Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
81461/100630 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin kyllä Reeo on tän kahtiajaon pelannu, jos molemmilla viikoilla säästyy häädöltä :D Samoin Heidi

Talossa tuntuu olevan painostava tunnelma, jos äänestää poikia vastaan. Ei kuulosta hyvältä.

Vierailija
81462/100630 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi herranjestas! Miksi naisten pitää perustella Miikalle nimeämistä ja anoa armoa? Onhan Miikkakin nimennyt ihmisiä häätöön? Miksi noita roomalaisia pitää koko ajan hännystellä? Ei ne ole muiden yläpuolella vaikka niin luulevatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
81463/100630 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42643 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Salla aloitti taas märinän pisteistä...

Eikö ne jo ite tiedä ketkä meni penkille? Mahtanee Salla olla tyytyväinen kun saivat Miikankin sinne. Ikävä kyllä se kostautuu hänelle Sunnuntaina....Eihän noist pisteistä saanut enää äänestyksen jälkeen edes puhua?Missä sanktio?

Tietävät nyt ketkä joutuu penkille. BB sanoi joku aika sitten. Luulin että Miikka olisi hämmästynyt mutta ei kyllä naamasta näkynyt. Enemmänkin Reeo oli yllättynyt. Alkoi laskeskella että kuinka näin menikään??!?! Eikä niin kuin HÄN OLI SUUNNITELLUT 😜

Vierailija
81464/100630 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena voisi olla hiljaa. Laura pohtii miksi Heidi nimesi hänet. Tuokin nainen voisi miettiä miksi Heidi nimesi hänet.

Vierailija
81465/100630 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

H a i s t a perse!

Haista itse. Et taida katsoa ohjelmaa?

Katsonhan, mutta sä et taida kuunnella tai katsella ollenkaan tai et vaan älyä, kun on näköjään jäänyt sulta huomioimatta, että kaikki muutkin tekee tuolla samaa.

Vierailija
81466/100630 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42643 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne jo ite tiedä ketkä meni penkille? Mahtanee Salla olla tyytyväinen kun saivat Miikankin sinne. Ikävä kyllä se kostautuu hänelle Sunnuntaina....Eihän noist pisteistä saanut enää äänestyksen jälkeen edes puhua?Missä sanktio?

Juuri äsken niille kerrottiin. Milenalla ja Sallalla paskamylly pyörähti heti käyntiin.

81467/100630 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis voi herranjestas! Miksi naisten pitää perustella Miikalle nimeämistä ja anoa armoa? Onhan Miikkakin nimennyt ihmisiä häätöön? Miksi noita roomalaisia pitää koko ajan hännystellä? Ei ne ole muiden yläpuolella vaikka niin luulevatkin.

👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼

81468/100630 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä41018 kirjoitti:

Nyt Salla itkee 😳kun kertoo Miikalle miten ahdistunut hän oli torstaina kun oli äänestänyt Miikaa sillä yhdellä pisteellä 🙄

Turha sitä on itkeä kun kimpassa olivat sopineet asiasta. Ehkä alkoi vaivata sellainen juttu, että on nyt vaaravyöhykkeessä ulos jos kaksi lähtee..Meinaakohan hyötyä asiasta jos taloon jää?

Vierailija
81469/100630 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

H a i s t a perse!

Katsonhan, mutta sä et taida kuunnella tai katsella ollenkaan tai et vaan älyä, kun on näköjään jäänyt sulta huomioimatta, että kaikki muutkin tekee tuolla samaa.

Salla tuon jauhamisen tällä kertaa aloitti, se on faktaa.

Vierailija
81470/100630 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miikka on tällä hetkellä mulle ärsyttävin. Ääni, jeesustelu, piikikkyys, vinoilu, mahtipontisuus, narsismi ärsyttää.

Kai nyt jokaisella jolla on aivot väliin palaa pinna talossa. Neuvottelusta ja pisteiden jaosta ei olisi tullut mitään jos Miikka ei olisi puhetta johtanut. Istuisivat vieläkin miettimässä, kenelle ja mitä jakavat.

Miikka määräsi että 3 häätöön saatava ja Mia totteli. Ei olis ollut pakko.

Mia sanoi ettei haluaisi Milenaa äänestää kun olivat jutelleet. Ja kertoi että halusi pelastaa oman perseensä

Mia ei alatyylipuheineen ja teinikäytöksineen ole missään tapauksessa suosikkini, mutta arvostan sitä, että antoi Milenalle pisteitä - ja Milena siis häädössä ja toivottavasti lähdössä. Kaikkiaan kolmikosta Laura, Milena ja Mia, Mialla vaikuttaa olevan parhaimmat sosiaaliset taidot ja osaa ärsyttävyytensä ohessa olla viihdyttäväkin. Hyvä, Mia! Kiitos Milenan äänistä!

antoi Sallallekin vaikka muka niin tykkäs ettei Sallalle ääniä, kyllä tää Mia on aika tapaus

Kenelle hänen olisi sitten pitänyt antaa? Reeollekko vaiko omille tiimiläisilleen?

Reeohan oli tismalleen samassa tilanteessa kuin Mia, ns. yksin. Molemmat äänestivät heistä enemmistön tahdon mukaisesti.

Esim. viime viikolla Milena taipui ylhäisissä, koska enemmistö halusi Lauran häätöön. On se niin vaikeeta ajatella asioita laajemmin..

Mian pitäisi voida antaa ääniä kenelle haluaa.

Vierailija
81471/100630 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salla saisi kanssa painua hemmettiin tuolta. Olen ollut hänen kannattajansa mutta nyt olen täysin kyllästynyt häneen ja hänen Reeo-psykoosiinsa.

Mun puolesta sä saisit painua hemmettiin täältä.

Painu sinä v***n täältä spämmäämästä, luuseri.

Voisitteko vaikka whatsup-ryhmän perustaa? Täällä kun saa kaikki kirjoittaa. Ei täällä voi kieltää ketään kirjoittamasta. Muutenkin tuo kirjoittajien haukkuminen (luuseri) on minun mielestä asiatonta.

Vierailija
81472/100630 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. Olet sitten varmaankin samanlainen katkera, kiero ja kateellinen vanhapiika kuten esikuvasikin läppämäsiin

Miksi väität että Laura olisi katkera, kiero ja kateellinen? Siitäkö, että hän ei ole kakaramaisesti virnistelemässä, pieremässä eikä ole kenenkään käskettävissä? Itsenäinen nainen on pelottava, ja siksi keksit häneen ominaisuuksia joita hänessä ei ole.

Et ilmeisesti katso 24/7 kun et näe mikä on todellisuus. Ota ne vaaleanpunaiset lauralasit hetkeksi pois, niin voit nähdä muutakin kuin sen ihkun Lauran.

Katson koko ajan. Tämä keskustelu on toisessa laitteessa. Minulla ei ole minkäänvärisiä lauralaseja. Nytkin naureskelevat Reeon kanssa Puhti-jumpan venytyksissä. Ei hapan, ei ankeuttaja, ei tapetti.

Laura kerran päivässä juttelee jotain ja naureskelee= ei tapetti ja ankeuttaja? Muun ajan makaa sängyssä naama norsunveellä.

Mulla jäi epäselväksi, mitä Laura vaahtosi sen pommi-kisan jälkeen, jonkun persee...n se halusi sen pommin työntää, sitten sukelsi peittonsa alle parkumaan ja hetken päästä päiväkirjahuoneeseen.

Vierailija
81473/100630 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmisillä ole parempaa sijoitusta rahoilleen kuin joku typerä äänestys?

Vierailija
81474/100630 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salla saisi kanssa painua hemmettiin tuolta. Olen ollut hänen kannattajansa mutta nyt olen täysin kyllästynyt häneen ja hänen Reeo-psykoosiinsa.

Mun puolesta sä saisit painua hemmettiin täältä.

Painu sinä v***n täältä spämmäämästä, luuseri.

Veeti Veeti! Noinko isä ja äiti opetti puhuttelemaan itseäsi parempia?

Sinulla on turhan isot luulot itsestäsi. Pultsaritkin ovat parempia ja arvokkaampia kuin kaltaisesi onneton spämmääjä.

Vierailija
81475/100630 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

H a i s t a perse!

Ja jos Salla ei olis aloittanut, niin kukaan muu ei olisi sitten aloittanut? Et ole tainnut katsoa koskaan ennen tätä ohjelmaa kun et tiedä, että joka ikinen kerta nimeämisten julkistamisen jälkeen kaikki tekee sitä.

Vierailija
81476/100630 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän Miikka tai kukaan muukaan ole pyytänyt tytöiltä mitään perusteluja tai käskenyt anomaan armoa. Miikkakin on ihan ok asian kanssa.

81477/100630 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä41018 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼

Onko se Miikan vika jos Salla nyt itkee ja katuu kun niin uhosi sillä Miikan äänestämisellä taannoin? Onko he itse pyytäneet että ihmiset "anoo" armoa tms? Eivät ole. On ihmisiä ,jotka ensin tekvät ja sitten katuvat kun ovat ajatelleet asiaa. Salla on juuri sellainen.. Ei liene roomalaisten vika....vaikka turha enää puhua roomalaisista tai mistään ateenalaisistakaan, koska yksilöpelit alkavat ja siinä näyttelemme me, äänestäjä, pääosaa, eikä siinä oikeen itkut auta :=))

Vierailija
81478/100630 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miikka on tällä hetkellä mulle ärsyttävin. Ääni, jeesustelu, piikikkyys, vinoilu, mahtipontisuus, narsismi ärsyttää.

Kai nyt jokaisella jolla on aivot väliin palaa pinna talossa. Neuvottelusta ja pisteiden jaosta ei olisi tullut mitään jos Miikka ei olisi puhetta johtanut. Istuisivat vieläkin miettimässä, kenelle ja mitä jakavat.

Miikka määräsi että 3 häätöön saatava ja Mia totteli. Ei olis ollut pakko.

Mia sanoi ettei haluaisi Milenaa äänestää kun olivat jutelleet. Ja kertoi että halusi pelastaa oman perseensä

Mia ei alatyylipuheineen ja teinikäytöksineen ole missään tapauksessa suosikkini, mutta arvostan sitä, että antoi Milenalle pisteitä - ja Milena siis häädössä ja toivottavasti lähdössä. Kaikkiaan kolmikosta Laura, Milena ja Mia, Mialla vaikuttaa olevan parhaimmat sosiaaliset taidot ja osaa ärsyttävyytensä ohessa olla viihdyttäväkin. Hyvä, Mia! Kiitos Milenan äänistä!

antoi Sallallekin vaikka muka niin tykkäs ettei Sallalle ääniä, kyllä tää Mia on aika tapaus

Kenelle hänen olisi sitten pitänyt antaa? Reeollekko vaiko omille tiimiläisilleen?

Reeohan oli tismalleen samassa tilanteessa kuin Mia, ns. yksin. Molemmat äänestivät heistä enemmistön tahdon mukaisesti.

Esim. viime viikolla Milena taipui ylhäisissä, koska enemmistö halusi Lauran häätöön. On se niin vaikeeta ajatella asioita laajemmin..

Mian pitäisi voida antaa ääniä kenelle haluaa.

Minusta ois parempi että ne ei sais jutella kenelle antaa ääniä.

Vierailija
81479/100630 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

H a i s t a perse!

Ja jos Salla ei olis aloittanut, niin kukaan muu ei olisi sitten aloittanut? Et ole tainnut katsoa koskaan ennen tätä ohjelmaa kun et tiedä, että joka ikinen kerta nimeämisten julkistamisen jälkeen kaikki tekee sitä.

Olen katsonut jokaikisen kauden pl. julkkiskaudet, honey. Salla ja Milenahan tuossa eniten jauhavat, eivätkö todella käsitä miksi heidät on nimetty? Milena valehtelee taas.

Vierailija
81480/100630 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42643 kirjoitti:

Käyttäjä41018 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼

Onko se Miikan vika jos Salla nyt itkee ja katuu kun niin uhosi sillä Miikan äänestämisellä taannoin? Onko he itse pyytäneet että ihmiset "anoo" armoa tms? Eivät ole. On ihmisiä ,jotka ensin tekvät ja sitten katuvat kun ovat ajatelleet asiaa. Salla on juuri sellainen.. Ei liene roomalaisten vika....vaikka turha enää puhua roomalaisista tai mistään ateenalaisistakaan, koska yksilöpelit alkavat ja siinä näyttelemme me, äänestäjä, pääosaa, eikä siinä oikeen itkut auta :=))

Kyllä muutaman kerran kun Miika ja Reeo ovat kovistelleet, niin on siinä moni naispuolinen menny vähän pelokkaaksi ja käytös on muuttunut sellaseksi "enhän nyt suututa sinua" ja myös äänestyksissä eivät ole edes miettineet vaihtoehtoa että heille vois antaa.

Ketju on lukittu.