Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
84501/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi salla käy niin hitaalla

Vierailija
84502/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ne on vielä jaettu aidalla omiin leireihinsä. Luulin että olis purettu jo tuo jako.

sen takia rehkivät että saadaan aita purettua, se saadaan muutenkin ilman tuota tehtävää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
84503/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ohjelmaformaatti on vitsi ja huono vieläpä. Eihän tässä ole kyse katsojien suosiosta vaan siitä kenellä sukulaisissa lottovoittaja. Muuan ilkeä naisihminen olisi tavallisten katsojien mielipiteillä lähtenyt kotiin aikaa sitten. En tiedä mikä taho kerää rahat hyväuskoisilta äänestäjiltä, mutta melkoisen härskiä katsojien vähättelyä koko sirkus. Vastenmielistä!!

Voi että. Tykkääkö joku eri reality-osallistujasta kuin sinä? No sitten on toki syytä sysätä salaliittoteoriat tulille. Voimia!

Vierailija
84504/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kausi alkaa olla lopuillaan - ja on kyllä ollut pettymys. Ylivoimaisena kohokohtana Kirsin häätö! Kirsin ilme tuossa tilanteessa hykerryttää edelleen. Seraavina kohokohtina myös häädöt: Merve, Sofia ja Milena. Eli ärsyttävistä päästy eroon. Kun vertaa esim. Krisun kauteen, mieleen on jäänyt hauskoja tapahtumia ja heittäytymisiä. Nyt ei tule mieleen mitään tuollaista. Ääniä olen antanut, jotta kiusaajia ym. ärsyttäviä tyyppejä on saatu ulos. Mutta nyt ei ääniä tipu, kun pahimmat inhokit ulkona.. Ihan sama, kuka nyt talossa olevista voittaa tämän tylsän läyhäämiskauden.

Ihan totta, supertylsä kausi, en jaksa edes nauhoituksia katsoa, kun ei vaan kertakaikkiaan tapahdu mitään.

Ensi kautta en viitsi katsoa, jos siinä on "juonittelu" sallittu ja se jää ohjelman ainoaksi sisällöksi.

Ei tässä kaudessa ole mitään eroa edellisiin kausiin. Vähintään yhtä paljon läyhäsivät ja juonittelevat eikä rankkua tullut mistään.

ei oo saanut viimevuonna juonitella, ei Risun aikaan jne

Vierailija
84505/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42643 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42643 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42643 kirjoitti:

Asenne kirjoitti:

Onkohan toi ees mahollista, kysyy Laura lannistuneena.

Kyllähän sitä himassa olemalla jo lannistuu ja kaikki pyörii vaan oman napasen ympärillä kaiken aikaa...

Sinä (joka olet mammapalstalla 7-23 joka päivä) olet se joka on pudonnut tosielämän kelkasta. Lauralla on elämä, joten sinä et ole pätevä häntä tässä asiassa moittimaan.

Voi ihmisraukkaa, kun luulet että kaikki ovat samanlaisia kun sinä itse...Kyllä meikäläinen siellä elämän ja varsinkin työelämän kelkassa on ollut koko ikänsä ja odottelee  sitä, että pääsee eläkkeelle jossain vaiheessa täysin palvelleena. Onneksi se eläkekin on sitä luokkaa, mitä ehkä sinä et saa palkkana nytkään.

Laurasta ei oikea  kirjanpitäjäihminen välity ollenkaan, koska heidät tunnistaa jo kaukaa sekä puheista että käytöksestäkin. "Kirjanpitänänimikkeellä" on firmoissa erilaisia töitä, reskontranhoidosta eteenpäin ja reskontranhoito ei varsinaista kirjanpitoa edes olekaan.

Etkö sinä jo tajua että bluffisi ei mennyt läpi! Turhaan mussutat, vaikket osaa edes kirjoittaa, kuten jokainen 30 palvellut liike-elämän toimihenkilö osaa. Ja tuo on varsinainen aivopieru, että "Laurasta ei oikea kirjanpitäjäihminen välity ollenkaan". Minä olen näitä lukemattomia tavannut, kaikki erilaisia.

Pieleen meni sinulta ja pahasti. Katso peiliin niin näet bluffaajan. Mitä tulee sinun liike elämän toimihenkilösepustukseesi, niin sekin meni pieleen. Tuskin olet kirjanpitäjiä "elvänä" edes tavannut, sillä he ovat ihan oma ammattilajikkeensa eikä siihen kaikki edes pysty ja harvat valitsevat sen ammatin.

Kiitos  kuitenkin kommentoinneistasi minulle ja hyvää jatkoa. Harva täällä edes "uskaltaa" omalla nimellään  ( numerolla) kirjoittaakaan , et sinäkään. 

Janika, kirjanpitäjä voitti jonain vuonna BB 

Vierailija
84506/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kourussa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä niin paljon haukuttu Lauraa, että mustakin tulee kohta Laura-fani, ja alan äänestää häntä. Eli nuo kielteiset kommentit saa vain vastareaktion, ja nostaa hänestä suosikin 🤔

Mun suosikki on alusta asti ollut joku ihan muu.

Pelkkää ketjua seuraamalla kannattaa joo muodostaa se kokonaiskuva, ihan turhia tollaset 24/7:t :D

Vastareaktiovoittaja ;)

Myös mun suosikkeja olleet alusta asti muut kuin Laura, lähinnä Heidi, Salla, Reeo. Ja 24/7 tulee seurattua, mutta jos liikaa jotain haukutte, niin se kääntyy vain teitä vastaan. Joten positiivisuutta peliin, kiitos

Vierailija
84507/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ohjelmaformaatti on vitsi ja huono vieläpä. Eihän tässä ole kyse katsojien suosiosta vaan siitä kenellä sukulaisissa lottovoittaja. Muuan ilkeä naisihminen olisi tavallisten katsojien mielipiteillä lähtenyt kotiin aikaa sitten. En tiedä mikä taho kerää rahat hyväuskoisilta äänestäjiltä, mutta melkoisen härskiä katsojien vähättelyä koko sirkus. Vastenmielistä!!

Miksi toistat tuota samaa? Todisteet? Ei ole todisteita vaan yliksellä joku nero on keksinyt tuon jutun.

Olet hupaisa. Ensimmäinen kommenttini ja väität minun toistavan jtn. Vaan tässähän se tulikin todistetuksi kun siskotyttö tuli ja vetäisi kurpitsan nenukkaansa.

Vierailija
84508/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuta on niin nolo.

Heittää läppää jatkuvasti.

Ei ole saanut edes aviomiestä. Vaikka on läppiskä.

Vanhapiika on ja pysyy.

millä vuosisadalla sinä oot syntynyt??? Hilja Pirkko Irmeli, nyt ollaan sinkkuja, ei oo vanhapoika nimitystäkään

Vierailija
84509/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura on savolaisjuntti. 

Eipä ole Savosta. Älkää nyt kaikkia kummajaisia tänne työntäkö, Millu jo riittää.

onko Mikkeli savoa vai karjalaissii???? Mia on ehta savolainen kiaro ku mikä tuolla talossa

Mikkeli on savoa

Vierailija
84510/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla oon tehny huomion joka oudoksuttaa. Ihmiset tuntuu ajattelevan että "maalla" tai pienemmistä paikoista tulevat olisi jotenkin huonompia tai sivistymättömämpiä. En vaan tiedä miksi. Tietohan kulkee samalla tavalla metsäpirttiin kuin bulevardillekin. Kertokaa ihmeessä mistä tää johtuu. Onko ajatuksen takana joku geeniperimäjuttu vai mikä?

Ainahan tuota on ollut. Raumalaiset moittivat porilaisia ja päin vastoin. Kaupunkilaiset luulevat olevansa fiksumpia kuin maalaiset. Maalaiset pitävät kaupunkilaisia city-tumpeloina jotka menehtyvät jos joutuvat päiväksi pois palvelujen piiristä jne.

Vierailija
84511/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi toistat tuota samaa? Todisteet? Ei ole todisteita vaan yliksellä joku nero on keksinyt tuon jutun.

Olet hupaisa. Ensimmäinen kommenttini ja väität minun toistavan jtn. Vaan tässähän se tulikin todistetuksi kun siskotyttö tuli ja vetäisi kurpitsan nenukkaansa.

Sitä on toistettu tämän otsikon alla noin 50 kertaa. Jos kirjoitat saman kuin "Vierailija" on jo kirjoittanut, voit erottautua kirjoittamalla jonkun omaperäisen nimimerkin.

Vierailija
84512/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt viimeistään on selvää, että Lauraa äänestää jokin rahakas, yksittäinen taho, eivät tavalliset ihmiset. Olen seurannut kaikkia alustoja aktiivisesti ja vain kourallinen ihmisiä kannustaa Lauraa ja pitää häntä hyvänä asukkaana. Hän pääsee siis aina jatkoon valheellisin keinoin.

Tämä on karua totta. Itsekin lueskelen paljon eri foorumeita tai ylipäätään somea ja uutisia, katson aina eri sivuilta myös keitä ihmisiä haluaisi ulos (ns. ilmaisia häätöäänestyksiä) ja Laura pärjännyt niissäkin todella kehnosti. Ken meistä tietää mikä todellisuus on.

Itse ainakin pyrin tekemään kaikkeni, jotta voittaja ei ole Laura. Mieluummin vaikka Salla tai Millu, jos näistä kolmesta pitäisi päättää. Haluan uskoa, että voiton vie kuitenkin Reeo.

Jospa kuitenkin keskittyisit ihan oikeaan elämään ja vaikka syöttäisit sitä äp.är.ääs.i edes kerran påivässä.

Vierailija
84513/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi toi Laura koko ajan tiuskii Sallalle naama nyrpeenä. Onpa ikävää käytöstä 😞

Reeo tiuski Sallalle, ei Laura. Kieltämättä ikävää käytöstä.

Laura tiuski, katson tässä 24/7 parhaillaan. Lisäksi Laura nätti keskaria Reeolle selän takana mut toisaalta kaikenhan se tekee selän takana.

Mikkelin tytöllä palaa käpy 😂

Ei pala. Turhaan sinä veeti näitä paskapostauksiasi spämmäät. Ei sinua kukaan usko. On nimittäin aika isot laitteet joista minäkin tätä 24/7 seuraan.

Reilusti enemmän uskotaan nimittämiään paskapostauksia kuin sinun jatkuvaa potaskaa. Sinuahan tässä ei kukaan usko.

Vierailija
84514/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuta on vanhapiika.

Ja pysyy.

Lapsetkin nauraa vanhalle piialle. Luutaläppä mätsää hyvin vanhapiian kanssa.

Ei saa edes vanhapoikaa. Läppiskä.

Vierailija
84515/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi voi ollakin noin hankalaa Lauralle, Sallalle ja Reeolle, ja niin paljon helpompaa Millulle ja Heidille? Hupaisaa.

Vierailija
84516/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi toi Laura koko ajan tiuskii Sallalle naama nyrpeenä. Onpa ikävää käytöstä 😞

Reeo tiuski Sallalle, ei Laura. Kieltämättä ikävää käytöstä.

Laura tiuski, katson tässä 24/7 parhaillaan. Lisäksi Laura nätti keskaria Reeolle selän takana mut toisaalta kaikenhan se tekee selän takana.

Mikkelin tytöllä palaa käpy 😂

Ei pala. Turhaan sinä veeti näitä paskapostauksiasi spämmäät. Ei sinua kukaan usko. On nimittäin aika isot laitteet joista minäkin tätä 24/7 seuraan.

Reilusti enemmän uskotaan nimittämiään paskapostauksia kuin sinun jatkuvaa potaskaa. Sinuahan tässä ei kukaan usko.

Kehno yritys. Turhaan itket, et onnistu muuta kuin nostamaan omaa verenpainettasi.

Vierailija
84517/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime yön keskustelua: Heidi sanoi Reeolle: "Mä en voisi koskaan antaa sulle tai Miikalle..." 🤔

Eiköhän olisi heti tyrkyttämässä oravanlettuaan niille pikku pöhnässä, että sikäli valehteli.

Vierailija
84518/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42643 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42643 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42643 kirjoitti:

Asenne kirjoitti:

Onkohan toi ees mahollista, kysyy Laura lannistuneena.

Kyllähän sitä himassa olemalla jo lannistuu ja kaikki pyörii vaan oman napasen ympärillä kaiken aikaa...

Sinä (joka olet mammapalstalla 7-23 joka päivä) olet se joka on pudonnut tosielämän kelkasta. Lauralla on elämä, joten sinä et ole pätevä häntä tässä asiassa moittimaan.

Voi ihmisraukkaa, kun luulet että kaikki ovat samanlaisia kun sinä itse...Kyllä meikäläinen siellä elämän ja varsinkin työelämän kelkassa on ollut koko ikänsä ja odottelee  sitä, että pääsee eläkkeelle jossain vaiheessa täysin palvelleena. Onneksi se eläkekin on sitä luokkaa, mitä ehkä sinä et saa palkkana nytkään.

Janicalla oli ulkonäköä toisin kun yrmy Lauralla. Miehet ilmeisesti tykkäsivät.

Laurasta ei oikea  kirjanpitäjäihminen välity ollenkaan, koska heidät tunnistaa jo kaukaa sekä puheista että käytöksestäkin. "Kirjanpitänänimikkeellä" on firmoissa erilaisia töitä, reskontranhoidosta eteenpäin ja reskontranhoito ei varsinaista kirjanpitoa edes olekaan.

Etkö sinä jo tajua että bluffisi ei mennyt läpi! Turhaan mussutat, vaikket osaa edes kirjoittaa, kuten jokainen 30 palvellut liike-elämän toimihenkilö osaa. Ja tuo on varsinainen aivopieru, että "Laurasta ei oikea kirjanpitäjäihminen välity ollenkaan". Minä olen näitä lukemattomia tavannut, kaikki erilaisia.

Pieleen meni sinulta ja pahasti. Katso peiliin niin näet bluffaajan. Mitä tulee sinun liike elämän toimihenkilösepustukseesi, niin sekin meni pieleen. Tuskin olet kirjanpitäjiä "elvänä" edes tavannut, sillä he ovat ihan oma ammattilajikkeensa eikä siihen kaikki edes pysty ja harvat valitsevat sen ammatin.

Kiitos  kuitenkin kommentoinneistasi minulle ja hyvää jatkoa. Harva täällä edes "uskaltaa" omalla nimellään  ( numerolla) kirjoittaakaan , et sinäkään. 

Janika, kirjanpitäjä voitti jonain vuonna BB 

Vierailija
84519/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toi voi ollakin noin hankalaa Lauralle, Sallalle ja Reeolle, ja niin paljon helpompaa Millulle ja Heidille? Hupaisaa.

Ylhäisten puolella on selvästi korkein nosto. Salla ei ylettynyt lainkaan.

Vierailija
84520/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla oon tehny huomion joka oudoksuttaa. Ihmiset tuntuu ajattelevan että "maalla" tai pienemmistä paikoista tulevat olisi jotenkin huonompia tai sivistymättömämpiä. En vaan tiedä miksi. Tietohan kulkee samalla tavalla metsäpirttiin kuin bulevardillekin. Kertokaa ihmeessä mistä tää johtuu. Onko ajatuksen takana joku geeniperimäjuttu vai mikä?

Ainahan tuota on ollut. Raumalaiset moittivat porilaisia ja päin vastoin. Kaupunkilaiset luulevat olevansa fiksumpia kuin maalaiset. Maalaiset pitävät kaupunkilaisia city-tumpeloina jotka menehtyvät jos joutuvat päiväksi pois palvelujen piiristä jne.

Ok. En tunne itse ketään joka ajattelee niin ja ihan outo ajatus itselle. No, kerran oon kuulut yhden espoolaisen puhuvan halveksivaan sävyyn metsäläisistä, mutta se on ainoa kerta. Joo, oon tietty näitä dokumentteja nähnyt missä jotain syntyvyyttä rajoitettu, onhan Suomessakin tehty sterilisaatioita ja juutalaisten tappainen ääri-esimerkki. Luulin vaan että tällaista ajatusmaailmaa ois ollut vaan joskus ennen.. mietin vaan syytä, miksi näin ajatellaan vielä. Vai onko tää joku uus juttu?

Ketju on lukittu.