Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Härskit asunnonvälittäjät

Vierailija
01.08.2022 |

Ei vastuuta mistään.
Satuja sepitteievöt näytöillä. Muunneltua totuutta.

Törkeitä. Alinta sakkaa.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, en viitti edes tiettyjen välittäjien kohteisiin enää mennä. On sellaista puppua ne näytöt. Ainakin täällä eteläisessä Suomessa, missä asuntoja riittää.

Kuule tollo. Asunnon myyjä itse valitsee välittäjän.

Asunnon myyjä itse valitsee minkä kiinteistövälitys toimiston asiakkaaksi hön menee.

Sen välittäjän on sitten vaan yritettävä myydä se asunto.

Ei se ole välittäjän vastuulla missä kunnissa asunto on, se on asunnon myyjän omalla vastuulla.

Ja ne ovat asiakkaat itse, jotka vääntää sitä hintaa ylöspäim ja haluavat saada parhaan mahdillisen hinnan asunnostaan.

Kiinteistövälittäjät myyvät myös tontteja ja metsäalueitä, eivät pelkästään asuntoja.

Tyhmät taas soittelee täällä tietämätöntä suurta turpaansa.

Mitäs siitä, jos tietämätön soittelee.

Pahempi tuo sinun tietosi ja siitä moraalin köyhyys ja to del linen löyhyys.

Osoitat juurikin oman asenteesi. Tverkkaat rahan takii Muusta mitään välität.

Ihan sama mitä yht ja kenelle, jis joku elämänsä isoimmat ja tärkeimmät kaupat tekee, niin sinä vaan välität.

Hällä väliä. Ilman moraalia.

Ja keksit jotain syitä myyjän syy. Ja ostajan syy. Etkös sinä ole se ammattilainen. Hah?!

Kyllä teitä on katseltu. Niinkuin aapee kirjoitti.

Alinta sakkaa. Sitä asenteellasi edustat.

Vierailija
22/36 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, en viitti edes tiettyjen välittäjien kohteisiin enää mennä. On sellaista puppua ne näytöt. Ainakin täällä eteläisessä Suomessa, missä asuntoja riittää.

Asunnon myyjä itse valitsee minkä kiinteistövälitys toimiston asiakkaaksi hön menee.

Ei se ole välittäjän vastuulla missä kunnissa asunto on, se on asunnon myyjän omalla vastuulla.

Ja ne ovat asiakkaat itse, jotka vääntää sitä hintaa ylöspäim ja haluavat saada parhaan mahdillisen hinnan asunnostaan.

Kiinteistövälittäjät myyvät myös tontteja ja metsäalueitä, eivät pelkästään asuntoja.

Oho. Nytpä tais kilahtaa. Pahan kerran.

Melkoinen moraali. Välittäjänä toiminet.

Ei pisteet kohoa moisesta.

Olen 65 v. eläkkeellä oleva nainen.

Olen elämäni aikana myynyt kaksi asuntoa ja ostanut kaksi asuntoa.

Jäin leskeksi ja myin omakotitalon, ja ostin asunnon.

Jäin eläkkeelle, myin asunnon ja ostin pienemmän asunnon eläkepäivilleni.

Joka kaupassa käytin kiinteistävälittäjää.

Sain hyvää ammattitaitoista palvelua kaikissa noissa tilanteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme mekin myyneet yhden talon. Välittäjä oli todellinen ammattilainen ja kaiveli vanhan talon asiat tarkemmin kuin olisimme itse osanneet.

Vierailija
24/36 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Varokaa sellaista pääkaupunkiseudulla, kuin Westhousen Kujala. Juristina kertoi hänelle, että minulta on kavallettu asunto-osake, niin Kujala myi vaan sitä varastettua ihan pokkana.

Vastenmielisen huijarin näköinenkin.

Westhouse tiedetään Espoossa laajemminkin paskafirmaksi. Olemattomia toimeksiantoja esittelee ikkunassaan ja erittäin töykeitä työntekijöitä.

Vierailija
25/36 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden palkka päivän työstä.

Vierailija
26/36 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti välittäjä " unohti" kertoa välityspalkioon lisättävän alv.n. Laskuun se  oli "muistettu"  lisätä

Vierailija
27/36 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet käsittänyt väärin. Välittäjä on vain välittäjä, joka välittää esim asuntoa. Vastuut on ostajalla ja myyjällä.

Niinhän ne itsensä jäävää. Myy valhetta.

Homeisia taloja ihan pokkana. En minä oireile täällä- ethän sinäkään voi?!

Mitä et ottanut asioista selvää riittävän kattavasti.🤣

Unohdit: Terveisin asunnon välittäjä 👀😂😂

Vierailija
28/36 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti nopea kauppa kirjoitti:

Sopivasti välittäjä " unohti" kertoa välityspalkioon lisättävän alv.n. Laskuun se  oli "muistettu"  lisätä

Siinä tapuksessa kiistät laskun ja vaadit uuden laskun sovitulla hinnalla.

Vierailija
29/36 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, onhan niitä hyvä kohteita, mitä on helppo myydä rehellisesti.

Vierailija
30/36 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Varokaa sellaista pääkaupunkiseudulla, kuin Westhousen Kujala. Juristina kertoi hänelle, että minulta on kavallettu asunto-osake, niin Kujala myi vaan sitä varastettua ihan pokkana.

Vastenmielisen huijarin näköinenkin.

Westhouse tiedetään Espoossa laajemminkin paskafirmaksi. Olemattomia toimeksiantoja esittelee ikkunassaan ja erittäin töykeitä työntekijöitä.

Niin. Kyllä täällä on muitakin välittäjiä eri firmoissa- valehtelee näytöissä päin naamaa.

Vierailija
31/36 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pösilöt.

Välittäjät myyvät vain sitä, mitä heille on myytäväksi annettu.

Ei ole välittäjän tehtävä eikä hänen vastuulla järjestää asuntoon kalliita hometarkistuksia eikä kuntotarkastuksia.

Eihän se välittäjä sitä taloa eikä asuntoa omista, eikä saa niitä myyntirahoja.

Välittäjä on duunari kiinteistövälitys yrityksessä, jonka tehtävä on myydä ja välittää kaikenlaisia asuntoja. Myös välittää vukra-asuntoja.

😳

Mitä hittoa se siinä sit tekee?

Vastuuton.

Vierailija
32/36 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti nopea kauppa kirjoitti:

No on kyllä hölmöä, ellei jokainen suomalainen jo tiedä, että joka laskuun tulee päälle se alv.

Pitää olla itse tarkkana ja kysyä verollinen hinta, eikä olettaa että,se on jo valmiina hinnoissa.

Eihän välittäjä sitä alv veroa itse saa tulokseensa, vaan tilittää sen verottajalle.

Välittäjä on ilmoittanut vain oman palkkionsa suuruuden.

Tämä on enemmän kuin tavanomaista nykyisin, muillakin aloilla.

Sopimuksessa näkyy erikseen, että plis alv päälle.

Vierailija
33/36 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pösilöt.

Välittäjät myyvät vain sitä, mitä heille on myytäväksi annettu.

Ei ole välittäjän tehtävä eikä hänen vastuulla järjestää asuntoon kalliita hometarkistuksia eikä kuntotarkastuksia.

Eihän se välittäjä sitä taloa eikä asuntoa omista, eikä saa niitä myyntirahoja.

Välittäjä on duunari kiinteistövälitys yrityksessä, jonka tehtävä on myydä ja välittää kaikenlaisia asuntoja. Myös välittää vukra-asuntoja.

😳

Mitä hittoa se siinä sit tekee?

Vastuuton.

Ai mitä?

No se on välikäsi, jolle maksetaan tyhjän puhumisesta.

Se ei allekirjoita muuta kuin työsopimuksen.

Jos myi paskaa, niin voi voi. Ei voi, ku valittaa ja, kun ei oo vastuuta, niin palkka riittää. Se välityspalkkio siis.

Taistelkoon myyjä ja ostaja sitten ne home-asiat ja muut hankaluudet keskenään.

Minä Vaan välitän. Sopivasti en tiedä mistään hankalalta sitten mitään. Pistin pipon korville just siinä kohtaa tai en ottanut edes silmälappuja pois, kun kierreltiin myyntiin tulevassa homekohteessa. Happinaamarin kyllä pidin. Ei näitä muuten terveys kestäisi.

Olenpa minä kurssini käynyt. Ammattitaitoinen välittäjä.

Vierailija
34/36 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti? Tuollaistko se on?

Etsin juuri ensiasuntoa.

Vierailija
35/36 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30-vuotias, ensiasunto on jo ostettu. Lähtökohtaisesti mulle ei edes haluta myydä mitään ja katselen n. 80000 asukkaan kaupungissa niitä vähän kalliimpia asuntoja, joissa ostajakuntaa on huomattavasti vähemmän. 

- Välittäjän mielestä on täysin käsittämätöntä, että asunnon oston kriteerinä on autopaikka. Siitä täytyy kuulemma luopua!

- Uudiskohde, joka sijaitsi 6km päässä kaupungin keskustasta ja vielä kauempana työpaikoista. Ja tosiaan alueelle menee yksi tie, joka on täysin tukossa. Näissä oli 1/3 autopaikkoja eli ostaessa ylihinnoitellun asunnon olisi pitänyt alkaa ajella bussilla. En tunne yhtäkään, jolla on rahaa ostaa tuon hintainen kohde ja, että ajelisivat sillä bussilla. 

- Näytössä oli ilmeisesti omistajan tuttavia, jotka kehuivat puolet kylppärin tilasta vievää siirrettävää ammetta, kuinka kätevä se on. Itse olin kiinnostunut siitä, että kai alla on laatoitus, jotta siitä pääsee eroon. Välittäjä jäi näiden kaverusten jalkoihin.

- Myydään huonojen kulkuyhteyksien päässä kohdetta eikä tiedetä autopaikkojen jonotilannetta, vaan ostajan pitää soittaa erikseen isännöintiin ja selvittää asiaa.

- Kohteet, joissa hinta taivaissa ja myyjä kehuu, kuinka on tyylikäs ja hyvällä maulla remontoitu ja kaikki ovat kateellisia. Ostettu halvinta laminaattia. Olisi edes tammiparketti.

- No suurin ongelma on se, ettei välittäjät tiedä kohteesta mitään tai jos tietää, niin näitä tietoja esitetään vain vanhemmille henkilöille.

Vierailija
36/36 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukauden palkka päivän työstä.

Joo, päivässä haetaan asunnon avaimet ja otetaan kuvat, sitten ilmoitus siitä suorilta jaloilta nettiin ja samantien näytölle ja heti nimi paperiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan