Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
7321/100630 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on Kirsiä, Sofiaa ja Tuulaa kovastikin haukuttu. Nikoa myös. Mutta kyllä sen ymmärtää että komistusta pitää suojella. Sofia saanut vähän puolustusta.

Mä en tykännyt Sofiasta ensin yhtään. Luulin, että on ulkonäkökeskeinen somettelija. 

Mutta tämän viikon tehtävässä näytti ahkeraliisan puolensa ja oli todella hyvä raksalla 

Vierailija
7322/100630 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään siitä joka tulee ylipainoisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7323/100630 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia on ihana.

Vierailija
7324/100630 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään Millusta kostona niin ei tarvi tykätä Aleksista. Haukkukaa nyt, haukkukaa!

T. porvoolainen

Vierailija
7325/100630 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppareissu venähti.... 

Vierailija
7326/100630 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida tosiaan olla mitään aikarajaa tässä fooduroinnissa ?

Onkohan sen vuoksi , kun niin paljon on ollut keskustelua siitä, että kilpailijat tapetaan nälkään :D

Vierailija
7327/100630 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on Kirsiä, Sofiaa ja Tuulaa kovastikin haukuttu. Nikoa myös. Mutta kyllä sen ymmärtää että komistusta pitää suojella. Sofia saanut vähän puolustusta.

Mä en tykännyt Sofiasta ensin yhtään. Luulin, että on ulkonäkökeskeinen somettelija. 

Mutta tämän viikon tehtävässä näytti ahkeraliisan puolensa ja oli todella hyvä raksalla 

Joo joo, näyttää ahkeran puolensa, eikä millään voisi uskoa millä hän tienaa.  Kuinka hän voi hypätä tosi roisiin runkkuhommiin tienaamaan, hirveä ristiriitaa. Moinen kyllä hajottaa vahvankin ihmisen.

Vierailija
7328/100630 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa nyt ne typerät enegiajuomat pois sieltä osotoskorista ja kunnon ruokaa tai leipää tilalle!

Vierailija
7329/100630 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehän sanoitte että ei heti uusia ulos Aleksin kohdalla. Antakaas nyt Millullekin armoa.

Vierailija
7330/100630 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo joo, näyttää ahkeran puolensa, eikä millään voisi uskoa millä hän tienaa.  Kuinka hän voi hypätä tosi roisiin runkkuhommiin tienaamaan, hirveä ristiriitaa. Moinen kyllä hajottaa vahvankin ihmisen.

Hankala sanoa miten toinen kokee asiat jos ei ole omaa kokemusta.

Vierailija
7331/100630 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Aleksi ois Millun tilalla, ketään ei kiinnostaisi.

Ihana Millu, tietää mitä haluaa ja myöskin osaa ottaa sen! Mitä sitä turhia kainostelemaan!💕

Vierailija
7332/100630 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä voidaanko tästä keskutella asiallisesti , mutta yritän. 

itsekään en näe seksityön normalisointia länsimaissa hyvänä asiana, koska samaan aikaan moni nuori esim. jää ilman koulupaikkaa, koska pakotetaan seksityöhön.

Kuitenkaan mielestäni seksityö ja se, että hoiti raksahomman hienosti, eivät ole yhteneväisiä asioita, ja ne ovi erottaa toistaan. Sofia on myös ollut toisia kohtaan ystävällinen ( toki Bb.ssä on nähty , että tämä voi aina muuttua)

Vierailija
7333/100630 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikit on Rusu ja Sofia. Ovat ystävällisen ja aidon oloisia eivätkä möykkää ja huuda koko ajan tai limaisena kyräile.

En ole katsonut uusien asukkaiden aikana paljoa, mutta en kyllä yhtään tajua kuinka Aleksia muka pidetään jotenkin himottavana. Ei sytytä ton tyyppiset miehet kyllä yhtään, näyttää ihan Barbien Keniltä tai sellaselta muoviselta.

Vierailija
7334/100630 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi uusi muija on järkky.Halun tota ja tota.Muija tullut juuri taloon.Joka toinen sana oli V%&/. Voi lähteä ulos nopeasti ja ottaa mukaan Kirsin.

Ymmärtäisin jos olis joku 15 v, mutta muija on 26v. Antaa kyllä tyypillisen ns. white trash kuvan itsestään.

Vierailija
7335/100630 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs tuo uusi typykkä, kun halusi kaikkea höpö höpöä  ja ei ymmärtänyt mitä ruokiin tai leivonnassa tarvitaan.

Vierailija
7336/100630 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mia kyllä on todella itsekeskeinen. Hän tuli taloon EILEN ja piti saada maistaa jotain dumle juomaa "mä haluun tota, en oo koskaan maistanut", "suolakurkuista EI luovuta, MÄ haluu niitä" "Mä haluuun salmiakkia vaikka kukaan muu ei siitä tykkäääää" "MULLE juustonaksuja!!!1"

Vierailija
7337/100630 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nabbe tulee räjähtämään kun saa tietää, että ostivat vaan kaksi purkkia kahvia. Ne menee kahdessa päivässä.

Vierailija
7338/100630 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääsisin tonne BB taloon ja kauppaan, ostaisin 500 lla eurolla kaljaa ja kondomeja.

Vierailija
7339/100630 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta sanoa kun edelliset kaudet paljon kivempia.Uudet asukkaat kun astuu taloon niin alkaa heti juonittelu.Ei oikeastaan mitään mielenkiintoista eikä jännitystä.Saa nähdä onko katsojaluku ollut pienempi kun edellisinä vuosina.Sen huomaa tässä ,että kiltit savustetaan kuten esim Pirkka ja Heidi.Onneksi Heidi näytti mikä on ja pärjää.Sehän Kirsiä otti päähän.

Vierailija
7340/100630 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa haukkua Aleksia Keniksi. Ootte kateellisia ku se on niin ihana.

Ketju on lukittu.