Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
73821/100630 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa mennä hermot tohon Lauran jatkuvaan valitukseen. Kaikki on hyvin vain silloin kun saavat jotain. Ei osaa yhtään suhtautua oikealla asenteella tähän kisaan. Aina kun ylhäiset saa jotain (mikä on koko jaon idea) ja ovat saaneet todella vähän, niin alkaa Lauran narina ja valitus. ULOS HUOMENNA!

Tuon sinä keksit itse. Ei perustu 24/7 totuuteen. Sinä ulos heti!

Vierailija
73822/100630 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mikä valittaja tuo Laura! Nyt aikuinen nainen itkee miten muut ja muiden jutut on kuitenkin häntä hauskempia. Kova homma muulla porukalla yrittää tsempata yhtä negailijaa

Onneksi Salla edes yrittää kannustaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73823/100630 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauran reissu Selviytyjissä olisi päivän mittainen, eihän ne syö juuri muuta kuin riisiä. Mitenköhän nuo muut pärjänneet siellä, sisulla.

Laura jo eilen haaveili, että pääsee Selviytyjiin. Puheli, että tää on nyt hyvää harjoittelua Selviytyjiä varten. Pikkasen naurahdin, että se ei selviäis siellä ees kahta päivää, kun nytkin naama nyrpyllä koko ajan valittaa vaikka ovat joka päivä saaneet kunnon ruokaa.

Vierailija
73824/100630 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo turhanpäiväinen hömppätehtävä on?

Vierailija
73825/100630 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs läppäkone-Lauralla nyt on? Oliko aiempi hehkutus omista esiintyjäntaidoista pelkkää keksittyä fuulaa?!

Vierailija
73826/100630 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa mennä hermot tohon Lauran jatkuvaan valitukseen. Kaikki on hyvin vain silloin kun saavat jotain. Ei osaa yhtään suhtautua oikealla asenteella tähän kisaan. Aina kun ylhäiset saa jotain (mikä on koko jaon idea) ja ovat saaneet todella vähän, niin alkaa Lauran narina ja valitus. ULOS HUOMENNA!

Moi Lauran sisko.

Ihan olen tänäänkin kattonut koko päivän liveä. Totta turisen. Ja LAURA ULOS huomenna!

Vierailija
73827/100630 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauran reissu Selviytyjissä olisi päivän mittainen, eihän ne syö juuri muuta kuin riisiä. Mitenköhän nuo muut pärjänneet siellä, sisulla.

Sinähän et tiedä mitään. Miksi kuitenkin kirjoittelet tuolla tavalla? Kuvitteletko siis tietäväsi? Olet harhainen.

Vierailija
73828/100630 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kirjanpitäjä-stand up-koomikkoa Suomessa on? :DD

Toi Laura on aivan uskomaton. Voiko olla noin kamalaa nelikymppiselle naiselle?

Vierailija
73829/100630 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mian, Heidin ja Miikan on kyllä syytä mennä talon jälkeen lääkäriin. Heidi tarvitsee migreenilääkkeet, Mia hoitoa suolistosairauteensa ja Miikka tarvitsee ihotautilääkäriä.

Vierailija
73830/100630 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa vieläkin tuo eilinen kun Salla puhui möreällä juopon äänellä.😄

Vierailija
73831/100630 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi Lauran sisko.

Ihan olen tänäänkin kattonut koko päivän liveä. Totta turisen. Ja LAURA ULOS huomenna!

Onko Lauralla sisko? Minä en tunne Lauraa enkä hänen perhettäänkään, mutta muuten vain en tykkää yleisöstä joka haluaa sännätä pelikentälle eikä älyä pysyä katsomossa. Sinä olet juuri sellainen ihminen joista en pidä. Mutta ei huolta, unohdan kaltaisesi nopeasti enkä jää jurnuttamaan ääliöitä ajatellen.

Vierailija
73832/100630 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut Selviytyjien uusinta kautta, mutta kiinnostaa tietää, miten Jasmiina tuolla pärjäsi. Valittiko nälkää?

Vierailija
73833/100630 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Salla lähtee huomenna. Todella ärsyttävä ihminen.

Älä väistele omaa vastuutasi! Voit kirjoittaa, että ärsyynnyt hänestä. Silloin vastaat omista tuntemuksistasi. Sinulla ei ole mitään perustetta väittää, että hän olisi ärsyttävä. "Minulla ei ole muuta mahdollisuutta kuin ärsyyntyä koska hän on ärsyttävä!"  Eli yritäpä uudestaan, tällä kertaa aikuisesti ja pystyssä päin!

Älä jaksa saivarrella ja hienostella! Totta kai voi kommentoida, että joku asukas on ärsyttävä. Kaikista on varmaan jo niin sanottu. Se on MIELIPIDE, ei absoluuttinen totuus. Tämä ei ole oikeinkirjoitus- ja totuudellisuuden kirjakerho, pipoa löysemmälle.

~ sivustaseuraaja

Vierailija
73834/100630 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole katsonut Selviytyjien uusinta kautta, mutta kiinnostaa tietää, miten Jasmiina tuolla pärjäsi. Valittiko nälkää?

Jatkuvalla syötöllä valitti kylmyyttä, nälkää ja olosuhteita.

Vierailija
73835/100630 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo joku stand up tehtävä?

Vierailija
73836/100630 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi Lauran sisko.

Onko Lauralla sisko? Minä en tunne Lauraa enkä hänen perhettäänkään, mutta muuten vain en tykkää yleisöstä joka haluaa sännätä pelikentälle eikä älyä pysyä katsomossa. Sinä olet juuri sellainen ihminen joista en pidä. Mutta ei huolta, unohdan kaltaisesi nopeasti enkä jää jurnuttamaan ääliöitä ajatellen.

LOL, koko ajan kuitenkin vastaat kaikkiin kommentteihin, missä ihan asiasta todetaan, eli siitä, että Laura valittaa koko ajan jostain.

Vierailija
73837/100630 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen hyvin hän siellä taapersi, pikkasen ruikutti mutta niin olisin minäkin ruikuttanut.

Vierailija
73838/100630 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja mikä valittaja tuo Laura! Nyt aikuinen nainen itkee miten muut ja muiden jutut on kuitenkin häntä hauskempia. Kova homma muulla porukalla yrittää tsempata yhtä negailijaa

Onneksi Salla edes yrittää kannustaa!

Laura on kuin pikku lapsi jota kiukuttaa kun "muut osaa niin paljon paremmin kuin minä" ja siihen itkut vielä päälle. Jos Salla tippuu ennen tuota kakaraa niin huh huh.

Vierailija
73839/100630 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan. Leo hermostui siihen kestovalitukseen oikein kunnolla. Sitten Jassu haettiin ambulanssilla sairaalaan.

Vierailija
73840/100630 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Salla lähtee huomenna. Todella ärsyttävä ihminen.

Älä väistele omaa vastuutasi! Voit kirjoittaa, että ärsyynnyt hänestä. Silloin vastaat omista tuntemuksistasi. Sinulla ei ole mitään perustetta väittää, että hän olisi ärsyttävä. "Minulla ei ole muuta mahdollisuutta kuin ärsyyntyä koska hän on ärsyttävä!"  Eli yritäpä uudestaan, tällä kertaa aikuisesti ja pystyssä päin!

Älä jaksa saivarrella ja hienostella! Totta kai voi kommentoida, että joku asukas on ärsyttävä. Kaikista on varmaan jo niin sanottu. Se on MIELIPIDE, ei absoluuttinen totuus. Tämä ei ole oikeinkirjoitus- ja totuudellisuuden kirjakerho, pipoa löysemmälle.

~ sivustaseuraaja

Se ei ole mielipide, se on totuusväite. Opettele suomea, se olisi sinulle hyväksi.

Ketju on lukittu.