Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!

BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
86301/100630 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko ens sunnuntaina minäminä-Miikka lähtee sukkahousuineen kotiinsa?

Joo, vaik oon Rooman kannattaja, niin en tiedä mitä Miikasta ajattelisin. Välillä hauska, välillä kamala.

Ulkoisesti naisen jalat ja pipo hörökorvien yllä.

Vierailija
86302/100630 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on niin jännä kausi meneillään, että Kuronen käyttää studioajan kyselemällä Krisulta edellisistä kausista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
86303/100630 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi on valehteleva reppana. Kiva tyttö varmaan noin ulkomaailmassa tai ns.omassa maailmassaan ja pelaamaanhan tonne on tietty tultu. Mut Heidi mokaillut talossa vähän liikaa voittaakseen. Mokaillut ja sairastellut.

Vierailija
86304/100630 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daijaanan haamu se oli joka kirjoitti twiitin. Hoitaisivat tuon muumioituneen ruumiin tuolta vessasta pois.

Vierailija
86305/100630 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ne odottaa että h joutaisi myös penkille kuten muutkin sunnuntaina kun pelastettu niin moneen kertqan.

Miten Heidi on pelastettu monee kertaan? Laura otti hänet kerran pois häädöstä mutta muuten? Kerro omin sanoin. Heidi on itse voittanut monia kisoja ja saanut siten immuniteetin monena viikkona ja se on hänen omaa ansiotaan.

Vierailija
86306/100630 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Krisun kausi oli paras.

Vierailija
86307/100630 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi mia on suoraansanoen hirvee, pelottava ja ahdistava hahmo, mitä enemmän siihen kiinnittää huomiota.

Vierailija
86308/100630 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

laura ei ole todellakaan ole hauska läpän heittäjä täys tapetti talossa ja peiton alla makaaja naama rutussa

jos siiderii tarjolla löytyy virtaa tupisee mikkiin eikö isoveli anna rankkuu lellikille

Vierailija
86309/100630 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko ens sunnuntaina minäminä-Miikka lähtee sukkahousuineen kotiinsa?

Joo, vaik oon Rooman kannattaja, niin en tiedä mitä Miikasta ajattelisin. Välillä hauska, välillä kamala.

Ulkoisesti naisen jalat ja pipo hörökorvien yllä.

Joo mä en aluksi tykännyt yhtään, mut sit parin kolmen viikon kohdalla aloin pitää. Ajattelin et onpa reilu ja rehti ja hauska kaveri. Mut äkkiä muuttui sitten nekin fiilikset. En pidä koko tyypistä yhtään. Itseensä täynnä oleva "vitsiniekka". Kaikki vitsit jo nähty.

Vierailija
86310/100630 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on omituinen paikka tää vauva. Tätä kun lukee niin tulee surullinen olo. Nyt mä meen nukkumaan. Oli hauskaa kirjoittaa selostusta, oli tylsää, mutta en voi jatkaa kun en pääse koneelle. Bb on kiva, hauskuuttaa itseä, ja tiedä jos ens vuonna taas. Tai sitten jatkan omaksi iloksi kunhan pääsen kotiin.

Täällä vauvalassa on niin höpsöä.

Vierailija
86311/100630 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Miikka pessyt olleenkaan noita kullin ja perseeen hajuisia trikoita.👵

Vierailija
86312/100630 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidillä on ihanan värinen tukka.

Tietty on muutenkin ihana ja sulonen.

Vierailija
86313/100630 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kiusaamistuokio tuolla oikein on menossa ajassa  19.58? Minua ihmetyttää tuo Reeonkin vittuilu Heidille. Aiemmin tällä viikolla (eilen?) Reeo puhui Heidin ja Miikan kanssa, että "hyvin on Heidikin roikkunut mukana" - mietin, että miten muka roikkunut mukana? Hänhän on ollut aktiivinen pelaaja, voittanut käytännössä kaikki yksilökisoina käydyt immuniteettikisat ja valitettavasti joutunut tyttöjen paskanpuhumisen ja Milenan twiitti-vainon kohteeksi. Heidi on itsenäinen asukas ja pelaaja, ei mikään perässäroikotettava.

Vierailija
86314/100630 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilluva kutittaa. Mitenkäs teillä?

Vierailija
86315/100630 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi kirjoitti twiitin. Tunnustanut itse.

No ei todellakaan ole. Painu valehtelija ja Lörön palvoja v***n täältä.

Höpö höpö, nyt taitaa olla iltalääkkeen ja nukkumaan menon aika sulla. Hei-hei.

Sinulle lääkket taitavat olla kovinkin tuttuja, minä en käytä edes Buranaa kuin joskus harvoin. Ja todisteet siitä, että Heidi kirjoitti twiitin olivat?

Vau, et edes buranaa? Mut ... pitäskö?

Heidi kertonut sekä Milenalle että muille, että ei ole varma kirjoittiko twiitin, että on voinut hyvin sen kirjottaa.

Meidän valokuvamuistin omaava Heidi. Eikä tarvi olla edes valokuvamuistia muistaakseen tällaisen asian, absurdia ja täysin naurettavaa muiden ihmisten aliarvioimista edes väittää, ettei muista tai ole varma asiasta.

Eiköhän todisteet ollut silloin - viikkoja sitten - jo viimeistään siinä. Jos yhtään täyspäinen ihminen on, ymmärtää tämän. Heidi ei uskaltanut enää siinä vaiheessa suoraan sanoa Milenalle miten asia on, koska oli muiden mukana ollut vannomassa syyttömyyttä. Mut kantti ei kestänyt ja luultavasti pelkäsi et kameroita täynnä olevassa talossa hän joka tapauksessa paljastuu jossain vaiheessa. Joten Heidi teki tunnustuksen omalla tavallaan. Hän "ehkä" kirjoitti sen. Mut ei oikein muistanut.

Vierailija
86316/100630 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kiusaamistuokio tuolla oikein on menossa ajassa  19.58? Minua ihmetyttää tuo Reeonkin vittuilu Heidille. Aiemmin tällä viikolla (eilen?) Reeo puhui Heidin ja Miikan kanssa, että "hyvin on Heidikin roikkunut mukana" - mietin, että miten muka roikkunut mukana? Hänhän on ollut aktiivinen pelaaja, voittanut käytännössä kaikki yksilökisoina käydyt immuniteettikisat ja valitettavasti joutunut tyttöjen paskanpuhumisen ja Milenan twiitti-vainon kohteeksi. Heidi on itsenäinen asukas ja pelaaja, ei mikään perässäroikotettava.

Heidi antoi tänään tilatun pitsansakin Reeolle. 

Vierailija
86317/100630 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi kirjoitti twiitin. Tunnustanut itse.

No ei todellakaan ole. Painu valehtelija ja Lörön palvoja v***n täältä.

Höpö höpö, nyt taitaa olla iltalääkkeen ja nukkumaan menon aika sulla. Hei-hei.

Sinulle lääkket taitavat olla kovinkin tuttuja, minä en käytä edes Buranaa kuin joskus harvoin. Ja todisteet siitä, että Heidi kirjoitti twiitin olivat?

Vau, et edes buranaa? Mut ... pitäskö?

Heidi kertonut sekä Milenalle että muille, että ei ole varma kirjoittiko twiitin, että on voinut hyvin sen kirjottaa.

Meidän valokuvamuistin omaava Heidi. Eikä tarvi olla edes valokuvamuistia muistaakseen tällaisen asian, absurdia ja täysin naurettavaa muiden ihmisten aliarvioimista edes väittää, ettei muista tai ole varma asiasta.

Eiköhän todisteet ollut silloin - viikkoja sitten - jo viimeistään siinä. Jos yhtään täyspäinen ihminen on, ymmärtää tämän. Heidi ei uskaltanut enää siinä vaiheessa suoraan sanoa Milenalle miten asia on, koska oli muiden mukana ollut vannomassa syyttömyyttä. Mut kantti ei kestänyt ja luultavasti pelkäsi et kameroita täynnä olevassa talossa hän joka tapauksessa paljastuu jossain vaiheessa. Joten Heidi teki tunnustuksen omalla tavallaan. Hän "ehkä" kirjoitti sen. Mut ei oikein muistanut.

No eipä tuohonkaan voi 100% luottaa oliko se Heidi. Voidaan vaan arvata.

Vierailija
86318/100630 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haistan nenässäni noi Miikan piukeet kalsarit 🤮

Vierailija
86319/100630 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Twiitin kirjoittajaa ei saada koskaan selville, mahdottomuus.

Tottakai saisi mutta BB jostain syystä ei tietoa julkaise. Ilmeisesti heidän suosikkinsa on sen takana.

Vierailija
86320/100630 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä Markoa ja sen lohijuttuja. Onko Daijaana vielä vessassa?

Ketju on lukittu.