Puhelin-/nettilasku 70€!
En soita paljoakaan enkä käsitä, miksi tuo maksaa noin paljon. (Telia)
Kommentit (37)
Dna rajattomat puhelut ja viestit 14,90 kk. Netti 12,90 kk.
Kannattaa maksaa ne HSL-liput kortilla eikä puhelinlaskulla. Ongelma ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
No kai sulla siinä laskussa on erittely, mistä se koostuu.
On kyllä:
Netti maksaa jo 59€.
No aika hyvän diilin olet tehnyt. Toivottavasti on määräaikainen ainakin pariksi vuodeksi.
Vierailija kirjoitti:
Dna rajattomat puhelut ja viestit 14,90 kk. Netti 12,90 kk.
Miten saisin tämän?
Täh? Työpaikkahan nämä netit ja puhelinkulut on aina maksanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä:
Netti maksaa jo 59€.
Miksi niin paljon?
Minulla maksaa Elisan "korttelikuitu" n 33 e kk ja on tosi kallis mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä:
Netti maksaa jo 59€.
Netti pois ja puhelimen netin jaat laitteisiin. Itse jaan puhelimesta netin läppäriin, digiboksiin ja telkkuun. Hyvin toimii. Muuta nettiä ei ole. Hinta 31,90.
Vierailija kirjoitti:
Telia DOT. Maksaa vitosen kuussa.
Eikös siinä tule ihan järkyttävät lisämaksut. jos sattuu enempi nettiä käyttää?
aikamoisia vedätys hintoja makselette, itsellä kotona 100 mb/s 9,99€ ja puhelinliittymä 19,99€ 200mb/s
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä:
Netti maksaa jo 59€.Miksi niin paljon?
Minulla maksaa Elisan "korttelikuitu" n 33 e kk ja on tosi kallis mielestäni.
En käsitä. Kaverilla on Telian liittymä ja hänellä paljon pienemmät laskut. Yhdessä mentiin paikan päälle ja halusin samanlaisen liittymän. En soita kuin ehkä pari kertaa kuukaudessa lyhyen puhelun ja nettiä kyllä käytän päivittäin.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä:
Netti maksaa jo 59€.Netti pois ja puhelimen netin jaat laitteisiin. Itse jaan puhelimesta netin läppäriin, digiboksiin ja telkkuun. Hyvin toimii. Muuta nettiä ei ole. Hinta 31,90.
Olettaen että käytät noita laitteita säännöllisesti, puhelimen akku ei kauaa tuollaista kestä. Sen minkä netissä säästää, häviää kun pitää puhelinta/sen akkua uusia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telia DOT. Maksaa vitosen kuussa.
Eikös siinä tule ihan järkyttävät lisämaksut. jos sattuu enempi nettiä käyttää?
Dot on vanhan ajan liittymä, missä maksaa sen mitä käyttää. Sopii jollekkin jolla puhelin on, mutta ei sitä koskaan mihinkään käytä. Ja mihinkään =ei soita, ei laita viestejä, ei käytä nettiä.
Vierailija kirjoitti:
aikamoisia vedätys hintoja makselette, itsellä kotona 100 mb/s 9,99€ ja puhelinliittymä 19,99€ 200mb/s
100 megasella nyt vaan ei tee juuri mitään. Itsellä 300 meganen netti 27,99 e/kk ja puhelinlasku on varmaan vajaa 5 e/kk, kun en älypuhelinta suostu hankkimaan (mitä sellasella miniruudulla edes tekee?), enkä juuri puhelimessa lärpättele.
Kelpaa mulle niin laadun kuin hinnankin puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä:
Netti maksaa jo 59€.Netti pois ja puhelimen netin jaat laitteisiin. Itse jaan puhelimesta netin läppäriin, digiboksiin ja telkkuun. Hyvin toimii. Muuta nettiä ei ole. Hinta 31,90.
Olettaen että käytät noita laitteita säännöllisesti, puhelimen akku ei kauaa tuollaista kestä. Sen minkä netissä säästää, häviää kun pitää puhelinta/sen akkua uusia.
Sama puhelin ollut käytössä ilman huoltoja yli 3,5 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä:
Mulla ei ole älypuhelinta vaan vanha läppäri.
- ap
Sitä voi mennä liikkeeseen selvittämään asiaa, jos asia tuntuu vaikealta kotoa käsin.