Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö BB aio muuttaa tuota jakaumaa millään tavalla? Todella tylsää, jos nämä samat kolme saa taas viikon nauttia luksuksesta. Eikös olisi kaikista järkevintä vaihtaa päikseen tai sekoittaa vähän pakkaa?
Eikö juontaja eilen sanonu että jakaumat tulee muuttumaan?
Hyvä, jos näin on. Toivottavasti eivät vaan vaihda yhtä asukasta ylhäisiin tms. 😅 ei noi alhaisetkaan varmaan haluis ainakaa ketää Milenaa tuonne hapannaama pilaamaan noin hyvää yhteishenkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mää oisin mieluummin pudottanut Lauran kuin Soffen. Mutta "kansa päätti" näin, pulinat sikseen. Toivottavasti saatais Milena tai Laura tällä viikolla ulos.
Millu ulos
Hassua, mutta oon alkanu tykkäämään siitä. Varmaan johtuu kahtiajaosta. Millu ei ole ärsyttänyt yhtään. Sen sijaan Laura ja MILENA on.
Oli niin tai näin, Lauran suitsutus ja framille nosto BigBrotherin päivityksissä on niin räikeää, ettei ihme, miksi epäilykset heränneet.
Vierailija kirjoitti:
Laulalaulalaula kirjoitti:
Onhan tuo edelleen melkoisen hämärä juttu tuo eilinen insta"hässäkkä". Ja melko hätäinen oli siskon "puolustautuminen".
Monia tässä ketjussa on jo aikaisemmin hämmästyttänyt Lauran suitsutus BB:n instassa, ei mitään rajaa kummallisilla ylistyksillä. Laura on kuitenkin Suimen BB-historian tylsin ja samalla ilkein asukas.
Kyllä tämä vielä selvitystä kaipaa.
Samaa mieltä, ehdottomasti. Noinkin räikeä suosiminen ja jalustalle nosto tarvitsee selitystä.
Ollaanko siellä tuotannussa Reeoa niin vastaan, että täytyy keksiä kaikenlaista feelunkia?
Esim. jo se, että Laura sanottiin ainoana asukkaana väärässä järjestyksessä kun oli se katsojien häätö niin sitä en ymmärtänyt. Heidi oli selvä ykkönen. Miksi Laura kuitenkin sanottiin ensin ja loput täysin oikeassa järjestyksessä!?
Samaa ihmettelen, ja seuraavan päivän koosteessa kerrottiin "vahingossa" että Laura olisi saanut eniten ääniä (joka kyllä korjattiin seuraavana päivänä).
Vierailija kirjoitti:
Loren siskon mukaan hän ei ole koskaan ollut töissä BB:llä, sen somella, tuotantoyhtiöllä tai yhteistyökumppanilla tms. Jos eilinen oli sittenkin uutisankka, niin mikä selittää tuon tapetin suosion noissa virallisissa äänestyksissä? BB fanisivujen äänestyksessä Salla (47%) oli selkeästi suositumpi kuin Lore (33%)..
Somessa mekastavat varattomat kiihkoilijat. Oikeassa äänestyksessä sellaiset vakiintuneet ihmiset, joilla on varaa laittaa euro tai kymppikin tällaiseen viihdeohjelmaäänestykseen.
Missä BBn kaikki "Meidän oma Reeo nallukka ja tunnelmanluoja 🥰🥰" päivitykset 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loren siskon mukaan hän ei ole koskaan ollut töissä BB:llä, sen somella, tuotantoyhtiöllä tai yhteistyökumppanilla tms. Jos eilinen oli sittenkin uutisankka, niin mikä selittää tuon tapetin suosion noissa virallisissa äänestyksissä? BB fanisivujen äänestyksessä Salla (47%) oli selkeästi suositumpi kuin Lore (33%)..
Somessa mekastavat varattomat kiihkoilijat. Oikeassa äänestyksessä sellaiset vakiintuneet ihmiset, joilla on varaa laittaa euro tai kymppikin tällaiseen viihdeohjelmaäänestykseen.
Täälläkin tuntuu siltä. Lauran takana on joku häiriintynyt koneisto. Koska eihän normaali tasapainoinen ihminen voi 24/7 seurattuaan kannattaa kiusaajaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo edelleen melkoisen hämärä juttu tuo eilinen insta"hässäkkä". Ja melko hätäinen oli siskon "puolustautuminen".
Monia tässä ketjussa on jo aikaisemmin hämmästyttänyt Lauran suitsutus BB:n instassa, ei mitään rajaa kummallisilla ylistyksillä. Laura on kuitenkin Suimen BB-historian tylsin ja samalla ilkein asukas.
Samaa mieltä, ehdottomasti. Noinkin räikeä suosiminen ja jalustalle nosto tarvitsee selitystä.
Ollaanko siellä tuotannussa Reeoa niin vastaan, että täytyy keksiä kaikenlaista feelunkia?
Esim. jo se, että Laura sanottiin ainoana asukkaana väärässä järjestyksessä kun oli se katsojien häätö niin sitä en ymmärtänyt. Heidi oli selvä ykkönen. Miksi Laura kuitenkin sanottiin ensin ja loput täysin oikeassa järjestyksessä!?
Toivottavasti ne 6000 jotka jonottavat ja odottavat pääsyä BB taloon, etsivät jotain muuta ajankulua. Toivottavasti talosta poistuvat kertovat mielipiteensä, miltä nyt tuntuu, kannattiko. Onnneksi en ole noissa keimeissä koskaan äänestänyt, enkä äänestä.
Kävin BB facessa kommentoimassa asiallisesti ja ilman voimasanoja mielipiteeni Lauran käytöksestä ja olemuksesta sekä kertomassa syyt siihen, miksi itse tykkään Reeosta ja Sallasta, viesti poistettiin samantien.
Että näin.
Vierailija kirjoitti:
Kävin BB facessa kommentoimassa asiallisesti ja ilman voimasanoja mielipiteeni Lauran käytöksestä ja olemuksesta sekä kertomassa syyt siihen, miksi itse tykkään Reeosta ja Sallasta, viesti poistettiin samantien.
Että näin.
Sisko iski jälleen 😁
Silmät auki kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin tuntuu siltä. Lauran takana on joku häiriintynyt koneisto. Koska eihän normaali tasapainoinen ihminen voi 24/7 seurattuaan kannattaa kiusaajaa.
Hänhän ei ole kiusaaja. Sinäkin olet mennyt tuohon joukkopsykoosiin mukaan. Hän nimenomaan ei ole kiusannut ketään. Luulenpa että mitään häiriintynyttä koneistoa ei ole. On vain tolkun ihmisiä. Minä en ole toistaiseksi äänestänyt ketään, mutta voin hyvinkin jatkossa äänestää Lauraa, ihan vain tämän tälläkin palstalla rääkyvän kusipääkomppanian kiusaksi. Täällä kirjoitetaan ihmisestä hämmästyttävän ilkeästi.
Unohtakaa siskot ja veljet. Äänestäkää häätöäänestyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Että näin.
Eilen yritin laittaa tänne kriittisen viestin, ei mennyt läpi. Toivottavasti mainostajat heräävät.
Lauran omassa instassa käydään kovaa kisaa voitosta.
Vierailija kirjoitti:
Että näin.
Myös minun asiallisia viestejä poistettu. Lisäksi oon saanut sitä kautta tuntemattomilta ihmisiltä yv viestejä joissa kyseenalaistettu ja haukuttu mielipiteitäni 😯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa olet kyllä aika väärässä. Itellä olisi varaa, mutta euroakaan en aio tuohon huijaukseen laittaa :) bb on mennyt vain rahastukseksi, itse säätelevät siellä kuka putoaa.
Mitä hämärää tai hätäistä siinä oli? Joku ylisläinen keksi ilkeän huhun, joka lähti leviämään. Totta kai Lauran sisko selvitti tilanteen, jos eri palstoilla puhutaan täyttä puutaheinää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että näin.Myös minun asiallisia viestejä poistettu. Lisäksi oon saanut sitä kautta tuntemattomilta ihmisiltä yv viestejä joissa kyseenalaistettu ja haukuttu mielipiteitäni 😯
Ei kannata "ryvettää" fb-tilejään oudoilla fb-sivuilla.
Vierailija kirjoitti:
Että näin.
"Olemuksesta"? Mitä kirjoitit olemuksesta? Oliko sellainen kirjoitus että voisit sanoa sen hänelle kasvokkain?
Milena ja Laura ulos! Molempi parempi.
Muulle porukalle soisin kyllä finaaliin pääsyn näitä kahta lukuunottamatta!