Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Annettiin sitten vähän viiniä ja musiikkia, että tylsimyksiin tulis vähän eloa. Ei siltikään viihdytä, tiäks.
Vierailija kirjoitti:
Läppämachine saa bb voiton jälkeen neloselle oman huumoripitoisen talk show:n 😁
Juu kyllä, koska niin hauska 👍😂
Vierailija kirjoitti:
Ilman Heidiä en olisi katsonut koko pas kaa minuuttiakaan.
Heidi oli paras.. takaisin taloon.
Tupuliini kirjoitti:
Miksi aikuiset ihmiset, jos te nyt olettekaan aikuisia, nimittelevät tuntematonta Lurriksi, Looraksi ym.
Eikä siinä vielä kaikki.
Lörö, Loota, Lörömölli, Lurripurri, Ärripurri, Lörtsy, Lörde, Lörppäkölli, Ladonovi, Leväperse, Tihrusilmä, Saapasloora, Läppämasiina, Läppis, Läpsylauta, Lauta, Löntys, Köntys, Junttalaura ...
Ihan kauheeta. Hyi.
Talon pojat tosiaan. Reijo 49v. ja tää hattupäinen neiti Sukkahousu 29v. Varsinaisesti pojankoltiaiset.
Tupuliini kirjoitti:
Miksi aikuiset ihmiset, jos te nyt olettekaan aikuisia, nimittelevät tuntematonta Lurriksi, Looraksi ym.
Eivät ole aikuisia. Peruskoululaisia ja sieltä pudonneita.
Taas meikataan puoli kymmeneltä. Ehtii just ennen ku Nukkumatti jo taas kohta heittää unihiekkaa simmuihin.
että pitää viinalla pilata
Millu jo tänään kotiin hokeen menkkoja ja vittuja
Vierailija kirjoitti:
Tupuliini kirjoitti:
Miikalla ei koulutusta peruskoulun jälkeen.
Tälle formaatille pitäis kyllä tehdä joku uudistus tähän loppuun kun aina tää lässähtää sen takia kun talossa on liian vähän väkeä. Mielestäni olisi hyvä kun ainakin kymmenen asukasta olisi finaalissa ja just ennen finaalia perjantaina pidettäis kunnon bileet, niin katsojillekin tulis jotain viihdykettä ja pysyisi mielenkiinto loppuun asti. Muutenkin olisi pitänyt olla yhteisiä bileitä enemmän. En käytä itse alkoholia ollenkaan, mutta kyllä tässä alkaa olla ikävä jopa niitä örvellyskausia, sillä tää nykyinen on ollut ihan pohjanoteeraus.
Vierailija kirjoitti:
Tupuliini kirjoitti:
Minä ainakin olen täysivaltainen ja täysipäinen aikuinen ihminen ja vieläpä valtion virkamies. Silti koen et Löröloota tai Lörtsy on esimerkiksi aivan hulvattomia lempinimiä tälle Mikkelin ihmeelle.
Tota Miikkaa käypi melkein sääliksi. Se taitaa kuvitella että on yleisön suosikki ja ehkä voittaja. Sitä se ei ole.Ei mulla Miikkaa mitään vastaan ole. Se on hieman lapsellinen. Ehkä se tarttiskin enemmän tota rahaa kuin suosikki Reeo. Asiaa voi miettiä myös siltä kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupuliini kirjoitti:
Minä ainakin olen täysivaltainen ja täysipäinen aikuinen ihminen ja vieläpä valtion virkamies. Silti koen et Löröloota tai Lörtsy on esimerkiksi aivan hulvattomia lempinimiä tälle Mikkelin ihmeelle.
Ei tarvitse ihmetellä miksi valtio on tärviöllä! Tuollaisia loisia veronmaksajien rasitteena!
Vierailija kirjoitti:
Eihän Aussien koosteet näy vielä Ruudulla???? Kiinnostava BB ja miljoona dollaria potti.
Ei aussien bb:stä voi edes bb:nä puhua. Oli myös typerää, että Suomessakin alettiin sitä matkimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hurjasta takaa-ajoasemasta noussut Millu vie voiton Repan nenän edestä.
Ei tämä kiroileva pissis voi mitenkään saada 30 000 euroa palkaksi luokattoman törkeästä kielenkäytöstään. Kuka tahansa muu, mutta ei hän.
Kyllä voi jos tuotanto näin päättää.
Vierailija kirjoitti:
Olis Aleksi tuolla.
Ihan samaa just mietin! Olis Allu tanssimassa paidalla tai ilman, ihana energiapakkaus. Silmäniloa.
Ei tuota pysty kattoon.. kun Miikka ja Laura vielä talossa..