Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskaperse tuotannon oma lemmikki.
Työntekijä.
Nuuskaa sai tuotannolta.
Härskiä touhua.
Kostautuu vielä tuo touhu.
Paskaperse on koko elämänsä paskaperse.
Siitä ei hän pääse yli eikä ympäri.
Hajukin vähän tulee tv ruudun läpi.
Jos haistatkin jo olemattomia, niin hae joku lääkitys psykoosiisi tai hakeudu osastolle hoitoon?
Toivoin että joku roomalaisista tippuisi ja toiveeni toteutui . Tosin Miikka olisi ollut parempi vaihtoehto .
Sanoma kaatuu omaan mahdottomuuteensa.
Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Paskaperse tuotannon oma lemmikki.
Työntekijä.
Nuuskaa sai tuotannolta.
Härskiä touhua.
Kostautuu vielä tuo touhu.
Paskaperse on koko elämänsä paskaperse.
Siitä ei hän pääse yli eikä ympäri.
Oletko k e h a r i?
Vierailija kirjoitti:
Se on HEI HEI kirjoitti:
Sanomakonsernissa on muutakin häikkää kun Hesarin ekan uutisen lukee, eli ei ole puhtaat jauhot siinä puljussa.
Ja mielenkiintoinen käsikirjoitus tänäkin vuonna tässä BB-formaatissa.Millu, joka ei anna muuta sisältöä kuin sääntöjen rikkomista kiroillen ja pierujakuukautishuumorilla nousee yhtäkkiä turvaan nousijaksi.
Eihän se kerro muusta kuin ilmaisäänien suuresta määrästä ja tämän formaatin lopullisesta kuolemasta tässä maassa. Itse en onneksi koskaan äänestä, joten omaa rahaa on kulunut vain ruutuplussaan.Vaikkei Heidi voittajasuosikkini ollut, häntä kohdeltiin talossa tosi törkeästi, asukkaiden toimestakin kiusaamalla ja roustaamalla. Oli pelikausi, mutta kaikille ystävällistä nuorta ja täydellistä pelaajaa tuotanto ei halunnut viimeiselle viikolle. Muutti sääntöjä lopussa.
Kukaan ei tiedä, miten kolmanneksi häätösohvalle joutui Millu, minuutin klippi koosteessa näytettiin, mutta Heidi oli tekemässä sitä "päätöstä" pari tuntia. Eli on voinut sanoa kolmanneksi kenet tahansa muun, mutta tuotanto on laittanut repliikit suuhun jotta on saanut haluamansa draaman kaaren.
Lonkka meni nimeämiskilpailussa, sai ehkä siihenkin hoitoa, mutta jotain mätää siinä illassa ja tapahtumissa 24/7 katsojana huomasin.Millu sai myöhään eilen muisteluteen jälkeen päiväkirjahuoneen kautta itselleen kasan nuuskapurkkeja ja vei ne vinosti hymyillen kaappiinsa. Nyt jaksaa finaaliin saakka ilostuttaa niitä jotka vielä jaksaa katsoa.
Mulla meni 24/7 katsojana kiinnostus tälläiseen viihteeseen lopullisesti. Tämän kanavapaketin tilauksen lopetin eilen kokonaan, ruutu+ en enää koskaan tilaa. Eilen kuulosti että muutama muukin näin tekee. Hyvä jos Sanoma uppoaisi tosi syvälle, peräkaasun haju vaan jää leijumaan.
Hyvää jatkoa heille, jotka tästä viihteestä iloa vapaa-aikaan löydätte. Itse laitan roposeni järkevämpään.
Lopetin myös ruutu+ tilauksen, ja Hesarin myös. Törkeää huijausta.
Ketä kiinnostaa . Kuhan vaahtoat .
Vierailija kirjoitti:
Mun rahoja en enää laita mihinkään äänestyksiin. Ruutu+ on myös irtisanottu.
ut.mut.
Minä irtisanoin myös. En ole moneen viikkoon n katsonut enää.Äänestän kyllä, ettei kukaan noista käärmeistä voita.Taistelutahto heräsi.
Vierailija kirjoitti:
Toivoin että joku roomalaisista tippuisi ja toiveeni toteutui . Tosin Miikka olisi ollut parempi vaihtoehto .
Toivottavasti Miikka seuraavana tai pubiruusu-Salla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millu sai eilen illalla pk-huoneen kautta nuuskapurkkeja itselleen. Kuljettaa ne tässä nahkarotsin sisällä kaappiinsa. Milloin aikaisempina kausina yksi asukas on saanut nikotiinituotteita tuotannolta?
Linkki tähän:
https://twitter.com/SonjaLaine_1969/status/1594522220176453633Miten tämä on mahdollista.
Tuollaisia sonjalaine-typeryksiä nyt vaan on olemassa. Siten.
Eivät ole ennen saaneeet vaan niilä tupakkatuotteilla mitä on ollut on pitänyt pärjätä. On tainnut tuotanto ihan oikeasti pistää tämän BB lekkeriksikaikilla suhmuroinneillaan.
Auts, kun ihanaa kun Millu on takasi ja pelastettuna.
Heidi on ihana, mutta ei oikein antanut sitä olemis räväkkyyttä talossa muuta kuin ne henk, koht, voitot.
Talossa pitää elää ja näyttäytyä arjen asioissa.
Heidi oli liikaa paikallaan oleva. Jos toiset teki keittiössä ruokaa ei siellä pahemmin Heidiä näkynyt. Olen 24/7 seuraaja niin olen nähnyt paljon tapahtumia ja ihan yksilöistä arjessa.
No kuitenki hyvä näin, kun Mia on talossanyt takasi.
Saas sitten nähdä kuka sen voiton vie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun rahoja en enää laita mihinkään äänestyksiin. Ruutu+ on myös irtisanottu.
ut.mut.
Minä irtisanoin myös. En ole moneen viikkoon n katsonut enää.Äänestän kyllä, ettei kukaan noista käärmeistä voita.Taistelutahto heräsi.
No hienoa, että herää edes bb:tä katsoessa, vielä kun saisit siirrettyä saman asenteen myös elämääsi ja työllistymistä kohtaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä noista roomajutuista enää jäkätät.Nyt on yksilöt kyseessä. Käärmejengiläisethän olisi pitänyt tiputtaa jo alkumetreillä.
Vierailija kirjoitti:
Olipa Salla ja Laura moukkia, kun eivät onnitelleet Reeoa, kun Reeo pääsi jatkoon.
Vain Mia ja Miikka onnitteli ja halasi Reeoa.
Mitä näiltä sivistymättömiltä bissiksiltä voi muuta odottaa
Vierailija kirjoitti:
Jotain pahasti hämärää siinä on että nelosmedian haisulin palkki yhtäkkiä nousee maasta taivaisiin, ei ole kyllä kovin rehellistä toi touhu.
VMP!!!
Jodelissa ja Facebookissa oli sovittu, että äänestävät tuossa kohtaa , jotta saavat Reeon ulos. Olettivat kai Heben keräävän ääniä niin ettei putoa . Ja sitten vielä " sattui " tuo etteivät kaikki äänet menneet perille vaan lukuisat äänestäjät saivat noita tännekin kopioituja virheviestejä.
Vierailija kirjoitti:
Repa olisi ollut paras vaihtoehto putoamaan. Haluan hänet pois!
Vierailija kirjoitti:
Se on HEI HEI kirjoitti:
Sanomakonsernissa on muutakin häikkää kun Hesarin ekan uutisen lukee, eli ei ole puhtaat jauhot siinä puljussa.
Ja mielenkiintoinen käsikirjoitus tänäkin vuonna tässä BB-formaatissa.Millu, joka ei anna muuta sisältöä kuin sääntöjen rikkomista kiroillen ja pierujakuukautishuumorilla nousee yhtäkkiä turvaan nousijaksi.
Eihän se kerro muusta kuin ilmaisäänien suuresta määrästä ja tämän formaatin lopullisesta kuolemasta tässä maassa. Itse en onneksi koskaan äänestä, joten omaa rahaa on kulunut vain ruutuplussaan.Vaikkei Heidi voittajasuosikkini ollut, häntä kohdeltiin talossa tosi törkeästi, asukkaiden toimestakin kiusaamalla ja roustaamalla. Oli pelikausi, mutta kaikille ystävällistä nuorta ja täydellistä pelaajaa tuotanto ei halunnut viimeiselle viikolle. Muutti sääntöjä lopussa.
Kukaan ei tiedä, miten kolmanneksi häätösohvalle joutui Millu, minuutin klippi koosteessa näytettiin, mutta Heidi oli tekemässä sitä "päätöstä" pari tuntia. Eli on voinut sanoa kolmanneksi kenet tahansa muun, mutta tuotanto on laittanut repliikit suuhun jotta on saanut haluamansa draaman kaaren.
Lonkka meni nimeämiskilpailussa, sai ehkä siihenkin hoitoa, mutta jotain mätää siinä illassa ja tapahtumissa 24/7 katsojana huomasin.Millu sai myöhään eilen muisteluteen jälkeen päiväkirjahuoneen kautta itselleen kasan nuuskapurkkeja ja vei ne vinosti hymyillen kaappiinsa. Nyt jaksaa finaaliin saakka ilostuttaa niitä jotka vielä jaksaa katsoa.
Mulla meni 24/7 katsojana kiinnostus tälläiseen viihteeseen lopullisesti. Tämän kanavapaketin tilauksen lopetin eilen kokonaan, ruutu+ en enää koskaan tilaa. Eilen kuulosti että muutama muukin näin tekee. Hyvä jos Sanoma uppoaisi tosi syvälle, peräkaasun haju vaan jää leijumaan.
Hyvää jatkoa heille, jotka tästä viihteestä iloa vapaa-aikaan löydätte. Itse laitan roposeni järkevämpään.
Lopetin myös ruutu+ tilauksen, ja Hesarin myös. Törkeää huijausta.
Vauvapalsta on osa Sanoma-konsernia, kannataa lopettaa myös tänne kirjoittaminen vink vink
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä joku kirjoitteli aiemmin reeospykoosista ja Heidi oli kyllä tälle altistunut. Eilisessä haastttelussa ei pystynyt mistään muusta kuin Reeosta puhumaan.
No tämä. Kiva likka muuten mutta leimautui Reeoon kuin pieni ankanpoikanen, jos olisi halunnut pärjätä tässä kisassa, olisi pitänyt olla vähän itsenäisempi eikä vaan noudattaa Reeon käskyjä. Mieluummin olisin toki nähnyt toisen ankanpoikasen eli Miikan sohvalla.
Hyvinhän tuo Heidi pärjäs Reeon kanssa pelatessa, väitätkö että ei ole hyvin pärjännyt jos pääsi 11 viikolle asti?
Reeon henkinen tuki auttoi Heidiä tosi paljon talossa, pystyi ja jaksoi vääntää vaikka välillä kaikki talon naiset oli häntä vastaan. Tiesi että ainakin Reeo kuitenkin tukee ja uskoo Heidiin.
Selvästi myös Reeo aidosti piti Heidistä, oli ylpeä aina kun Heidi menestyi ja luovi itseään eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan Reino pihalle seuraavaks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on HEI HEI kirjoitti:
Aivan samat ajatukset! Heidin kisavoitto ja lonkka sökönä pelasi hänet häätöön, well done tuotanto! No olihan Heidiä toki jo aiemmin tuotannon toimesta painettu alas milloin milläkin keinolla, mm. julistamalla Laura katsojasuosikiksi, Kurosen iltanuotion vihjailut tviististä, päällikkökauden vaikeat päätökset vs. muut päälliköt, puhelimen vastaamisen seuraukset ( Heidi lähimpänä puhelinta, muut naiset makkarissa), Jassu sopivasti häätöä edellisenä päivänä studiossa latelemassa mielipiteitään kuinka Heidi ei tuo mitään taloon, koosteet leikattu niin että Heidillä vähäinen ruutuaika, ei annettu salatehtäviä jne.
Pientä lohtua tuo tosiaan se että ruutu+ perutuuksen tein eilen klo 22.30 ja toivottavasti eilen illalla on näitä irtisanomisia tullut iso kasa, siinähän sitten voivat ihmetellä statistiikkaa..
Voi sua raukkaa, tiesitkö, että vain harva ottaa bb-äänestykset ja pudotukset yhtä vakavasti? Muiden, normaalien, elämä jatkuu ilman kiukkua ja itkua, ihan sama kuka lähtee.
Osaatko lukea?
Nuo kaksi kirjoittivat, että eivät enää tue Sanomakonsernia ja lopettivat ruutu+ tilauksen?
Elämä jatkuu kyllä normaalisti, varmasti parempana, muttei tueta tuota toimintaa.
Kakkahuumori ja kiusaaminen on asiat, joiden takia voi tehdä järkeviä päätöksiä, ja tilata kilpailijayritysten kanavapaketteja.
Eli tällä eilisellä sirkuksella oli heille ja myös monelle mulle (myös mulle tilauksen lopettaneelle) vain ja ainostaan hyvät seuraukset.
Heidille hyvää jatkoa elämässä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa Salla ja Laura moukkia, kun eivät onnitelleet Reeoa, kun Reeo pääsi jatkoon.
Vain Mia ja Miikka onnitteli ja halasi Reeoa.
Mitä näiltä sivistymättömiltä bissiksiltä voi muuta odottaa
Älä usko kaikkea mitä tänne kirjoitetaan. Maailmassa ei hyväuskoiset pärjää muutenkaan, ja voit aloittaa opettelun täällä.
V**tu että tollolla menee tv-ohjelma tunteisiin. Hanki elämä! Kukaan ei sun fattarahojas kaipaa.