Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Salla ulos, ei oo kaikki nyt kunnossa kun epäili että Reeo heittää häntä kivillä.
Ei se sitä epäillyt. Vaan että onko Reeo vihainen hänelle, kun heitteli kiviä niin turhautuneen oloisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän toi nyt runnotaan läpi vaikka sitten silleen että Miikalta/Heidiltä/Mialta kysytään pk:ssa " onko sinulla epäilys että kyseessä olisi salatehtävä" jos ei tarpeeksi pian ala keskenään ottaa aihetta esiin.
Juuri näin tämä menee. Peekoossa heitetään epäilyksen siemen joka lähteekin sitten yllätys yllätys itämään.
Arvataan vielä kellonaika, jooko ? Minä arvaan klo 16.07. Miika menee peekoohon ja siitä se lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla ulos, ei oo kaikki nyt kunnossa kun epäili että Reeo heittää häntä kivillä.
Ei se sitä epäillyt. Vaan että onko Reeo vihainen hänelle, kun heitteli kiviä niin turhautuneen oloisesti.
Mitä ihmettä ? Kuinka jaksatte jankata samaa asiaa päivästä toiseen ? 🐒. Ihme touhua !h
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42643 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi ja Miikka kermaperseet ei joutuneet ollenkaan kärsimään vilua, nälkää, kahvittomuutta, ulkosuihkua, ulkonukkumista, Miksi?
Siksi etteivät pysty voittamaan tätä kautta, se on nääs niin ettei ylellisyyksissä rypeneet ansaitse kansansuosiota.
BB isoveli antoi ylellisyyden joillekin ja se ei muuta sitä että eikö saisi / voisi voittaa sillä se ei ole mikään kriteeri asialle.
Muutoin olen sitä mieltä, että tämä "outo panettelukausi" on altistanut talossa olijat mielenterveysongelmille ja se on täysin BBn vastuulla oleva asia. Taisi tulla virhearvio tässäkin suhteessa heille. Ongelmista on turha syyttää ketään talossaolijaa koska kaikilla oli lupa pelata omalla tavallaan ja sen he tekivätkin.
Mä olen kohta kuin Milena kun jankkaan twiitistä.
BB on vastuussa siitä miten muiden syyttely vaikutti Heidiin, joka alkoi jo epäilemään muistiaan twiitin kirjoittamisesta.Peli puhallettiin poikki vain unohtamalla asia ja Heidi jäi syylliseksi. Osa talossa tietää kuka sen kirjoitti mutta eipä vaan suuta saatu auki.
Varmasti vaikutti Heidiin tuollainen turha kivitys. Varmaan vieläkin miettii kirjoittiko hän sen.Mä en ole vielä sulkenut pois sitäkään, että Heidi olisi kirjoittanut sen. Silloin se pk-käynti vaikutti sellaiselta tyypilliseltä kiinni jääneen reaktiolta. Ja Heidin itkut tuntuvat hämäävän monia, sillä kun itku on tyypillinen reaktiomonenlaiseen tilanteeseen. Muistan alkukaudesta jonkun keskustelun sisaruussuhteista, ja Heidi kertoi että sai aina vieritettyä syyt isosiskon harteille, koska oli pienempi. Näin se tuntuu bb:ssäkin vaikuttavan. Kukaan ei usko, että pieni Heidi voisi olla ovela. Jos on aiemmin kuunnellut Reeon ja Heidin yö-keskusteluja, niin tietää, että Heidi on viimosen päälle peluri ja ollut hyvin pelin päällä.
Nythän tiedetään että Millu tietää kirjoittajan. Luuletko todella, että Millu ei olisi koko aikana missään välissä sanonut, että hän tietää, että kirjoittaja on Heidi. Ja milloin Heidi olisi siis kertonut juuri Millulle? eikä esim. Reeolle? Teoriasi ontuu pahemman kerran. Heidi ei ole kirjoittaja. Piste.
Millu kertoi asian vasta hiljattain. Ja vasta hiljattain Millusta ja Heidistä on tullut kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42643 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi ja Miikka kermaperseet ei joutuneet ollenkaan kärsimään vilua, nälkää, kahvittomuutta, ulkosuihkua, ulkonukkumista, Miksi?
Siksi etteivät pysty voittamaan tätä kautta, se on nääs niin ettei ylellisyyksissä rypeneet ansaitse kansansuosiota.
BB isoveli antoi ylellisyyden joillekin ja se ei muuta sitä että eikö saisi / voisi voittaa sillä se ei ole mikään kriteeri asialle.
Muutoin olen sitä mieltä, että tämä "outo panettelukausi" on altistanut talossa olijat mielenterveysongelmille ja se on täysin BBn vastuulla oleva asia. Taisi tulla virhearvio tässäkin suhteessa heille. Ongelmista on turha syyttää ketään talossaolijaa koska kaikilla oli lupa pelata omalla tavallaan ja sen he tekivätkin.
Mä olen kohta kuin Milena kun jankkaan twiitistä.
BB on vastuussa siitä miten muiden syyttely vaikutti Heidiin, joka alkoi jo epäilemään muistiaan twiitin kirjoittamisesta.Peli puhallettiin poikki vain unohtamalla asia ja Heidi jäi syylliseksi. Osa talossa tietää kuka sen kirjoitti mutta eipä vaan suuta saatu auki.
Varmasti vaikutti Heidiin tuollainen turha kivitys. Varmaan vieläkin miettii kirjoittiko hän sen.Mä en ole vielä sulkenut pois sitäkään, että Heidi olisi kirjoittanut sen. Silloin se pk-käynti vaikutti sellaiselta tyypilliseltä kiinni jääneen reaktiolta. Ja Heidin itkut tuntuvat hämäävän monia, sillä kun itku on tyypillinen reaktiomonenlaiseen tilanteeseen. Muistan alkukaudesta jonkun keskustelun sisaruussuhteista, ja Heidi kertoi että sai aina vieritettyä syyt isosiskon harteille, koska oli pienempi. Näin se tuntuu bb:ssäkin vaikuttavan. Kukaan ei usko, että pieni Heidi voisi olla ovela. Jos on aiemmin kuunnellut Reeon ja Heidin yö-keskusteluja, niin tietää, että Heidi on viimosen päälle peluri ja ollut hyvin pelin päällä.
Nythän tiedetään että Millu tietää kirjoittajan. Luuletko todella, että Millu ei olisi koko aikana missään välissä sanonut, että hän tietää, että kirjoittaja on Heidi. Ja milloin Heidi olisi siis kertonut juuri Millulle? eikä esim. Reeolle? Teoriasi ontuu pahemman kerran. Heidi ei ole kirjoittaja. Piste.
Paraneeko sun elämä jos saat vedenpitävästi tietään sen twiitin kirjoittajan ? Anna olla jo !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä ? Kuinka jaksatte jankata samaa asiaa päivästä toiseen ? 🐒. Ihme touhua !h
Mä en ole kirjoittanut tänne moneen päivään, joten en tiedä mistä höpiset 😅
Lääkärintarkastus kirjoitti:
Laura ja synkät ajatukset.
Makaa patjallaan, ei ole syönyt aamupalaa.
Energiat nollissa.Reeo syö ja varmistelee muidenkin ravinnon saannin.
Odotetaan selkeästi Sallaan paluuta lääkärintarkastuksesta. Tuleeko enää takaisin?
50 min ollut jo poissa.
Läppälaura on ollut naama norsunv.......a koko päivän tänään. Ei hienohelmaa huvita mikään kun ei pääse ehostamaan itseään kunnolla ja läyhäämään ja nyt kun BB keksi vielä, että alhaisten pitää ilmeisesti tehdä joku ruoka niille, niin johan tän läpän suusta kuulu sellaisia nootteja, että oksat pois.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miten aina kritisoidaan sitä, miten kovaa Reeo pelaa. Itse 24/7:n katsojana olen huomannut, että rooman pelit on olleet lyhyitä hetkiä, jolloin sovitaan seuraavista peliliikkeistä, muu aika ollaan rennosti ja huumori kukkii. Sen sijaan esim. Milena ja Laura (poistuneista mm. Merve ja Kirsi) pelaavat tuhat kertaa intensiivisemmin. Juonittelevat, vääristelevät puheita ja tapahtumia, puhuvat pahaa, manipuloivat ja valehtelevat, lietsovat toisiaan vihapsykoosiin Reeoa/Heidiä kohtaan. En yhtään ihmettele miksi kokevat ilmapiirin niin huonoksi ja ahdistavaksi, kun itse juuri sitä ilmapiiriä huonontavat. Eivät osaa irrottautua pelistä ollenkaan.
Hyvin summasit, asia on juuri näin! Itse olen katsonut 24/7 päivittäin ja on ollut todella vaikea ymmärtää lokakampanjaa roomalaisia kohtaan ja samoin myös naisten toimien valkopesua ihan kaikessa. En myöskään ymmärrä äärimmäistä naisten haukkumistakaan. Oma kannatus on kuitenkin ollut selvää viikosta yksi saakka ja ylpeydellä voi sanoa olevansa Rooman kannattaja, erityisesti Reeon 👍🏼
Heidi voittaa
Kun Tuula ja Nabaz poistuivat harvensin katsomista
Heidi voittaa
nyt katson taas ja ihan sama kuka voittaa, mutta
Heidi voittaa
Vierailija kirjoitti:
Armotonta valitusta Laurasta. Nämä ei ole kovin paljon katsoneet 24/7. Itselläni on pyörinyt päivittäin koko päivän, kun tällä hetkellä kotona olen. Laura on elänyt tuolla näyttäen tuolla koko tunteiden kirjon. Mä ainakin olen tykännyt- ei ole tuolla ollut sen myrtsimpi kuin muutkaan ja ilo on myös raikunut. Laura-vihaajat vain aloittivat toimintansa silloin kun Laura aloitti pelaamisensa eri porukassa kuin Reeo. Nykyäänkin vielä miehille sallitaan eri jutut kuin naisille. Tykkäsin silloin kun alkupuolella porukoissa puhuivat olohuoneessa tyttöjen juttuja Laura, Heidi, Merve ja Sofia. Jutut Matiaksen kanssa ja jaetut kokemukset. Voittanut kisoja, hyvin mukana tehtävissä. Muutenkin tuntuu, että Reeon ohella Laura on ollut tämän kauden puhutuin asukas, kun näitä palstoja seuraa.
Laura nytkin kaipaa Millulta sääliä.
Kotiasiat painaa. Painanut koko kauden, sanoi että kun oli enemmän ihmisiä, pääsi piiloon, nyt enää ei. Vissy"istunto" kuulemma auttoi, mutta näyttää että Millusta oli nyt enemmän keskusteluapua.
Loppujen lopuksi sekä Reeo että Millu ovat tästä porukasta eniten terapeutin virkaa talossa hoitaneet. Hyvä niin.
Minua ärsyttää tämä jatkuva asukkaiden ulkonäköjen solvaaminen. Ketä se hyödyttää? Jos luulette sillä saavalle omalle suosikillenne 1 äänen, saatatte 2 ääntä menettää.
Vierailija kirjoitti:
Milena ei ainakaan romaha, siinä on nainen jolla henkistä kanttia.
Eihän se nyt romahda, Milenahan vain voimaantuu imiessään energian ympäriltä romahtavista ihmisistä.
Vittuako toi Laura meni bb taloon.
Mikään ei hyvä hänelle.
Naama kurtussa ja mulkoilee toisia.
Lähtis pois......
Saisi toiset kilpailla ja iloita.
Ne, jotka luulevat ettei ns. roomalaisten puolella ole jauhettu, niin eivät todellakaan ole katsoneet 24/7, eivätkä varsinkaan myöhään iltaisin. Jo silloin kun Rusu vielä oli mukana, niin yöjutut olivat armotonta jauhantaa muista asukkaiste ja pelistä, pisteiden jaosta. Ja silloin kun Reeolle selvisi ensimmäistä kertaa, että oli saanut nimeämispisteitä, niin katkerana niistä jauhettiin koko ajan ja yritettiin saada selville kuka antanut. Silloinhan Nabbe ja Miikkakin vuorollaan kuulustelivat jopa Heidiä, ettäonko tämä antanut pisteitä Reeolle. Ja silti vähän aiemmin edellisissä nimeämisissä oli paheksuttu Tuulaa kun tämä oli tentannut omia pisteitään. Tekopyhää toimintaa siellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kertoa mitä etnisyyttä Milena on? Hän kertoi aiemmin joutuneensa kiusatuksi etnisyytensä vuoksi.
Omiin silmiini hän ei näytä afrikkalaiselta eikä aasialaiselta, onko kenties jostain päin venäjältä?Isä on mauritiukselta. Minusta Milena on kaunis, mutta luonne pilaa sen.
Kaunis! Naama on juuri niin kirveelläveistetyn näköinen kuin vain mauritiukselaisella voi olla.
Kaikkein kieroin ja myrkyllisin käärmeistä on herättänyt olioissa kauhua. Tämä myrkyllinen käärme yritti vietellä mahtavaa hallitsijaa Reeoa ovelasti havaittuaan Reeossa heikon kohdan. Vaikka Reeo onkin suuri ja mahtava, ylempänä muita ja hallitsee, ohjaa, neuvoo ja ruokkii alamaisiaan väsymättä, on hänkin vain tavallinen ihminen. Myrkyllinen liero on huomannut kuningas Reeon seksuaaliset tarpeet.
Tuolla viettelevällä myrkkykäärmeellä on vaarallinen ominaisuus, satumainen kauneus ja lumovoima, jonka hän on perinyt mauritiuslaiselta isältään. Oliot näkevät Reeon valtaistuimen olevan uhattuna ja alkaavat hätääntyneinä ja tärisevin käsin kaivella taskunpohjiaan. He pelkäävät että ovat kantaneet kolikoita keräykseen liian vähän.
Oliot pelkäävät että jotkut heidän joukoissaan menevät tuon lumovoiman ansaan ja alkavat kiireenvilkkaa viestitellä toisilleen kuinka tämä lumovoima on vain taikaa ja oikeasti tuo myrkkykäärme on ruma ja vastenmielinen, kiero ja vaarallinen.
Mutta nuo oliot ovat turhaan huolissaan. Reeo on kaikkein uljain, hän on niin hieno, mahtava ja mukava. Hän pitelee kyllä lankoja taitavasti käsissään. Nauraen hän ohjailee alamaisiaan. Hän tuntee tämän pelin ja jän osaa pelata oikein. Noista myrkkykäärmeistä ei ole hänelle haittaa, hän kuorii näille inhottaville, kiittämättömille käärmeille appelsiineja.
Toivon, että salatehtävä ei onnistu eikä tapahdu vallanvaihdosta. Kurimuksen pitäisi jatkua vielä ensi viikkokin. Nautin, kun Laura on naama väärinpäin. Tulee se oikea luonne esiin, kun muut saa hyvää ja hän ei.
Milloin niiden pitää tehdä hampurilaiset?
Taisivat liikaa vaihtaa tavaroiden paikkoja, liian ilmeistä. Oisko joku yks tai kaks juttuu riittny
Monta kymmentä näkkileipää milena on nyt syönyt?
Kaunis! Naama on juuri niin kirveelläveistetyn näköinen kuin vain mauritiukselaisella voi olla.