Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Heidi myöntyi Aleksin tahtoon, se ei poista sitä että Aleksi painosti inhottavasti.
Painosti ehkä muttei inhottavasti. Heidi tosi helposti suostui. Miksi valkopestään Heidin toimintaa?
En minä yritä valkopestä. Olihan se Heidiltä inhottavaa laittaa liittolainen häätöön. Mutta ei Aleksikaan mikään puhdas pulmunen ole.
Haha, mitäs täällä nyt ootte mieltä ihanasta Roomasta 😂
Vierailija kirjoitti:
Oho, Miikka aikoo kostaa! Miikka ulos asap!
Miksette äänestäneet? Muutama minuutti sitten oli mahdollisuus. Se mahdollisuus meni ohi.
Totaa totaa niinpä totaa öö ööö mä pudotan ne kaikki. Urpo:D
Nyt tuulalle ääniä pääsisi tuosta
Roomalla noussut "valta" päähän... sori siis kusi noussut päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Heidi myöntyi Aleksin tahtoon, se ei poista sitä että Aleksi painosti inhottavasti.
Painosti ehkä muttei inhottavasti. Heidi tosi helposti suostui. Miksi valkopestään Heidin toimintaa?
En minä yritä valkopestä. Olihan se Heidiltä inhottavaa laittaa liittolainen häätöön. Mutta ei Aleksikaan mikään puhdas pulmunen ole.
Tärkeä ero, Aleksi ei ole Miikan liittolainen vaan sai pidettyä omat liittolaisensa pois häädöstä.
Ei siitä Tuulasta pääse eroon!💩
Matthias on kuin se Rottatouillen ruokakriitikko!
Merve luulee olevansa niin pelaaja kun vakoilee Rooman liikkeitä.
Miksi ei itse lähde keräämään jengiä ja äänestävät vaikka Reeon tai kenet valitsevat ulos. Siinä olisi peliliikettä.
Miksi ei näytetä Rususta mitään nyt ? Itkevää Tuulaa näytetään.
Älkää nyt unohtako Jerryä ettei käy vanhanaikaisesti ja Jerry putoa koska luullaan että se on turvassa ja äänestetään vain Ruspea ja Tuulaa.
Ruspu lähtee ja rooma alkaa sortumaan ja Kirsin jengi äänestää loputkin roomalaisista ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka katkera Alexille. Äänestävät Rooma Alexia ulos keskiviikkona.
Mutta eivät tietenkään pelaa ja juoni? Tai se sallitaan heille mutta ei muille?
Just tämä. Jos Kirsi puhuis noin mitä äsken Rooma, ni täällä haukuttais kirsi kiusaajaksi ja bb:n pitäisi puuttua.
Vierailija kirjoitti:
Haha, mitäs täällä nyt ootte mieltä ihanasta Roomasta 😂
Rooman todelliset kasvot nähty alusta asti. Täällä pitää inhota Kirsiä ja kannattaa Roomaa vaikka olisi mikä. Miksi nuo klipit näytettiin vasta kun Miikka oli turvassa? Tuotanto suosii Roomaa?
Matthias the ruokakriitikko
https://www.google.fi/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Flookaside.fbsbx.com%2…
Tuula vois taloon jäädä. Tuulan kaikki korut ei vielä nähty. Tuulan eroottisen yötarinan jatko kuulematta. Rusun shakit ja hampaiden pesut on jo niin nähty.
Miten voi painostaa toista hyvällä tavalla?
Niin pitää ollakkin, 30 donaa pelissä.