Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Tuulan ja Rusun taistelu pudotti Jerryn. Hyvä tulos tämäkin. Tuula joutaa myös pois ja äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä hitsin takia Rooma on heti Heidille kostamassa, mikseivät ensin tiputa Aleksia vaikka. Kuitenkin Aleksin idea oli kaikki, ja Heidi muutoin luotettava.
Miikan näkökulmasta täysin ymmärrettävää. Heidi näyttäytyy hänelle petturina ja selkäänpuukottajana.
Jep ja kun vielä tiedetään ettei Aleksi ole mikään välkky, niin olihan tuo Heidin myöntyminen typerää.
Heidin olisi vain pitänyt hokea Kirsin, Nabazin ja Sofian nimeä, eikä kiinnittää huomiota Miikan nimeen lainkaan.
Aleksi olisi valinnut jonkun noista kolmesta ja luullut päättäneensä lähtijän.
Ylipainoinen taloon. Siinä on mun lemppari sitten.
Vierailija kirjoitti:
Taidan alkaa kannattaa kusikirsin laumaa, ihan miikkan takia, en voi sietää tommosia kukkopoikia.
Oon mieluummin kusipäosen naisen puolella kuin tommosen persreijän.Js heidi ei lähe mihkään.
Tajuatko että Heidi lähtee Rooman mukana? Ootko nyt ihan kartalla näistä jutuista? En mäkään kannata Miikkaa, mutta tykkään Rususta ja Heidistä. Siksi kannatan Roomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän nuo nyt miettii liittoumistaan, kun huomaavat, että roomalainen pelastettiin
Nythän tästä tulee just mielenkiintoista
Juuri näin. Nyt talossa alkaa mielistelyjen ilta. Ihanaa...ihanaa..jep.. jep..
Tuotanto nää päättää. Ärsyttävimmät jää taloon jotta puhetta riittää. Joku seinäruusukin pitää olla. Rahat menee vaan hukkaan. Kirsi, Nabaz ja Sofia ainakin finaalissa.
Söpö jerry.
Voi hitsi. Oispa jääny, oisin halunnu nähdä ku vttuilee miikalle. En oo montaa päivää kattellu ni en tiennyt että vastusti niitä.
Reeon pisteet silmissäni on laskeneet Miikkan takia.
Se kuka sano että Jerry tippuu, sisäpiirin tietoa, oli oikeassa!
Voi jumankauta tota Tuulaa. Että voi olla feikki ja ärsyttävä tyyppi. Ei korvat kestä. Ällö.
Jaaha minä minä minä Tuula sitte jäi.
Jerryltä hyvää totuutta. Harmi että joutui pois.
Miten toi Jerry on noin ylimielinen ja pihalla siitä että hän ei ole mikään upea ja paras ihminen. Narsku.
Jerryllä ei ole paljonkaan mitään hyvää sanottavaa. Ihme valittaja.
Vielä kun pääsis Heidistä eroon.
Tuula jatkoon, hyvä kun ainakin saa aikaan keskustelua ja uskaltaa sanoa. En vaan usko, että Tuulalla mahdollisuuksia keskiviikon häätötaisteluissa. Hyvä jotta en laittanut ropojani likoon tähän tällä kertaa....