Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
1421/100630 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janni on tönkkö jankuttaja. Kuvittelee vissiin juontavansa jotain missikisoja. Yhden lainin nainen. Pikkusievä ja yhtä paljon karismaa kuin villasukassa.

Jannista näkee, että hänellä olisi karismaa, jos uskaltaisi olla rennommin.

Vierailija
1422/100630 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko toi Snow nykyään aina laittautuneena naiseksi. Alkoi jo Onnenpyörässä kyllästyttää.

Mitä väliä? Todella heppoinen tyyppi, jonka huumori liittyy aina halvalla tavalla alapäähän.

Vähän kuin Antti Tuisku. Heppoinen laulaja, jonka laulut liittyy aina johonkin lutkailemiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/100630 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eikö näillä ole enää kun muutama pallo jäljellä? 😅

Vierailija
1424/100630 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janni on tönkkö jankuttaja. Kuvittelee vissiin juontavansa jotain missikisoja. Yhden lainin nainen. Pikkusievä ja yhtä paljon karismaa kuin villasukassa.

Tää on Harkimon pojan tyttöystävä ja joku salimimmi. Minäkään en ymmärrä tämän valitsemista juontajaksi.

Mieluummin näkisin juontajana jopa Sanna Pikkaraisen. Cristal sen sijaan oli vain ihastunut Sofiaan. Tuli selväksi jo, Cristal.

Vierailija
1425/100630 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nabaz kasvoista kuin George Clooney

Kuin George Michael itse asiassa!

Vierailija
1426/100630 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo eivät saa noita palloja pidettyä ehjinä??

Vierailija
1427/100630 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman kanssa olisit jos pitäisi valita: viime kauden Pekka vai tän kauden Miikka? 😁

Vierailija
1428/100630 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumman kanssa olisit jos pitäisi valita: viime kauden Pekka vai tän kauden Miikka? 😁

Pekka ehdottomasti.

Vierailija
1429/100630 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Chrystal Snow ja tämä hänen podcast-parinsa olisi talossa, ne kestäisi tuota höpöttämistä ja ylikierrostelua. Toivottavasti eivät ole liian usein studiovieraina.. Heille hieman rauhoittumista ja Jannille aavistus iloa, niin sitten toimisi paremmin tämäkin lähetys. 

Lisää liberaaleja on tulossa kun saa vieraikseen Laurat Haimilan ja Friimanin. Puuttuu vaan Maria Veitola ja Sandbergko se Tuomariparinsa Maskedista on.

Vierailija
1430/100630 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosta ex-läskistä tulee aika narsistivibat. Ton äänestän ulos.

No toivottavasti joku äänestää, minä en rahojani tuhlaa.

Vierailija
1431/100630 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päiväkirjahuone ei ole yhtään kiva tänä vuonna

Sehän muuttuu 

Vierailija
1432/100630 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Nabbe on rasittava

Vierailija
1433/100630 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu että Jannia ärsyttää toi Chrystali :D

No ei ihmekään.. onhan tuo nyt naurettavaa, kenestä tää podcastpari tykkää ja kenestä ei.. eli tykättyjä on narratiiviin sopivat ja ei tykättyjä tietty peruskantikset.

ja voiko vieraat edes sanoa jos ei tykkäisi tietyistä kilpailijoista ettei sitä tuomittaisi heti vihapuheeksi tai rasismiksi.

Vierailija
1434/100630 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miikka ehdottomasti

Vierailija
1435/100630 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä oli ensimmäiset mahdolliset liiton alut; Rusu, Reeo ja Heidi.

Juttelivat alkuyöstä pihalla vähän pelistä ja äänestyksistä, tosi varovaisesti kyllä. Heidi heitti Tuulan nimen, että sitä voisi mahdollisesti nimetä. Miehet ei sanoneet ketään yksittäistä nimeä. Rusu ja Heidi molemmat kokivat että päivä oli ollut aika haastava, kun äänekkäämmät vie niin paljon tilaa eikä itse saa ääntänsä kuuluviin. Rusu oli jopa hetken miettinyt, että lähtiskö vaa luovuttaan.

Mä aistin Reeossa kovaa ja taitavaa pelimiestä. Näyttäs tulevan juttuun kaikkien kanssa ja osaa kuunnella muita, osaa just jutella näitten hiljaisempienkin kanssa. Sosiaalisesti taitava.

Ehdottomasti mielenkiintoisin tyyppi talossa tällä hetkellä.

Vierailija
1436/100630 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laittaisin ulos santerin. En voi sietää tuon tyyppisiä ihmisiä.

Olen sen verran vanhankansan ihminen, että minun elämään ei mahdu nämä ihmiset, ei varmasti koskaan.

Vierailija
1437/100630 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nabbe näköjään pitää Tuulasta.Ei näköjään halu ,että sitä nimetään.Mitä nyt pihalla höpisee.Tuula tulee aika varmasti äänestykseen.

Vierailija
1438/100630 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jannista näkee, että hänellä olisi karismaa, jos uskaltaisi olla rennommin.

Itse en ole huomannut. Jospa se vielä siitä.

Vierailija
1439/100630 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime yönä oli ensimmäiset mahdolliset liiton alut; Rusu, Reeo ja Heidi.

Juttelivat alkuyöstä pihalla vähän pelistä ja äänestyksistä, tosi varovaisesti kyllä. Heidi heitti Tuulan nimen, että sitä voisi mahdollisesti nimetä. Miehet ei sanoneet ketään yksittäistä nimeä. Rusu ja Heidi molemmat kokivat että päivä oli ollut aika haastava, kun äänekkäämmät vie niin paljon tilaa eikä itse saa ääntänsä kuuluviin. Rusu oli jopa hetken miettinyt, että lähtiskö vaa luovuttaan.

Mä aistin Reeossa kovaa ja taitavaa pelimiestä. Näyttäs tulevan juttuun kaikkien kanssa ja osaa kuunnella muita, osaa just jutella näitten hiljaisempienkin kanssa. Sosiaalisesti taitava.

Ehdottomasti mielenkiintoisin tyyppi talossa tällä hetkellä.

eilisessä koosteessa näytettiin jo eka yöltä kun Reeo viritteli vähän joidenkin miesten kanssa liittoo ja siitä vähän aisti Tuulan häätämistoivetta vaikkei nimiä sanottu. Ja joku lupaili ettei Reeoo äänestäis.

Laura ääneatää takuulla kun saa tietää reeon lukinneen hänen kamat ja sitten lainanneen omiaan.

Mut toivon ettei Reeo nyt heti lähtisi.

Vierailija
1440/100630 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Sofia pysyy talossa <3

Ketju on lukittu.