Härskit asunnonvälittäjät
Ei vastuuta mistään.
Satuja sepitteievöt näytöillä. Muunneltua totuutta.
Törkeitä. Alinta sakkaa.
Kommentit (36)
👍🏻Myyvät vaikka mummonsa, jos vaan on hyvä provisio. Klassista tyyliä.🥳 ajan patinaa.
Olet käsittänyt väärin. Välittäjä on vain välittäjä, joka välittää esim asuntoa. Vastuut on ostajalla ja myyjällä.
Juu, en viitti edes tiettyjen välittäjien kohteisiin enää mennä. On sellaista puppua ne näytöt. Ainakin täällä eteläisessä Suomessa, missä asuntoja riittää.
Vierailija kirjoitti:
Olet käsittänyt väärin. Välittäjä on vain välittäjä, joka välittää esim asuntoa. Vastuut on ostajalla ja myyjällä.
Niinhän ne itsensä jäävää. Myy valhetta.
Homeisia taloja ihan pokkana. En minä oireile täällä- ethän sinäkään voi?!
Käännyn aina pois asuntonäytöstä jo portilla jos välittäjä on jättänyt autonsa pyörätielle, jalkakäytävälle, risteykseen tms., koska se kertoo ko. henkilön etiikasta hyvin paljon. Ja näin on käynyt usein.
Vierailija kirjoitti:
Niin.
En ymmärrä mitä se siinä välissä häiritsee.
Ihan turhake. Maksullinen turhake.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä et ottanut asioista selvää riittävän kattavasti.🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ei välittäjä sinne käräjille joudu vaan ostaja ja myyjä.
Nehän alkaa olla ihan vitsi. Niin pokkana, mitä vaan.
Jos ammattiryhmät tai yksilö siellä, onnistuu olemaan niin vilpillinen, että asiakas menettää luottamuksensa, niin todella huonosti menee,
Harmi, kun ei voi enää luottaa. En ihmettele, että kauppoja ei tehdä.
Mieluummin suoraan, kun valheita syyttävän välittäjän kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se välittäjä mikään homekoira ole. Ja mistä se välittäjä voi vioista tietää, jos myyjä ei kerro? Vai luuletko oikeasti, että myyjä listaa kaikki viat ja puutteet jotka hänellä on tiedossa?
Paras on ollut, kun välittäjä selitti katkuisessa huonoilmaisessa kämpässä, että perheen tytär oireilee helposti. Lisäsi vielä, että ei se tyttö ole kylläkään asunut tässä asunnossa. 😂
-Mutta voi käydä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homeisia taloja ihan pokkana. En minä oireile täällä- ethän sinäkään voi?!Ei se välittäjä mikään homekoira ole. Ja mistä se välittäjä voi vioista tietää, jos myyjä ei kerro? Vai luuletko oikeasti, että myyjä listaa kaikki viat ja puutteet jotka hänellä on tiedossa?
Niin. Tietää myyvänsä paskaa? Onhan siinä moraali kyseessä.
Varokaa sellaista pääkaupunkiseudulla, kuin Westhousen Kujala. Juristina kertoi hänelle, että minulta on kavallettu asunto-osake, niin Kujala myi vaan sitä varastettua ihan pokkana.
Vastenmielisen huijarin näköinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Paras on ollut, kun välittäjä selitti katkuisessa huonoilmaisessa kämpässä, että perheen tytär oireilee helposti. Lisäsi vielä, että ei se tyttö ole kylläkään asunut tässä asunnossa. 😂
-Mutta voi käydä täällä.
Jos ei tuosta rele vedä kannattaa nostaa katse peiliin.🤣
Vierailija kirjoitti:
Juu, en viitti edes tiettyjen välittäjien kohteisiin enää mennä. On sellaista puppua ne näytöt. Ainakin täällä eteläisessä Suomessa, missä asuntoja riittää.
Kuule tollo. Asunnon myyjä itse valitsee välittäjän.
Asunnon myyjä itse valitsee minkä kiinteistövälitys toimiston asiakkaaksi hön menee.
Sen välittäjän on sitten vaan yritettävä myydä se asunto.
Ei se ole välittäjän vastuulla missä kunnissa asunto on, se on asunnon myyjän omalla vastuulla.
Ja ne ovat asiakkaat itse, jotka vääntää sitä hintaa ylöspäim ja haluavat saada parhaan mahdillisen hinnan asunnostaan.
Kiinteistövälittäjät myyvät myös tontteja ja metsäalueitä, eivät pelkästään asuntoja.
Tyhmät taas soittelee täällä tietämätöntä suurta turpaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homeisia taloja ihan pokkana. En minä oireile täällä- ethän sinäkään voi?!Ei se välittäjä mikään homekoira ole. Ja mistä se välittäjä voi vioista tietää, jos myyjä ei kerro? Vai luuletko oikeasti, että myyjä listaa kaikki viat ja puutteet jotka hänellä on tiedossa?
Mitä sinä horiset? Luepa kirjoituksesi. Olet varmaan välittäjä, kun onnistut kahdessa virkkeessä kumoamaan itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Mutta voi käydä täällä.Jos ei tuosta rele vedä kannattaa nostaa katse peiliin.🤣
👀häh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule tollo. Asunnon myyjä itse valitsee välittäjän.
Asunnon myyjä itse valitsee minkä kiinteistövälitys toimiston asiakkaaksi hön menee.
Sen välittäjän on sitten vaan yritettävä myydä se asunto.
Ei se ole välittäjän vastuulla missä kunnissa asunto on, se on asunnon myyjän omalla vastuulla.
Ja ne ovat asiakkaat itse, jotka vääntää sitä hintaa ylöspäim ja haluavat saada parhaan mahdillisen hinnan asunnostaan.
Kiinteistövälittäjät myyvät myös tontteja ja metsäalueitä, eivät pelkästään asuntoja.
Tyhmät taas soittelee täällä tietämätöntä suurta turpaansa.
Oho. Nytpä tais kilahtaa. Pahan kerran.
Melkoinen moraali. Välittäjänä toiminet.
Ei pisteet kohoa moisesta.
Pösilöt.
Välittäjät myyvät vain sitä, mitä heille on myytäväksi annettu.
Ei ole välittäjän tehtävä eikä hänen vastuulla järjestää asuntoon kalliita hometarkistuksia eikä kuntotarkastuksia.
Eihän se välittäjä sitä taloa eikä asuntoa omista, eikä saa niitä myyntirahoja.
Välittäjä on duunari kiinteistövälitys yrityksessä, jonka tehtävä on myydä ja välittää kaikenlaisia asuntoja. Myös välittää vukra-asuntoja.
Joo, tuttu teki sitä työtä ha lopetti. Sanoi, ettei hänen moraalinsa kestä sitä valheellista.