Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Tää Aleksi taas levittelee jostain Jodelista luettuja juttuja Roomasta talossa :D
Miksin nuoriso sanoo kokonajan jep
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Heidin tic oireille ymmärystä löytyy. Ei hänkään saisi talossa olla kun on sairaus.
Jaa mille tic-oireille? Onko sillä oikeesti ollut jotain sellasta vai oliks tää vaan tällänen heitto
Ei näytä paljoa haittaavan ja hyvin sopii mukaan kun hyvinkin huomaa mielenterveyden heittelevän.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Pirkka siis teki et kaikki alkoi vihata sitä?
Rooman porukka ensimmäisenä iltana sai ajatuksen äänestää Pirkan ja Jerryn ulos. Siis silloin kun oli ne bileet. En tiedä miksi, mutta luulen, että sen takia koska kokivat silloiset uudet tulokkaat Pirkan ha Jerryn uhkaksi ja pelailijoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirsillä on sellanen ilmemhuulillanettämon tottunutnvaikka väkivalloin saamaan tahtonsa läpinkutennlipsauttikin siskonsa kanssa käyneen. Kiusaajatyypi.
Minulla on hyvä ihmistuntemus ja jo ekana päivänä tuli huonot vibat Kirsistä.
Ihan sama fiiis tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rooman porukka ensimmäisenä iltana sai ajatuksen äänestää Pirkan ja Jerryn ulos. Siis silloin kun oli ne bileet. En tiedä miksi, mutta luulen, että sen takia koska kokivat silloiset uudet tulokkaat Pirkan ha Jerryn uhkaksi ja pelailijoiksi.
No sehän olikin näiden uusien ajatus. Hehän valitsivat saunaporukanki sen mukaan, että sais riittävästi porukkaa hajottaa Rooma. Että kyllä se ennakkoasetelma oli näillä uusilla, eikä pelkästään Roomalla.
Laura voisi kertoa Reeolle tuon Kirsin erikoisen tarinan.
Kattelen ny ekaa kertaa tätä 24/7, ja kyllä on masentavia junttitrashejä taas kaikki äänessä olevat, hyi hitto.
Miikka olevinaan joku cool jäbä, tylsä junttura, se uusi bimbo hokee v-sanaa muoviripsiensä takaa ja huutaa ku torimuija..
Ja sit ku jotkut juttelee jossain keskenään ni ollaan punovinaan jotain juonia.. Onpa kovaa touhua, eihän tollanen mitään juonittelua ole, vaan ihan vaan sitä että kerrotaan ketä äänestetään ulos.
Naisten kannattaisi perustaa oma liittouma (poislukien Kirsi ja Tuula).
Alan odottaa koska tuo kaksikko alkaa puhua porukkaa lähtemään itse häätöön 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän olikin näiden uusien ajatus. Hehän valitsivat saunaporukanki sen mukaan, että sais riittävästi porukkaa hajottaa Rooma. Että kyllä se ennakkoasetelma oli näillä uusilla, eikä pelkästään Roomalla.
Ei rooma silloin tiennyt Pirkan pelailusta mitään, vaan ihan intuitiolla meni. Kai niillä joku fiilis oli vaan et uudet veks. Samaa on havaittavissa näitten Aleksin ja Miankin osalta.
Merve hkinettä tietää etteintule äänestetyksi ulos. Ja ei haittaa niisk. pirkasta ei väliä. Ihmiset on susia.
Joka antaa Pirkalle äänen nyt niin on fiksu ja perustelee sen. Suurin osa antaa Pirkalle ulos meno kortin. Kai ne näytetään koosteissa. Ei tässä 24/7 näytetä pk huoneen tapahtumia.
Reeo näyttää ojasta heränneeltä puliukolta.
Ei luoja, eikö tuo Aleksi osaa puhua muustaan kuin äidistään? Onko tämä joku hänen pelisuunitelma päästä vanhojen mammojen sydämiin puhumalla jatkuvasti äitistään?
Ei Pirkka oo pelaillut, kertoi vaan silloin "bile" iltana Reeosta ja pelailuista. Kirsi ja Heidi Juorusi sitten Reeolle ja kumpp. Ei olisi vielä kannattanut tuossa vaiheessa.
Poika 3 v vanhempi niin katson äitinä Aleksia.
Onko sille Reeo nimelle löytyny joku selitys, onko pelkkä lempinimi Reijolle?
Jos oikea nimi niin obko sille joku tarina?
Kiinnostaa vaan, en oo kuunaan tollasta nimeä kuullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rooma silloin tiennyt Pirkan pelailusta mitään, vaan ihan intuitiolla meni. Kai niillä joku fiilis oli vaan et uudet veks. Samaa on havaittavissa näitten Aleksin ja Miankin osalta.
tiesihän ne sen että ovat katsoneet BB kotona. Tuonne jos lähtee niin kai sitä katsoo mitä siellä puuhataan.
Minulla on hyvä ihmistuntemus ja jo ekana päivänä tuli huonot vibat Kirsistä.