Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Laura ja Salla hidastaa tuota hommaa, Heidillä ja Millulla skulaa hyvin.
Reeo ja Salla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on Milenalla pää sekaisin, jos se kuvittelee että vahvuus on sitä, että käydään talon nuorimman ja kokemattomimman naisen kimppuun. Se on kaikkea muuta kuin vahvuutta. Se on nilkkimäisyyttä ja pelkurimaisuutta. Kaikki hokaavat, että tämä 'vahva' nainen ei uskaltanut käydä talon iäkkäämpien ja kokeneiden kettujen kimppuun. Ei yhtään. Mielisteli ja lipoi vain.
Toivottavasti joku on Milenalle viestittänyt vähän totuuksia. Mutta eihän Milena tosin taida ymmärtää mikä 'totuus' on.
Kuvaisiko sana Röyhkeä tämmöstä ihmistä hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Lauralla alkaa näemmä otsan rypyt näkymään kun botoxin vaikutus hiipuu.
Ei se vaikutus kestäkään kun jotain pari kuukautta. Sit täytyy käyä laittaa lisää.
Vierailija kirjoitti:
Reeo on kyllä varmasti huippuisä! Miten uskomattoman kärsivällisesti ja rauhallisesti, malttiaan menettämättä jaksaa neuvoa ja opastaa, se on näkynyt koko kauden kun koittanut noita aikuisia kakaroita paimentaa. Oikeasti, kunpa itsellänikin olisi ollut tuollainen iskä!
Hyi vttu, kyllä hävettää jos oma isä nuorille tytöille jotain panovitsejä ja kikkelinheilutustansseja... En pyytäisin kavereita kylään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Laura suosittu asukas muilla keskustelupalstoilla (FB, Jodel...)?
Itse seuraan vain tätä palstaa ja ihmettelen kommenttejen ja L:n heikon sisällöntuonnin vuoksi hänen äänestyssuosiotaan.
Toki, jos kansa päättää ja hänet aina pelastaa, niin hyväksyn tuloksen.
Mutta, nuo korkeat palkit ovat ristiriidassa näihin kommentteihin.
Jodelissa kai naisten suosiossa, missään muualla en ole nähnyt kenenkään häntä kannattavan. Siksi minuakin hänen "suosionsa" todella ihmetyttää. Jotain mätää tässä on.
On se kamalaa kun kaikki ei ole sinun harhoissasi eikä kanssasi samaa mieltä.
Sinä se tässä harhainen olet, flegu-Looraa fanittava spämmääjä. Voit ihan itse lukea hänen suosiostaan eri alustoilta jos uskallat.
Hui, pelottavaa tekstiä alustoilla vissiin! Ikävä alustoille ja alustalaisille, että häätöäänestyksissä pitää äänestää, jotta oma suosikki pelastuu, ja Lauralla vissiin on niitä tykkääjiä myös. Väärin äänestetty, tiedän :D
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele, ei ole botoxia Lorella.
Se on sit yhdistyminen tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse seuraan vain tätä palstaa ja ihmettelen kommenttejen ja L:n heikon sisällöntuonnin vuoksi hänen äänestyssuosiotaan.
Jodelissa kai naisten suosiossa, missään muualla en ole nähnyt kenenkään häntä kannattavan. Siksi minuakin hänen "suosionsa" todella ihmetyttää. Jotain mätää tässä on.
Sinä se tässä harhainen olet, flegu-Looraa fanittava spämmääjä. Voit ihan itse lukea hänen suosiostaan eri alustoilta jos uskallat.
Hui, pelottavaa tekstiä alustoilla vissiin! Ikävä alustoille ja alustalaisille, että häätöäänestyksissä pitää äänestää, jotta oma suosikki pelastuu, ja Lauralla vissiin on niitä tykkääjiä myös. Väärin äänestetty, tiedän :D
Tottakai jokainen ymmärtää, että suosikkiaan pitää äänestää. Lauran fanien vähäisestä määrästä johtuen tässä hänen menestystään häätöäänestyksissä ihmetelläänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kertonut itse ottaneensa ennen taloon tuloa botoxia.
-eri
Lauralla botoxia otsassa, Millulla täytteet huulissa, Sallalla joka puolelta korjailtu naamaria, itse ovat kertoneet.
Jotenkin silti synkiä meininki talossa. Kaipaan alkukauden aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai jokainen ymmärtää, että suosikkiaan pitää äänestää. Lauran fanien vähäisestä määrästä johtuen tässä hänen menestystään häätöäänestyksissä ihmetelläänkin.
Edelleen, vain annetut äänet lasketaan. Ehkä someöyhöttäjien kannattaisi käyttää ropojaan äänestykseen myös. Ihan sama mitä selitätte Lauran suosiosta alustoilla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Risteiletkö mammapalstan ja yliksen väliä?
Kyllä minä ylistäkin joskus vilkaisen, vaikken kohderyhmään kuulukaan. Monia muitakin alustoja on ja niiden eprusteella Lauran suosio on hyvin pieni.
Ei kaikki notku suomessa jos parempaa tekemistä (mulla ei) Reeo on pelimies ja vetää puoleensa pissapäitä, kuuluu Reeon kannattajienääni täällä, kauheeta naisten ulkonäön haukkumista ja idiootiksi haukkumista. Reeo ja fanit pitävät itseään parempana, ylimielisiä
Pierasiko Mia aidan nurin?
Kuinka kauan Miikka-Heidi-Millu olivat alhaisissa, pari päivää? Ovat nyt kuin eivät olisi ruokaa nähneet viikkoihin 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On itse sanonut ottaneensa botoxia. Se tosin ei näytä auttavan.
Miksi skumppalaseja on 8kpl? Ketä tulossa taloon kylään?
Siellä ei jaksa katsoa raskassoutuista meininkiä. Pahanilmanlintuja. Olisipa nabbe siellä vielä..
Laura ja Salla hidastaa tuota hommaa, Heidillä ja Millulla skulaa hyvin.