Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Jälleen kerran kylppärissä puhuttiin. Mikä tuo Laura on puhumaan Sallalle , että ketkä heittää hänet susille. Vai mitä höpöttää. Heidiä äänestää totta kai.
Kyllä ne on nuo Laura&kumpp kenen ansiosta Salla on sohvalla ollut. Itse ehdotti Lörö, et annetaan Heidille äänet.
Vierailija kirjoitti:
Mia kutsuttiin päiväkirja huoneeseen. Nousi petistä ja pieraisi Lauran ja Sallan sängyn päädyssä ja naiset petissä. Oikein kyykistyi ja pinnisti.
Niin no ei kai siinä mitään uutta oo, se on vissiin hänen mielestään parasta viihdettä 🤷
Miikan käytös videopuhelussa ei ollut normaalia. Teatraalista ja lapsekasta ylireagointia.
Eli Salla ja Reeo on pääsemässä sitten finaaliviikolle jos naiset äänestävät Heidin ja Miikan sohvalle ja Rooma Loren ja Millun. Vaihtaisiko Rooma Lauran tilalle Sallan jos kuulee että Salla on menossa Lauran ja Millun kelkkaan?
Vierailija kirjoitti:
Joko Laura on hajonnut tuohon tehtävään? Hänellä näyttää menevän hermo todella helposti.
Nyt on alkuviikko ja sillä menee joka viikko tähän aikaan hermo milloin mihinkin. Itkee ja angstaa ihan urakalla ja porukka lohduttaa. Toi kermaperse olisi pitänyt pudota jo ekan viikon jälkeen.
Onko se ajo tehtävä huomenna vai vielä tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä jotkut moitti kun niin moni nosti esiin, että miikan tyttöystävä ei vaikuttanut yhtä innokkaalta kun miikka ja nyt miikka itekin puhuu, että menee ilmeisesti psykologile(?) juttelemaan kun jäi videosta niin monia asia mietityttämään.
ei olisi ottanut koko puhelua jos nyt mietityttää, eihän ne oo ollut kun 2 v yhdessä.
No mitä se tähän kuuluu kauanko ovat olleet yhdessä? Oletteko höpsöjä. Rakkaus on ihanaa ja kantaa elämässä kauas.
Nim.merk. Seurustelu 3 kk-kihlaus- +3kk avioliitto= avioliitossa näinä päivinä 48v.
Rakkaus onenkä vaihtaisi.
Salla sanoo ettei pysty antaa Reeolle pisteitä. Ilman Reeon tukea esim. tossa autoilutehtävässä Jne.
- miks sä itket, kysyy Laura
- emmä haluu antaa, no Heidi on iha selvä, emmä teillekään haluu antaa, enkä mä voi olla nimeämättä, Salla sanoo (uskoo että nimeämiset kuitenkin on)
- no siihen on aikaa, sä annat sit ne pisteet mulle, sellast se peli o, sanoo Laura
Salla sanoo, ettei halua, eikä Millullekaan. Ei jää vaihtoehtoja.
Siitä tää loppu on niin p, sanoo Millu
Viime viikon tiimiviikko vaikuttaa Sallaan.
Laura käskee olla murehtimatta.
-oon siellä penkillä jokatapauksessa nii teiä kaikkien on helppo laittaa mulle ne pisteet, sanoo Laura
Jos/Kun sunnuntaina häädössä sekä Laura että Heidi ja Heidin palkki on korkein kun on aika julkistaa ensimmäisenä turvaan päässyt niin julistetaanko taloon silti Lauran nimi, mitä luulette?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miks twiitistä edes puhuttiin enää sen jälkeen kun Heidi sanoi Milenalle ja muillekin et ei muista kirjoittikin sitä vai ei. Sehän oli tunnustus. Ainut tapa tunnustaa siinä vaiheessa enää. Heidiä hävetti vietävästi luonnollisesti, pelkäsi, et asia paljastui kuitenkin jostain kameroista.
Milena sanoi livessä eilen hyvin, et hassua et nimenomaan Heidi sanoi näin, koska hänellä oli niin hyvä muisti ja vielä valokuvamuisti, ja asiasta oli puhuttu ja kaikki talossa tiesi tän.
Milena vainosi Heidiä asiasta niin pitkään ja sai tämän gaslightingin avulla jo epäilemään omaa muistiaan. Siitä tuossa on vain kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Eli Salla ja Reeo on pääsemässä sitten finaaliviikolle jos naiset äänestävät Heidin ja Miikan sohvalle ja Rooma Loren ja Millun. Vaihtaisiko Rooma Lauran tilalle Sallan jos kuulee että Salla on menossa Lauran ja Millun kelkkaan?
Tällä kokoonpanolla Miikka vaarassa!
Parempi olisi , kun kaikki olisi sohvalla. Laura esittää ystävää Heidille. Nauttii aivan hitosti , kun huomaa sen , että Heidi välittää (halailut ). Ei pidä Heidistä. On valmis laittamaan sen häätöön.
Vierailija kirjoitti:
No nyt kävi ilmi vahinhissa Heidiltä että puolisisko Tanskassa eli on toinen perhe isällään siellä eikä siksi Duomessa. Heidihän puhui vain iskän duunista Tanskassa.. voi ei :(
Ei mikään ihme, jos pysyttelee Tanskassa.
Klo 2050 kirjoitti:
Salla sanoo ettei pysty antaa Reeolle pisteitä. Ilman Reeon tukea esim. tossa autoilutehtävässä Jne.
- miks sä itket, kysyy Laura
- emmä haluu antaa, no Heidi on iha selvä, emmä teillekään haluu antaa, enkä mä voi olla nimeämättä, Salla sanoo (uskoo että nimeämiset kuitenkin on)
- no siihen on aikaa, sä annat sit ne pisteet mulle, sellast se peli o, sanoo Laura
Salla sanoo, ettei halua, eikä Millullekaan. Ei jää vaihtoehtoja.
Siitä tää loppu on niin p, sanoo Millu
Viime viikon tiimiviikko vaikuttaa Sallaan.
Laura käskee olla murehtimatta.
-oon siellä penkillä jokatapauksessa nii teiä kaikkien on helppo laittaa mulle ne pisteet, sanoo Laura
No tuosta ei mennyt kuin max vartti niin Salla, Millu ja Laura päättivät että pistävät häätöön Miikan ja Heidin.
Vierailija kirjoitti:
Salla on ollut Lauran kelkassa jo kohta viikon. Oikea takinkääntäjä.
Syksyn kaikkien aikojen surkein bb on/oli tänä syksynä!
Laura antaa Miikalle ja ne tuntuu Sallakin antavan, Miia ????? voi antaa Sallalle
Vierailija kirjoitti:
Parempi olisi , kun kaikki olisi sohvalla. Laura esittää ystävää Heidille. Nauttii aivan hitosti , kun huomaa sen , että Heidi välittää (halailut ). Ei pidä Heidistä. On valmis laittamaan sen häätöön.
No nythän meillä täällä varsinainen sankari on, oikein ajatustenlukija!
Outo on myös Heidin ja Reeon kuvio. Eilen illalla/yöllä juttelivat pitkästä aikaa kahdestaan. Totuus kuitenkin on, että pitkin kautta, joka kerta, kun Heidi on ollut missään mitään päättämässä, on laittanut Reeon äänestykseen tai muuten vaan ollut passiivisena estämässä, että Reeo joutuu "sohvalle". Puhutaan, että Reeo on pelastanut Heidin. En tiedä/muista mihin sekään perustuu, mutta ainakaan mitään vastavuoroista ei ole ollut. Silti kaikki ajattelee, että Heidi on vaan Reeon pelinappula. Millä perusteella?
Toinen asia sitten, tuo Heidin "hikka". Perusteli kahtiajaon aikana, että sitä ei ole, kun on "liian vähän ihmisiä", eli ilmeisesti käänteisesti, että kokee tuota jännitystä isoissa porukoissa? Nyt kuitenkin viime yönäkin piti useita kertoja tuota ääntä vaikka oli vain Reeon seurassa. Samoin nyt, kun pelaavat kahdestaan shakkia. Jotenkin tuon takia taas vaikuttaa, että ei heidän välinen suhde ihan tasa-arvoinen ole, ja jotain jännitettä on, ainakin Heidin puolelta.
Olen kauden aikana ärsyyntynyt monesti Heidin minäminäminä-omaetu-omaetu asenteesta, mutta toisaalta, on hän ollut kovillakin tuolla. Kilpailuissa on pärjännyt hyvin, oli ne sitten millaisia vaan, ja jännityksestä yms. huolimatta noin nuorena päässyt näinkin pitkälle. Lisäksi rahoille varmasti olisi käyttöä, ja julkisuudellekin tuollaiselle nuorelle olisi enemmän potentiaalia kuin jollekin Reeolle tai tylsääkin tylsemmälle 40v Läppämachinelle.
En ymmärrä miks twiitistä edes puhuttiin enää sen jälkeen kun Heidi sanoi Milenalle ja muillekin et ei muista kirjoittikin sitä vai ei. Sehän oli tunnustus. Ainut tapa tunnustaa siinä vaiheessa enää. Heidiä hävetti vietävästi luonnollisesti, pelkäsi, et asia paljastui kuitenkin jostain kameroista.
Milena sanoi livessä eilen hyvin, et hassua et nimenomaan Heidi sanoi näin, koska hänellä oli niin hyvä muisti ja vielä valokuvamuisti, ja asiasta oli puhuttu ja kaikki talossa tiesi tän.