Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vain yksi voittaa, luetun perusteella se ei ainakaan ole Sofia. Hyvä, hyvä!!!!
Siihen ei kannata paljoa perustaa, koska täällä kirjoittelee hyvin aktiivinen sofiahullu, joten jokainen viesti ei todellakaan ole eri ihmisen kirjoittama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirsissä on jotain niin vastenmielistä, kertakaikkiaan. U L O S
Kirsi on apinoiden planeetalta, naama on kuin apinan.
Loukkaus apinoita kohtaan :( nehän on söpöjä (Kirsi ei)
Ruma vammainen taas täällä arvostelemassa. :D
Joo, on haukkunut jo puolet kilpailijoista läpi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekaa kertaa kommentoin koko keskustelussa. Missä harhoissa jengi oikeen elää täällä, että jokainen kommentti olisi saman henkilön? Wtf?
Ps. Kirsi ei edelleenkään ole mielestäni söpö.
Älä jaksa, sinut kyllä täällä tunnetaan. 😂
Hyvinpä näytätte tuntevan joo... että sellaiset psykoosit :)
Kun tänään Milla esim. on ottanut esille sen, että oli jo miettinyt koko taloon tulemista sen vuoksi, että uusia ei oteta vanhojen asukkaiden toimesta huomioo jne. niin Isoveli laittoi kisaajat leikkimään makarooneilla.
Kirsi ja Heidi tuli perkoosta ja saaneet sieltä ohjeet keventää tunnelmaa .
Tuli varmaan liikaa negatiivista arrvostelua tästä uudesta bb kaudesta että koko ajan pitää speguleerata ja juonia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, on haukkunut jo puolet kilpailijoista läpi. :D
En tiedä kummalle mahdatte kirjoitella kun tuossa toisen muunkin kommentti, ei pelkästään minun. Mutta itse en pidä Kirsiä söpönä ja ehkä se on vain mun mielipide, ei siirä tarvitse hernettä nenuun vetästä :)
Viime vuonna oli aika hyvä joukko verrattuna näihin. Ei se väri, uskonto, sukupuoli, seksuaalinen suuntautuminen. Se on se persoona, joka vaikuttaa.
Jassu - hauska ja energinen suupaltti
Juhani - maaseutuluennoitsija, jonka jutut sekä tylsistytti että hymyilytti
Lasse - iloinen ja energinen hyväntuulen poika
Taavi - ylväs, komea, vakava mutta silti viihdyttävä pelaaja, jonka ajatukset juoksivat välillä vainoharhaiseenkin tyyliin
Pekka - ihan omanlaisensa veikkonen, ärsyttävä, mutta ei jättänyt ketään kylmäksi
Katja - herkkämielinen nainen, joka katsojia kauhistuttaneeseen tyyliin etsi rakkautta talosta
Sami - persoonallinen ja fiksu mies, joka ärsytti ja ihastutti.
Aki - samaistuttava ja aito metsämies, harvoin puhui, mutta sulatti sydämet
Melody - eloisa ja katsojia ärsyttänyt keittiön kuningatar
Ja monia muita. Siis miettikää, mikä kavalkadi verrattuna tämän kauden asukkaisiin. Mä en saa noista nykyisistä mitään irti. Noissa ei ole tarpeeksi persoonallisuutta ja aitoutta. En edes osaa sanoa niistä mitään.
Noita uusia tylsimyksiä näytetään kokoajan. Ei viitsi enää edes kattoo.
Isinoiein, että Kirsin joka aakuiset pa skanjauhaniset näytettäisiin koko talolle iltaelokuvana.. ällöttää niin tuollainen myrkynkeittäjä jankaksinaamainen pohjoisen akka.
Voi vttu tuota Merveä ja Kirsiä. Molemmat sais painua hiiteen tuolta x__x
Laittakaa Kirsin jauhamiset televisioon asukkaille, niin saa kokea ulkopuolisuuden ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Tuula epäilee olevansa liian lälly...
Voi hyvää päivää
Nyt on kyllä jo ehtoo.
olen aikaisemmin seuraillut aika ahkerasti, mutta nyt on tullut vissiin mitta täyteen, edes koosteita ei jaksa katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä noi luulee Kirsi, Reiska ja Miikka että ihmettelevät jos joku heitä äänestää samaten Tuula. Kenen joukoissa seisot Milena????????
Eihän noista ku Kirsi ihmetellyt et kuka häntä on äänestänyt. Epäili vielä et Reeo on se, joka on heistä saanut ääniä :'D
Reeo ja Miikka ihmrtteli sitä, että eivätkö oo muka saaneet yhtään ääntä. Rooman pojat on sarkastisia ja heittää kyllä karua läppää, mutta ei ne ole noin itsekeskeisiä ku Kirsi :D
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa Kirsin jauhamiset televisioon asukkaille, niin saa kokea ulkopuolisuuden ihan itse.
Olis twistiä hei! Miten porukka sen jälkeen suhtautuisi tuohon tautipesäkkeeseen...
Jaaha. Jassullekin on laitettu sanat suuhun ja omat muistiinpanot on otettu pois.
Tämä on ollut Lauran päivä. Huomisesta eteenpäin ei kukaan taas muista sitä, eikä pyöri sen ympärillä.
Jaccu ottaa vähän rauhallisemmin tällä kertaa studiossa :D
Tsekatkaa nyt tota Ruspen touhua.
Onko feikki itkua vai todellista ?
Oon jotenkin lämmennyt Miikalle. Alussa en tykännyt lähes ollenkaan. Ei ainakaan herätä mitään negatiivisia tunteita tällä hetkellä niin kuin valtaosa muista asukkaista.