Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!

BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
93081/100630 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ollut kans käsitys et Millu olis savolainen. Antanut ymmärtää kokoajan. Mut paljasjalkainen helsinkiläinen onkin.

Miian mukaan 11 v asunut Kontulassa ja sieltä savvoon eli Piellaveelle. Äiti kai savolainen ja lähtenyt nuorna tyttösnä Hkiin. 

Vierailija
93082/100630 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummo lumessa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi, kun lähti jäi niin tyhjäksi talo. Sitä ei Millut ja Laurat täytä. Näin se vaan on.

Mä ratkaisin niin, etten enää katso.

Sama, en häätöäänestyksen jälkeen ole BB:tä katsonut, enkä katso. Syynä nimenomaan tuotannon harjoittama epäreiluus eli tapa, jolla Heidi häädettiin. Jos kaikki olisivat olleet äänestyksessä ja Heidi pudonnut, asia olisi surullinen, kuitenkin ok.

Nythän tuotanto muutti häätöäänestykseen menevien määrää, ilmeisesti omiin tarkoitusperiinsä sopivasti. Nähtiin, että Reeon tiimi äänesti typerästi ja Lauran porukka fiksusti, joten laitetaanpa vain kaksi vahvaa reeolaista vastakkain. Olisi ollut myös mahdollisuus laittaa kaikki 3-4 pistettä saaneet äänestykseen, jolloin vain Miikka olisi ollut turvassa. Nimeämiskisan voittaja olisi saanut tehdä vaihdoksen eli ottaa itsensä pois - ja jäljellä olisi ollut 4 asukasta häädössä, kuten useimmiten aiemminkin. Mutta ei.

Eniten ärsyttää, että Heidi nimeämiskisan voitettuaan ei voinut pelastaa itseään. Täysi vääryys joutua häätöön ja samoin olisi ajatellut kenestä muusta mahdollisesta voittajasta. Vaikka siellä vielä oli / on kaksi jonkinlaista liittoumaa, kyse oli jo nyt asukkaille yksilökisasta ja pääsystä kaikkien havittelemalle finaaliviikolle. Miten tässä kontekstissa on moraalisesti oikein se, että nimeämiskisan voittaja häädössä?  Oman oikeustajuni mukaan ei mitenkään.

Kun häätöön joutuneet ilmoitettiin, heti tuli selväksi, että monien katsojien silmissä edelleen on kaksi liittoumaa ja kun toisesta häädössä kaksi (Reeo ja Heidi)  ja toisesta yksi (Mia), ihme olisi, jos sekä Reeo että Heidi pelastuisivat.

Sitten vielä jotain sotkuja äänestystilanteessa: kaikki äänet eivät ilmeisesti menneet perille, varsinkaan Reeon ja Heidin osalta. Itse äänestin Heidiä, koska tykkäsin hänestä. Jos jotain häikkää todellakin ollut, pitäisi tuotannon palauttaa Heidiä äänestäneitten äänestysrahat. 

Täysin floppikausi ollut ja kulminoitui nyt edellisessä häätösysteemissä.

Heidin pitäisi vielä olla talossa. Paljon sai kapuloita rattaisiinsa koko ajan ja silti sinnitteli. Lopulta oli liian iso masiina pyörimässä. Kaikkea hyvää Heidille! 

Heidi pitäisi palauttaa taloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93083/100630 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi on paras silti!

Vierailija
93084/100630 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ollut kans käsitys et Millu olis savolainen. Antanut ymmärtää kokoajan. Mut paljasjalkainen helsinkiläinen onkin.

Oikeasti paljasjalkainen helsinkiläinen on jos molemmat vanhemmat on helsinkiläisiä. Millun äiti on savosta.

Reeo ehta stadilainen, viidennessä polvessa. 

Helsinkiläiset juhlii ensi sunnuntaina Reeon voittoa.  Faneja on paljon.

Vierailija
93085/100630 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi voittaa.

Vierailija
93086/100630 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loora on lesbo.

Lihonnut talossa.

Valtava mätisäkki.

Syö jatkuvasti herkkuja.

Loora mainostaa kuulia alakerrassaan.

On seksifirman mannekiini.

Laura olisi saanut tippua jo aika päiviä sitten, koska on tosi tylsä ihminen talossa.

Vierailija
93087/100630 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi voittaa.

Pelistä pois pudonnut mitään enää voita :D

Vierailija
93088/100630 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Domino-peli alkoi juuri, myrtsillä nälkä, yllätys, yllätys!

Oon ihmetellyt samaa pitkin kautta, että miten Laura ei oo ton lihavampi kun syö koko ajan. Painaisin itse varmaan 150kg jos söisin yhtä paljon.

Varmasti läpi paskuri. 

Vierailija
93089/100630 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikalla koottuna 1000 palaa

Vierailija
93090/100630 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi onneksi olkoon olet hyvä voittaja.

Olet paras.

Voittaja 2022 Heidi.

Heidi kauden oikea voittaja.

Vierailija
93091/100630 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Domino-peli alkoi juuri, myrtsillä nälkä, yllätys, yllätys!

Oon ihmetellyt samaa pitkin kautta, että miten Laura ei oo ton lihavampi kun syö koko ajan. Painaisin itse varmaan 150kg jos söisin yhtä paljon.

Varmasti läpi paskuri. 

n 73-76 kiloa elämän illoo ,ei oo laihutuskuureja, liikuntaa ja terveellistä ruokaa, täytyy joskus syödä enemmän ettei vaan pääse laihtumaan

Vierailija
93092/100630 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hurjaa on kirjoitti:

Mulla on tällä hetkellä aika isoja ikäviä asioita elämässä ja Laura on mun suurin piristäjä. En osaa edes sanoin selittää kuinka iso valo ja henkinen tuki hän on mulle vain olemalla oma itsensä tuolla telkkarissa. Tuntuu myös vähän kreisiltä se, että jostain itselleni tuntemattomasta on tullut mulle oikeasti niin tärkeä osa elämää. En vain ole valmis ens sunnuntaihin.

Ylläoleva kirjoitis on Lauran kannattajalta twitterissä.

Kertoo aika paljon yhteiskuntamme mielenterveyspalvelujen tarpeellisuudesta.

Niinpä. I

Itse alkuun vähän tykkäsin Laurasta, vaikka se matkalaukkujutusta johtunut jatkuva ankeutus ärsytti. Sittemmin ollut täyttä tapettia niin hyvässä kuin pahassa eli en ymmärrä, miten on jatkossa ja voi olla jonkun fanaattisen ihailun kohteena. Mutta todennäköisesti on feikkitwiitti.

Laurasta joku laittelee typeriä feikki twiittiä, kaikenlaisia sekopäitä on. 

Laura on neiti ankeus. Tosi tylsä ihminen. 

Kaikkien "ankeuttajien " äiti.

Laurasta pidetään. Sinusta luultavasti ei.

Miksiköhän Laura on merkitty  eräällä palstalla inhokiksi, sekä myös toisessa kyselyssä tylsimmäksi asukkaaksi. 

Ja sitä se todellisuudessa on, kyllä kansa tietää.

Vierailija
93093/100630 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi oli paras asukas BB talossa.

Voittaja-ainesta.

Vierailija
93094/100630 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi olisi ollut dominossakin paras!

Vierailija
93095/100630 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HIRVEE tuo nahkapuku. Onko ollut muotia joskus.

Onko Millu matkinut ton nahkapuvunkin Kumman kaa sarjasta, jossa Annella oli yhdessä jaksossa punainen nahkapuku.

Vierailija
93096/100630 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovimmat äänimäärät yritettiin tykittää lopussa, kun äänet eivät enää päässeet läpi.

Heidi kuuluisi palauttaa taloon.

Vierailija
93097/100630 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta rahankeruusta vois nyt käynnistää rikostutkinnan, niin häikälemätöntä huijausta tuo on. Itsekin laitoin Reeolle paljon ääniä, ei ole mitenkään mahdollista että Mia pääsi ekana turvaan!

Vierailija
93098/100630 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millu on kova matkimaan. Nabazin ja Sofian sanonnat otti heti käyttöön. Ne vaan ei kuullosta miltään sen sanomana, kun on matkittuja.

Eikö Millulla ole mitään OMIA hauskoja sanontoja?

Vierailija
93099/100630 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tekeekö ne pareittain noita reittejä vai onko ryhmä tehtävä?

Yksittäistehtävä, mut en ymmärrä miks Millun piti ängetä noin Reeon viereen tekemään ja tehdä sama rata?

Vierailija
93100/100630 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hurjaa on kirjoitti:

Mulla on tällä hetkellä aika isoja ikäviä asioita elämässä ja Laura on mun suurin piristäjä. En osaa edes sanoin selittää kuinka iso valo ja henkinen tuki hän on mulle vain olemalla oma itsensä tuolla telkkarissa. Tuntuu myös vähän kreisiltä se, että jostain itselleni tuntemattomasta on tullut mulle oikeasti niin tärkeä osa elämää. En vain ole valmis ens sunnuntaihin.

Ylläoleva kirjoitis on Lauran kannattajalta twitterissä.

Kertoo aika paljon yhteiskuntamme mielenterveyspalvelujen tarpeellisuudesta.

Niinpä. I

Itse alkuun vähän tykkäsin Laurasta, vaikka se matkalaukkujutusta johtunut jatkuva ankeutus ärsytti. Sittemmin ollut täyttä tapettia niin hyvässä kuin pahassa eli en ymmärrä, miten on jatkossa ja voi olla jonkun fanaattisen ihailun kohteena. Mutta todennäköisesti on feikkitwiitti.

Laurasta joku laittelee typeriä feikki twiittiä, kaikenlaisia sekopäitä on. 

Laura on neiti ankeus. Tosi tylsä ihminen. 

Kaikkien "ankeuttajien " äiti.

Laurasta pidetään. Sinusta luultavasti ei.

Miksiköhän Laura on merkitty  eräällä palstalla inhokiksi, sekä myös toisessa kyselyssä tylsimmäksi asukkaaksi. 

Ja sitä se todellisuudessa on, kyllä kansa tietää.

vähäinen otanta, Miia myös, en oo käynyt muutamaan päivään siis BB plaza

Ketju on lukittu.