenkin miettinyt, että josko nämä maneerit kuitenkin kuuluisivat hänen persoonaansa ja olen yrittänyt olla liikaa miettimättä asiaa.
Arvostaisin kovasti kommenttejanne.
Kommentit (28)
Unohda. Nainen kerjää huomiota, mutta tuskin haluaa mitään muuta.
Jotkut naiset nyt vaan on räväköitä.
joita hän ei käy muiden miestyöntekijöiden kanssa. Mistä tiedät mistä hän muiden kanssa keskustelee?0
Persoona,työpaikalla voi myös päätyä kiusalliseen tilanteeseen.
Haluaa vain pönkittää egoaan ajatuksella, että sinä olet kiinnostunut hänestä. Ei muuten korostaisi omaa parisuhdettaan.
Luulen, että hänestä olet vain hyvä äijä. Unohda nainen siinä mielessä.
"Kumppani" lienee viesti siitä, että kaipaa välillä munaakin.
Voi olla rankka pätkä parisuhteessa ja nainen huomaa itsekin olevansa vähän ihastunut. Näin ollen jää kiinni pienestä flirtistä, mutta yrittää suhdepuheella pitää rajoja (nimim been there done that).
Eli olipa eli ei, niin älä lähde mukaan saati yllyttämään. Haluaa joka tapauksessa priota nykyisen suhteensa.
Selvästi haluaa ottaa munasi suuhunsa ja imeä sen kuivaksi.
Jos ei tee suoraa ehdotusta, unohda. Naiset voivat tehdä tuollaista tiedostamattaan, kun on "se aika kuukaudesta". Mutta sitten muuttuvat erilaiseksi, kun eivät ole hormonien vietävissä. Jos siis teet aloitteen, hän luultavasti järkyttyy, syyttää sinua ahdistelusta, alkaa huutaa tmv. Sinulla on tuossa vain hävittävää. Jos nainen on vieläpä varattu, niin unohda koko juttu. Kohtele häntä neutraalisti niin kuin ketä tahansa muuta kollegaa äläkä lähde hänen mikropettämiseensä mukaan.
Kaappaa se johonkin vessaan ja tee temput takaa päin.
Pidä häneen sekä fyysinen että psyykkinen etäisyys. Ole vaan neutraali työkaveri. Hän on varattu, muista se joka hetki! Vaikka alkaisi jossain vaiheessa vihjailla, että kumppanin kanssa ei mene hyvin tms. Hän ei ole sinua varten. Sano minun sanoneen...
Haluaa kokeilla sträppäriään sinuun, kun miehensä ei suostu.
Ainoa tapa saada selvyys asiaan on kysyä suoraan. Ei ole mitään yleispätevää tapaa miten ihastunut nainen käyttäytyy. Jokainen on yksilö. Hän voi olla tuollainen persoona tai voi olla ihastunut tai kunhan testaa omaa viehätysvoimaansa. Selityksiä on useita ja varman vastauksen tietää vain hän itse.
N32
Aikalailla moni noista ylemmistä (asiallisista) kommenteista on käynytkin mielessä. En ole tekemässä mitään aloitteita asian suhteen. Ihmetellyt vain miten asiaa pitäisi tulkita ja suhtautua, koska ei tämä kohdallani mitenkään yleistä ole vaan pikemminkin harvinaista. Ehkä ajan kanssa tämäkin vaihe saa päätöksensä.
- AP
Vierailija kirjoitti:
Ainoa tapa saada selvyys asiaan on kysyä suoraan. Ei ole mitään yleispätevää tapaa miten ihastunut nainen käyttäytyy. Jokainen on yksilö. Hän voi olla tuollainen persoona tai voi olla ihastunut tai kunhan testaa omaa viehätysvoimaansa. Selityksiä on useita ja varman vastauksen tietää vain hän itse.
N32
Itse olen työpaikalla (sairaala) ottanut naisten tuonkaltaisen käytöksen aina tuolta kannalta. Ei ole tullut harmeja.
Pysy vaan kaukana, tai älä ainakaan tee mitään aloitteita. Harmia vaan tuollaisista koituu.