Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Yök nuo Reeon huutajajoukot yleisössä
Ihan kuin joku olisi pamauttanut noita Heidin hampaita vähän taaksepäin, ovat enemmän vinossa kuin aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Hauskempi finaaliviikko näin. :)
Ja mitähän hauskaa hapannaama Lauran, pieru-Millun, ikävän Sallan katsomisessa sitten on? Kerro ihmeessä.
Ei mennyt äänet läpi Heidille. Ja muutenkin tuo ihmeellinen säätö häätöön joutuville. Ehkä olisi syytä palata vanhaan tapaan missä vain kaksi eniten ääniä saanut joutuisi häätöön tai tasapisteillä vain useampi. Nyt tuntuu että heitetään häätöön mielen mukaan. Ei kyllä tämä kausi vakuuttanut rehelliseltä ja tämä viikko jää viimeiseksi mitä sanoman aikana katson. Jos uusi kausi tulee vielä niin en tule sitä katsomaan jollei kanava vaihdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisteliko Heidi oikeasti häädön hetkelläkin, että "mä oon niin ylpeä itestäni"? Miten itsekeskeinen voi olla??
BB-Jassuhan sano kokoajan samaa. Jankuti jankuti kuinka ylpee on itestään jne. Huonon itsetunnon omaavan ihmisen puhetta. Jassun kohdalla ihmisiin upposi sääli häntä kohtaan, siksi voittikin. Selvä homma.
Älä pliis vertaa tai mainitse edes samana päivänäkään BB-historian viihdyttävintä naista ja juuri äsken häädettyä tapettia!
Jassu suurinta myötähäpeää tuottanut ja täysin väärä voittaja. Heidi paljon parempi BB-talossa kuin ankeuttava Jassu omalla kaudellaan.
Mä oppisin! Miksi ei voi sanoa, että mä opin?
Hyvä Mia, ihanaa. Harmi ettei repa tippunut mutta pääasia että Mia jäi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisteliko Heidi oikeasti häädön hetkelläkin, että "mä oon niin ylpeä itestäni"? Miten itsekeskeinen voi olla??
BB-Jassuhan sano kokoajan samaa. Jankuti jankuti kuinka ylpee on itestään jne. Huonon itsetunnon omaavan ihmisen puhetta. Jassun kohdalla ihmisiin upposi sääli häntä kohtaan, siksi voittikin. Selvä homma.
Älä pliis vertaa tai mainitse edes samana päivänäkään BB-historian viihdyttävintä naista ja juuri äsken häädettyä tapettia!
BB-historian pahin valittaja ja itsesäälissä kylpijä 😂 Jassu siis. Heidi ei sentään.
Voi tuota Heidiä. Koko ajan paasaa tuosta rakkaudestaan Reeoon. Aivan leimaantunut Reeon. Nolo tapaus.
Ei Millu voita. Vaan Laura, tuo tylsin ja angstisin asukas. Värikkäät Kirst, Daiyanat, Tuulat, Nabazit ja Sofiat saivat väistyä tuon tieltä.
Heidi itki sitä että miten selviää kun Reeo jää. Voivoi tyttöä miten oli lätkässä ukkomieheen. Reeosmi.
Vierailija kirjoitti:
Voi tuota Heidiä. Koko ajan paasaa tuosta rakkaudestaan Reeoon. Aivan leimaantunut Reeon. Nolo tapaus.
Ehkä se on susta outoa kun et itse omaa oikeita ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi muisti vielä kehua itseään ennen lähtöä. Mä oon niin ylpeä itsestäni. On se omahyväinen.
Mitä sitten olisi pitänyt sanoa? Suomalaiskansalliseen tyyliin: olenpa huono ja paha sekä ruma? Niinkö?
Muitako vaihtoehtoja ei ole? :D
Olihan melkoinen twisti tämän iltainen lähetys.. huh huh.
Syylänaama Laura on nyt tyytyväinen!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskempi finaaliviikko näin. :)
Ja mitähän hauskaa hapannaama Lauran, pieru-Millun, ikävän Sallan katsomisessa sitten on? Kerro ihmeessä.
Alhaisissakaan se nähtiin, kun Heidi ei ollut synkistelemässä.
Vierailija kirjoitti:
On tuo Heidi aivan helvetin raskas persoona.
Ei ole. Lähinnä tylsä asukas oli. Sellaista bb-massaa. Ihmisenä varmaan tosi hieno, bb-asukkaana tylsä. Tää on viihdeohjelma. Ei näitä Heidejä tarvita taloon.
Ihana heidi<3 kaikille aina niin mukava ja kiltti. Kaikkea hyvää hänelle <3
Nyt toivon voittoa vain entistä enemmän Reeolle! Camaaaaaaan
Heidi mainitsi rakkaimmiksi Reeon, Sallan ja Miikkan. Sanoi kuitenkin Lauralle: "Mä rakastan sua".