Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
76421/100630 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo Laura on pilannut täysin koko kisan. Hän on suotanut kaksi yli 10 km:n lenkkejä ja ovat jo yli 1 km pidemmällä matkalla kuin ylhäiset. 

Pitäis varmaan lopettaa, se matka on n. 44 km.

ala haiset soutaa nyt liikaa

Vierailija
76422/100630 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että Miika voittaa. Se on liian tavallinen.

Miikka on tavallinen, ja hyvin omahyväinen sekä itserakas. Ei ansaitse voittoa. Joka välissä jeesustelemassa ja pitämässä puheitaan. Hauskat heitot ei enää naurata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
76423/100630 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syylämamba, Marionettimestari, Käskyttäjä, Luusereidenkunkku, Liukuhihnamies, Ankeuttaja, Lammastenkaitsija, Luiskamies, pyöröovipäsmäri, Ylimieliyrmy, Syylämamba, Marionettimestari, Käskyttäjä, Luusereidenkunkku, Liukuhihnamies, Ankeuttaja, Lammastenkaitsija, Luiskamies, pyöröovipäsmäri, Ylimieliyrmy, Syylämamba, Marionettimestari, Käskyttäjä, Luusereidenkunkka, Liukuhihnamies, Ankeuttaja, Lammastenkaitsija, Luiskamies, pyöröovipäsmäri, ylimieliyrmy

Se tekis 30€ kiitoos :D hehe, alahan pulittaa!

Vierailija
76424/100630 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42643 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupuliini kirjoitti:

Jos olet aikuinen, niin opettele hyvä ihminen kirjoittamaan suomen kieltä. Taidat olla lukihäiriöinen. SOUTAMINEN,  SOUTAMINEN.  Kirjoita vaikka 50 kertaa, että opit.

soudan, soudan , MINÄ tyttö soudan niemenkärkeen jeeee, jeeeeeee

Turha noista kirjoitusvirheistäkään on narista, koska jos kirjoittaa nopeasti, niin niitä näppisvirheitä sattuu. Ei kande alkaa pilkunnussijaksikaan täällä.

Jos kirjoittaa puhelimella ja on autocorrecti päällä, se kyllä "korjaa" kaiken niin että vähintään yksi virhe on joka virkkeessä yleensä. Eikä se näytä niitä korjauksia esikatselussa.

Vierailija
76425/100630 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo Laura on pilannut täysin koko kisan. Hän on suotanut kaksi yli 10 km:n lenkkejä ja ovat jo yli 1 km pidemmällä matkalla kuin ylhäiset. 

Pitäis varmaan lopettaa, se matka on n. 44 km.

ala haiset soutaa nyt liikaa

Laura taas mokasi.se on jankuttanut tora 50 etäisyyttä. Olisivat vaan uskoneet Reeoa .

Vierailija
76426/100630 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42643 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä kauas Sofia jäänyt prosenteissa. 

Ne on aina epäilyttäviä nuo prosentit. Tuotanto ei halunnut Sofialle pahaa mieltä?

Sofian pokka meinasi pettää, kun näytettiin prosentteja. Tietää tarkalleen ettei niillä ola mitään merkitystä.

Vierailija
76427/100630 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ZAlhaiset häviää kiitos Lauran.

Vierailija
76428/100630 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Salla laistaa kaiken? Tehtävät, ruuanlaiton, soutamisen.. ihan kaiken?

Vierailija
76429/100630 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miikka on tavallinen, ja hyvin omahyväinen sekä itserakas. Ei ansaitse voittoa. Joka välissä jeesustelemassa ja pitämässä puheitaan. Hauskat heitot ei enää naurata.

Mä oon varannu 5000€ Miikan voittoon. Haluan että juuri tuollanen ylimielinen jeesustelija voittaa tän kisan. Maailma tarvii juuri tuollaisia parempia ihmisiä jotka osaavat myös sitten tarvittaessa tulla kovistelemaan jos asiat eivät suju kuten hän paremmin tietää ja haluaa asioiden menevän. Todellinen macho kovis, näitä lisää.

Vierailija
76430/100630 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42643 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on aina epäilyttäviä nuo prosentit. Tuotanto ei halunnut Sofialle pahaa mieltä?

Sofian pokka meinasi pettää, kun näytettiin prosentteja. Tietää tarkalleen ettei niillä ola mitään merkitystä.

Siis ei ole mitään merkitystä.

Taas joku nurisee kirjoitusvirheistä, minä en saa yhtään vietiä läpi ilman kirjoitusvirhettä. En jaksa pyytää aina anteeksi, hypätkää yli, kiitos kun ette hypi silmille. Vaalea tausta ei ole hyvä kirjoitusalusta minulle.

Vierailija
76431/100630 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi on kova mässyttään sipsejä.. mut senkus sit

Vierailija
76432/100630 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vit....ärsyttää nuo sipsit näkkärit ja porkkanat🙉🙉

Menis ny sinne ok ni voittaa mutta Millu hsluu kusta muroihin näköjään..

Heidi niin oikeessa olis ollu jo aamulla sillä 38.6...

Millu voi painuu himaan tuolta sähläämästä kipeä juu....

Vierailija
76433/100630 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42643 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oikeesti, miettikää vähän. Sofia 4 päivää fyysisessä tehtävässä. Siksi halusi itsensä häätöön ja pois tuolta talosta. Kun on ne homo reivit tulevana viikonloppuna Englannissa missä hillutaan alasti ja tehään mitä vaikka, niin sinne piti päästä - ei oo tylsää siellä, ei, ei.

Prosentit oli sitten kohillaan niin Soffe pääsi pois - sattumaa vai ei ? Kas siinä sitä mietittävää yllin kyllin. Kuka järjestelee ja mitä prosentteja, mihin suuntaan ja kenen hyväksi.

Vierailija
76434/100630 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon varannu 15000€ Reeon voittoon. Ihanaa kun on mies joka osaa laittaa ihmisiä liuskaan, kun hän määrää, ei tarvitse itse ajatella. Mikä vapaus. Maailma tarvitsee hänenlaisiaan ihmisiä, jotka osaavat keittää puuroa, ja keittävät sitä. Itse en osaa enää mitään, kun vain katsonkin häntä. Tarvitsen Reeoa. Reeolaiset, mestarimme voittaa pian!

Vierailija
76435/100630 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Salla laistaa kaiken? Tehtävät, ruuanlaiton, soutamisen.. ihan kaiken?

Kummallista tosiaan ja kun siellä on kuulemma niin sairaan tylsää, luulisi, että tekeminen sitten innostaa.

Vierailija
76436/100630 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauran alaosa vaan leviää päivä päivätä.

Lauralla on upea peppu, ja tämä on asiantuntijalausunto.

Oletko kenties lettutieteen vihtori ?

Oletko sinä syylänaamoihin erikoistunut kosmeettinen kirurgi?

Tuo sekopää ei ole oikeita syyliä nähnytkään! Kyllä ne ovat rasvapatteja. Voisi leikkauttaa, mutta jos eivät itseään eikä vaimoaan häiritse niin miksi niiden pitäisi katselijoitakaan häiritä?

Ei ne miestä pahenna!

Vierailija
76437/100630 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon varannu 5000€ Miikan voittoon. Haluan että juuri tuollanen ylimielinen jeesustelija voittaa tän kisan. Maailma tarvii juuri tuollaisia parempia ihmisiä jotka osaavat myös sitten tarvittaessa tulla kovistelemaan jos asiat eivät suju kuten hän paremmin tietää ja haluaa asioiden menevän. Todellinen macho kovis, näitä lisää.

Minulla ei tee heikkookaan äänestää Reeoa 6.500 eurolla. Suosikkia pitää äänestää. Saan siitä iloisen mielen kun Reeo on mun suosikki ja voittaa koko kisan. Ihana Reeo.

Vierailija
76438/100630 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42643 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ei ole mitään merkitystä.

Taas joku nurisee kirjoitusvirheistä, minä en saa yhtään vietiä läpi ilman kirjoitusvirhettä. En jaksa pyytää aina anteeksi, hypätkää yli, kiitos kun ette hypi silmille. Vaalea tausta ei ole hyvä kirjoitusalusta minulle.

Ei niillä kirjoitusvirheillä ole täällä mitään väliä, kunhan selvän saa.

Vierailija
76439/100630 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon varannu 15000€ Reeon voittoon. Ihanaa kun on mies joka osaa laittaa ihmisiä liuskaan, kun hän määrää, ei tarvitse itse ajatella. Mikä vapaus. Maailma tarvitsee hänenlaisiaan ihmisiä, jotka osaavat keittää puuroa, ja keittävät sitä. Itse en osaa enää mitään, kun vain katsonkin häntä. Tarvitsen Reeoa. Reeolaiset, mestarimme voittaa pian!

Kyllä. Suosikkia pitää ja tulee äänestää isolla summalla euroja. Silloin suosikki pärjää ja voittaa. Olen niin messissä euroineni.

Vierailija
76440/100630 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummallakin 48 mutta kuinka paljon yli??????  

Ketju on lukittu.