Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
84101/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerta se on ensimmäinenkin kun BB:n voittaa Laura-tapetti. Tulee olemaan tylsin voittaja koko BB-historiassa.

Tylsin voittaja on toissa kauden Joel. Sen bb:n todellakin voitti Paras Vetelehtijä.

Oli alussa tylsä makoilija, mutta niin tuolla makoilivat muutkin talolaiset. Joelista kuoriutui loppua kohti todella hauska tyyppi, varsinkin kun pääsi eroon siitä Sasasta. 

Vierailija
84102/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo näytti melkein siltä ettå olisi halunnut tuulettaa kun pyöröovi meni kiinni Milenan jälkeen 😅

Otti sallan tiukkaan rutistukseen kun oli iloinen että salla jäi :D ja tottakai kans siitä että miikka jäi. 

Miksi se ois ilonen Sallasta, joka liittyi noitalauran kanssa yhteen ja on reeoa haukkunut kilpaa viime päivät. Luuletteko ettei se ole nähnyt ja kuullut miten ne 3 kohtelivat sitä.

Salla on hölmö kun liittotui kusilörrin kanssa, tai minä en ainakaan ymmärrä tollasta poukkoilua ja haukkumista. Siellä ilottiin perjantaina paljussakin ja huudettiin "siskot voittoon" tms, ihan miesvihaa oli ilmassa. Tunsin myötähäpeää naisena noista kotkottajista.

Samaistun paljon enemmän reeoon kuin niihin jankuttamalla jankuttaviin vatvoja-kanoihin.. Siri, mutta, kaikki naiset ei oo ihania ja kivoja, eikä kaikki miehet pahoja.

Mitä muuta naiset keskenään tekevätkään, kuin haukkuvat miehiä. Miehet on naisten mielestä saamattomia, tyhmiä, arvottomia. Suomalainen mies, kuinka vahvasti kestät aina tuon noitten naispuoleisten solvauksen.

Ei minun ihan lähimmässä eikä sen kummemmin laajemmassakaan ystäväpiirin tapaamisissa koskaan haukuta omia puolisoita, ei koskaan. Jos jollakulla on oikeasti jotain mielenpäällä suhteessa, vakava kriisi tms., niin siitä puhutaan sitten kyllä, mutta lähinnä kahden kesken. Mutta miksi ylipäätään loisimme ympärillemme negatiivista haukkumarinkiä, kun voimme pitää hauskaa, nauraa ja vain nauttia toistemme seurasta ja tekemisestä. Enkä oikein jaksa tältä istumalta uskoa, että mulla olisi mitenkään erityinen tilanne ystävien kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
84103/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BB voittaja on joko Reeo, Heidi tai Laura. Tämä on satavarma. Toivottavasti Reeo.

Kyllä se Reeo on, vaikka tuotanto on koosteissa häntä sorsinutkin.Esteitä on ripoteltu voiton eteen, mutta Reeo porskuttaa ja näyttää lopussa käärmeille, että takanapäin läyhäämisellä ei voiteta.

Toivottavasti näyttää!

Vierailija
84104/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkäsin Milenasta! Ymmärrän hänen kilpailuhenkeä ja sisua. Tosi luontevasti oli haastattelussakin. Mieluummin olisi voinut Salla lähteä.

Kilpailuhenkeä ja sisua on kyllä kaikilla muillakin loppupelaajilla. Mutta persoona siellä alla ihan jotain muuta.

Sydämellisen ihmisen persoona kyllä paistaa kilpailuhengen ja sisun läpi.

Sydämellisyys ei mielestäni tästä putoajasta kyllä paistanut mistään rakosesta, vaikka teennäinen yritys olikin ja se kyllä paistoi läpi.

Vierailija
84105/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole katsonut alusta alkaen 24/7:kaa? Tämä Heidin paijaaminen on ollut Lauran ovela tapa esittää ystävää, jota todellisuudessa hän ei Heidiä kohtaan ole ollut.

Ikinä Laura ei ole mennyt paijaamaan Heidiä, vaan tämä on tullut Lauran kainaloon paijattavaksi. Joka kerta. On saanut hellyyttä, ja sitten hymyssä suin julistaa antavansa häätöpisteitä Lauralle.

Vierailija
84106/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Twitterissä mainittiin aiemmin, että Lauralla olisi rikas perhe/sukulaiset. Mene ja tiedä sitten. Kummallista on kyllä tuo suosio.

Joku varakas "setä" kuulemma sponssaa sen äänestyksiä!

Mun pikkuserkku kuuli Esson baarissa viereisessä pöydässä puhuttavan että Miikalla on kans rikkaita ystäviä jotka äänestää ISOSTI.

Vierailija
84107/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerta se on ensimmäinenkin kun BB:n voittaa Laura-tapetti. Tulee olemaan tylsin voittaja koko BB-historiassa.

Tylsin voittaja on toissa kauden Joel. Sen bb:n todellakin voitti Paras Vetelehtijä.

Joel heitti oikeasti hauskaa läppää, toisin kuin Laura. Joppe paras voittaja nelosen bb-kausilta.

Vierailija
84108/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi ja Miikka olisivat aivan pulassa, jos Millu ei olis tuolla edes keittämässä puuroa. 

Vierailija
84109/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Twitterissä mainittiin aiemmin, että Lauralla olisi rikas perhe/sukulaiset. Mene ja tiedä sitten. Kummallista on kyllä tuo suosio.

Mun pikkuserkku kuuli Esson baarissa viereisessä pöydässä puhuttavan että Miikalla on kans rikkaita ystäviä jotka äänestää ISOSTI.

Jetsulleen näin, Esson baarissa kuultua!

Näitä salaliittoihin uskovia on ihmeen paljon tässäkin keskustelussa. Siskon mafiat ja rikkaat sukulaiset. Ihan kuin koko suomi katselisi tätä tosi-tv-ohjelmaa. 

No ei katso! Omastakin tuttavapiiristäni minä olen ainoa, joka katson, tosin vain koostelähetyksiä. Suurin osa ei katso ja nuoret eivät enää ollenkaan muuta kuin suoratoistoja.

Vierailija
84110/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kuka Lauraa äänesti. Onhan tuo outoa sillä missään ei oikein kehumista hänestä ole kirjoitettu. Eipä Sainio myöskään nyt oikein kehunut. Jassusta ei edes viime vuonna kirjoitettu noin paljon negatiivista. Jassu osasi silti heittäytyä juttuihin talossa. Sen jutuille sai välillä todella nauraa. Nyt voisikin kysyä missä on näkynyt Lauran läppä jutut. Milenalle pisteet siitä , kun kehui Reeo.

Ei kaikilla ole 24/7 . Katsovat koosteita ja osa äänestää, ei käytä somea.

Ei selity "suosio" tuolla, sponsorit on ne jotka antaa äänestysmassia, kyllähän tuo on tiedossa!

Minusta tässä ei ole tiedossa mikään muu, kuin että Laura saa paljon ääniä äänestyksissä ja että suhteessa tähän äänimäärään suosio ei näytä yleisessä keskustelussa olevan lainkaan niin suurta, lähestulkoon päin vastoin. Se, mistä nämä äänet tulevat on niin kauan spekulaatiota, kunnes Nelonen sen paljastaa. Ja arvatkaa paljastaako. Tällä mennään siis. Finaalissa äänestysvoima olisi tämän vuoksi keskitettävä vain yhteen ehdokkaaseen. Jos kaikkia roomalaisia äänestetään tasaisesti, Laura voittaa. Ikävää näin sanoa, mutta todennäköisesti näin juuri tulisi käymään.

Vierailija
84111/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rikkaatko ne tähän formaattiin rahojaan sijoittavat?

Vierailija
84112/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viihdearvona negatiivisuus kirjoitti:

Suloisen Lauran aamu alkoi tänään lauseella:

Olisin vielä halunnut nukkua tunnin!

Sellaista se on kun sisäinen kello toimii. Yleensä herätys on ollut vasta kymmenen jälkeen, nyt paljon varhemmin. Miksi kirjoitit tuon postauksesi? Oliko asiasi mielestäsi tärkeä?

Sinun ielestäsi näyttää olevan tärkeää kommentoida toisia kirjoittajia. Onko vaikeaa kun joku on eri mieltä vai miksi kirjoitat noita postauksiasi?

Kysyäkseni, miksi tuo edellä ollut postaus oli kirjoitettu. Sen sisältö oli nähdäkseni epäkiinnostava.

Vierailija
84113/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jetsulleen näin, Esson baarissa kuultua!

Näitä salaliittoihin uskovia on ihmeen paljon tässäkin keskustelussa. Siskon mafiat ja rikkaat sukulaiset. Ihan kuin koko suomi katselisi tätä tosi-tv-ohjelmaa. 

No ei katso! Omastakin tuttavapiiristäni minä olen ainoa, joka katson, tosin vain koostelähetyksiä. Suurin osa ei katso ja nuoret eivät enää ollenkaan muuta kuin suoratoistoja.

Itse oon ollut jo pari viikkoa katsomatta kun tästä on tullut pelkkä tuotesijoittelua sisältävä lapsellisia leikkejä toistava ohjelma, jossa ei ole enää alkukausien riemukasta spontaaniutta ja taviksia joista irtoaakin jotain toisin kuin nykyisellä woke-aikakaudella kun tuotanto varoo ettei vain kukaan loukkaannu ja saa sieluunsa haavoja.

Vierailija
84114/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli alussa tylsä makoilija, mutta niin tuolla makoilivat muutkin talolaiset. Joelista kuoriutui loppua kohti todella hauska tyyppi, varsinkin kun pääsi eroon siitä Sasasta. 

Tällä kertaa ei talossa olekaan puumaa, jota joku miesparka joutuu juoksemaan karkuun. Viime kaudellakin sellainen oli.

Vierailija
84115/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Milena kedtää tviitit joissa arvioidasn peliään..

Minkä taakses jätät, sen edestäs löydät

Vierailija
84116/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sallaa äänestää kuulemma lottovoittaja

Vierailija
84117/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdearvona negatiivisuus kirjoitti:

Suloisen Lauran aamu alkoi tänään lauseella:

Olisin vielä halunnut nukkua tunnin!

täytyy kytätä sanoiko niin, sehän on ihan normaalia että välillä haluaisi nukkua pitempään mutta täytyy lähteä johonkin kuka töihin kuka minnekin

Vierailija
84118/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te naurettavia.

Syytätte asukkaita läyhäämisestä ja samaan aikaan itse nimittelette ja solvaatte heitä nimettömänä vauvapalstalla.

Vierailija
84119/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas Reeo itsevarma äänistään kun uhosi Lauralle, että ensi sunnuntaina ollaan me (Laura ja Reeo) penkillä.

Vierailija
84120/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mää kuulin et meijät siirretään Helsinkii varuskunnaks, kaik saavat uudet pussihousutkin!

Ketju on lukittu.