Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Salla ulos ensiviikolla on mukamas järkyttynyt kun selvästi näkee miten on vahingoniloinen ja tekis mieli läpyttää käsiä yhteen läpy läpy. Salla olet ollut vain pelinappula kilpailujen jumbosija varmaankin raukka työkaveri.
Kyllä muakin nyt vituttais jos fanittaisin Reeoa. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti kun Salla ei ole Rooman puolella alkaa hirveä viha.
Eihän tuollaista takinkääntäjää ja samalla oman pelinsä pilaajaa voi kuin inhota.
Eihän Salla omaa peliään pilannut vaan rooman, omalta kannaltaan katsoen teki tasan oikein.
Kuinka typerinä sinä ihmisiä pidät? Miksi Sallan tulisi uhrata omat mahdollisuutensa Reeon hyväksi?
Ei ne Reeon ja rooman kannattajat loppukisassa äänestä enää ketään muuta kuin Reeoa, sen varaan on Miikan ja Heidinkään turha laskea yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sairasta settiä taas Heidi-kannattajilta eri alustoilla. Muut talon naiset on kuulemma läskiperseisiä mt-ongelmaisia, jos ne esimerkiksi itkee. Heidi on talon tervein mielenterveydeltään ja niin täydellinen, vaikka tekisi mitä. Noille sairaille pikkupojille ei voi antaa sitä tyydytystä, että Heidi voittaa. En oo aiemmin pitänyt Laurasta erityisemmin, mutta jopa se alkaa vaikuttamaan paremmalta voittajakandidaatilta. Kylmäpäinen, mutta empaattinen. Ei petä liittolaisiaan tai sekoile saadakseen huomiota. Mutta Salla on edelleen paras! <3
Mitkä ihmeen pikkupojat. Heidiä fanittaa kaiken ikäiset, itse olen 50v nainen ja olen fanittanut aika alusta asti. Sanoin täällä Heidiä mustaksi hevoseksi jo pari kk:tta sitten, olen nähnyt aikasin mikä sissi se on. Muut ovat keskittyneet huutaviin älykääpiöihin ja ovat nyt shokissa kun rautainen Heidi pesee blingblingit 6-0. 😂👌
Heidi voittaa, Reeolle hopeeta, muista ei väliä.
Laura voi äänestysbudjeyteineen ja, sponsseineen kaivautua takasin sen sitruunan alle josta hiihti esiin gorillan kävelyineen, ilkeä harppu saa mitä tilaa, Heudillä on oikeita faneja, Lauralla vain isolla, summalla äänestämään valjastetut tutut.
Olen fanittanut Heidiä alusta saakka. Nuorin asukas, ja niin helkutin fiksusti käyttäytyvä, vaikka saanut talossa paljon kuraa niskaansa. Ei ole alentunut läyhäämään, eikä vääristelemään toisten sanoja kuten kärmesjengi. Heidi on ollut kova skaboissa, sekä tehnyt rohkeita siirtoja pelillisesti. Hyväsydäminen nuori nainen. Olisin itse toivonut olevani samanikäisenä Heidin kaltainen. Heidi voittoon!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on jo lauran myönnettävä sponssi kun paljastui että hän on lesbo.
Lesbo mikä lesbo.
Tuo voisi selittää Lauran viha-rakkaus suhteen Heidiä kohtaan, jos ei ole sinut itsensä kanssa.
Outoja otuksia nämä lesbot, en minä siedä että kuka tahansa tulee minua nyppimään ja hiplaamaan. En ikinä koskaan missään tilanteessa mene ketään nyppimään ja hiplaamaan, vaikka kuinka kuolaisin miehen perään. Nykyään joutuu poseen seksuaalisesta häirinnästä jo vahingossa kiitellen koskettaa mieskollegaa olkapäästä,
Ei kait Loora nyt voi ainakaan voittaa. Olisi kyllä kaikkien aikojen tylsin jatympein voittaja. Siinä ihmisessä ei ole kertakaikkiaan mitään kiinnostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Miikka ei ole mikään tosi Roomalainen. Häätöön joutuneiden selvittyä Reeo ihmetteli pihalla miten voi olla mahdollista, että Lauran porukka on saanut tietää, miten Rooma meinaa äänestää. Miikka seisoskeli hiljaa. Totuushan on, että Miikka meni kertomaan tämän Millulle yrittäessään välttää itse häädön. Oli nähtävissä 24/7.
Melkoinen kusiluikka koko äijä ja nyt jatkaa finaaliin 😡
Epäilenpä tätäkin alatyylistä kommenttia, kun mulla ei ole 24/7:aa. Niin paljon Miikkaa on kampitettu tälläkin palstalla.
Mutta vaikka olisikin totta, sehän on peliä! Luuletko, että tässä päätyy voittajaksi olemalla kaikille 100% rehellinen? Jos tuo on totta, se on vain hyvää pelitaktiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Laura nyt oma itsensä ? Viime viikolla sanoi pk huoneessa , että on ollut oma itsensä. Eli valitusta. Suuttuu kun häviä. Suupielet alaspäin. Ei tosiaan siitä ota selvää.
Sinun havainnointikyvyssäsi on jotain pahasti pielessä. Hänen käyttäytymisensä ei juurikaan poikkea muiden käyttäytymisestä. Ihan samanlaisia tunteita ja tuntemuksia tuolla on kaikilla.
on se enemmän naama ollut nk norsunv----lla mitä muilla ja varsinkin alhaisissa.
Siis muistelet menneitä. Kymmenen päivää alhaisissa alkuun kivijauhopuurolla kypsytti kaikkia, varsinkin Laura sanoi että ei mene hyvin. Vuoron vaihdon jälkeen toiset olivat siinä asemassa kolme päivää ja heti oli hernekeittoa ja näkkäriä. Mutta eihän tuolla koskaan mikään mene tasan, se on yksi ohjelmaformaatin ideoista.
Laura oli ainut, joka osoitti mieltään ja näytti nyrpeältä. Rasittava yksilö.
Olisi ollut iloinen, kuten oli toisetkin.
Kukaan ei ollut iloinen, kirjoituksesi on asenteellinen ja väärä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sairasta settiä taas Heidi-kannattajilta eri alustoilla. Muut talon naiset on kuulemma läskiperseisiä mt-ongelmaisia, jos ne esimerkiksi itkee. Heidi on talon tervein mielenterveydeltään ja niin täydellinen, vaikka tekisi mitä. Noille sairaille pikkupojille ei voi antaa sitä tyydytystä, että Heidi voittaa. En oo aiemmin pitänyt Laurasta erityisemmin, mutta jopa se alkaa vaikuttamaan paremmalta voittajakandidaatilta. Kylmäpäinen, mutta empaattinen. Ei petä liittolaisiaan tai sekoile saadakseen huomiota. Mutta Salla on edelleen paras! <3
Mitkä ihmeen pikkupojat. Heidiä fanittaa kaiken ikäiset, itse olen 50v nainen ja olen fanittanut aika alusta asti. Sanoin täällä Heidiä mustaksi hevoseksi jo pari kk:tta sitten, olen nähnyt aikasin mikä sissi se on. Muut ovat keskittyneet huutaviin älykääpiöihin ja ovat nyt shokissa kun rautainen Heidi pesee blingblingit 6-0. 😂👌
Heidi voittaa, Reeolle hopeeta, muista ei väliä.Laura voi äänestysbudjeyteineen ja, sponsseineen kaivautua takasin sen sitruunan alle josta hiihti esiin gorillan kävelyineen, ilkeä harppu saa mitä tilaa, Heudillä on oikeita faneja, Lauralla vain isolla, summalla äänestämään valjastetut tutut.
Minäkin olen sitä mieltä, että Heidi on hevonen. Ne hampaat...
Mitenköhän on päässyt hevosena osallistumaan?
Vierailija kirjoitti:
Miikka ei ole mikään tosi Roomalainen. Häätöön joutuneiden selvittyä Reeo ihmetteli pihalla miten voi olla mahdollista, että Lauran porukka on saanut tietää, miten Rooma meinaa äänestää. Miikka seisoskeli hiljaa. Totuushan on, että Miikka meni kertomaan tämän Millulle yrittäessään välttää itse häädön. Oli nähtävissä 24/7.
pettikö Miikka Reeon? Ei kai sentään sanonut.
Ei Miikkalla mitkään hörökorvat oo, ne on vaan hemmetin isot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl Heidin lorvailu talossa ottaa aikas monianpäähän ehkä sit tuottistakin ko laittoivat neidin häätöpenkille.
Kotitöilläkö bb pitäisi voittaa? Heidi on ollut ylivoimainen kisoissa.
LateLaardipär ce ei ole ylivoimainen missään, paitsi tietenkin laiskuudesta, ilkeilyssä ja negatiivisuudessa.
Jos vaakakupissa on skabojen voittaminen ja toisessa köksähommat, niin pelillisesti skabojen voittaminen on tärkeintä. Ja niistä Heidi on suoriutunut erinomaisesti. Kympin arvoinen suoritus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi voittaa, Reeolle hopeeta, muista ei väliä.Laura voi äänestysbudjeyteineen ja, sponsseineen kaivautua takasin sen sitruunan alle josta hiihti esiin gorillan kävelyineen, ilkeä harppu saa mitä tilaa, Heudillä on oikeita faneja, Lauralla vain isolla, summalla äänestämään valjastetut tutut.
Minäkin olen sitä mieltä, että Heidi on hevonen. Ne hampaat...
Mitenköhän on päässyt hevosena osallistumaan?
onko tullut muuta koulua käytyä kun peruskoulu???? Hyvää päivän jatkoa sulle !
Miksi eilen koosteessa se toinen heitti , että Reeo äänestää sen rikas suku ? Katkera muija. Ketä äänestää Lauraa ? Rikas suku vai mikä ,kun palkit hipoo korkeuksiin.
Kai tänään koosteissa tulee ketä kukakin äänesti. Ketä Miikka äänesti? Piti Lauraa ja oliko Salla.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko edes olettaneet Miikalta muuta? Omahyväinen itsensä kiillottajahan tuo on ollut ihan koko kauden.
Pirullinen virnuilija kun toisille sataa pascaa niskaan, sitten edessäpäin niin muka myötätuntoaan jakaa.
Pasca mikä pasca eikä muuksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura on lesbo.
Ei siedä miehiä.
Tuotanto yrittää leipoa voittajaa. Kun ponssi laittanut paljon rahaa palamaan.
Se selittää ton jatkuvan suosimisen ja turvatun aseman. Hyi helevetti!
se nyt on sama onko hetero jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilenpä tätäkin alatyylistä kommenttia, kun mulla ei ole 24/7:aa. Niin paljon Miikkaa on kampitettu tälläkin palstalla.
Mutta vaikka olisikin totta, sehän on peliä! Luuletko, että tässä päätyy voittajaksi olemalla kaikille 100% rehellinen? Jos tuo on totta, se on vain hyvää pelitaktiikkaa.
On kyl ihan totta. Jos olisi ollut lojaali liitolleen, olisi jatkanut finaaliin heidin ja reeon kanssa. Salla olisi ollut häädössä ja satavarmasti tippunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko edes olettaneet Miikalta muuta? Omahyväinen itsensä kiillottajahan tuo on ollut ihan koko kauden.
Pirullinen virnuilija kun toisille sataa pascaa niskaan, sitten edessäpäin niin muka myötätuntoaan jakaa.
Pasca mikä pasca eikä muuksi muutu.
tietääkö Reeo?????
Vierailija kirjoitti:
Miksi eilen koosteessa se toinen heitti , että Reeo äänestää sen rikas suku ? Katkera muija. Ketä äänestää Lauraa ? Rikas suku vai mikä ,kun palkit hipoo korkeuksiin.
Et tunnista läppää. Sinulle on jäänyt tuo päähän totena. Et ole erityisen välkky, pakko todeta.
Tätä ihmettelin itsekin kun lässytti Mian kanssa. Tämän jälkeen oli käärmeiden helppo jakaa pisteet vain kahdelle roomalaiselle.