Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä Reeo-vihaajillakin aikamoinen marttyyriasenne täällä. Aivan kuten Lauran jengilläkin. Yhyy, Reeo on varma voittaja, tää kausi oli tässä.
Eikö sun mielestä sitten ole itsestään selvyys Reeon voitto? Joka some 90% pelkkää ReeoRooma hehkutusta, eikä todellakaan kukaan sen hännystelijöistä talossa uskalla sitä äänestää. Reeo kävelee suoraan finaaliin. Tylsin kausi koskaan
Kyllä Reeon voitto on selvä. Turhaan näitä loppujaksoja, lasten leikkejä, koosteita, äänestyksiä ymym. On katsoa. Vielä turhempaa on tuhlata rahojaan äänestyksiin. Ei pätkääkään enää hyvita seurata tätä shittiä...
Samaa mieltä. Ja en ymmärrä alapeukkuja, miksi Reeofanit haluaisi että me muut äänestettäisi jotain muuta? Mulle ainakin on ihan sama kuka voittaa, jokatapauksessa tää on niiden leikkikenttä joilla rahaa on paljon, mielummin käytän rahani muuhun, tässä menisi kankkulan kaivoon. Seuraan niin kauan ohjelmaa kun Miu, Soffe, Lore ja Milena on kyydissä, muita en katso.
Mistä päättelit että Reeofanit vain alapeukuttavat? Voivat Laurafanitkin olla eri mieltä. Ja on niillä muillakin asukkailla faneja.
Itse olen Sallafani.
Vai sellofaani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Laura siis oikeasti Heidin puolella ja toimii kaksoisagenttina Milenan jengissä?
Ei. Laura on ihan ääneen sanonut muille tytöille, että esittää Heidille ystävää. Kuulin tämän myös ihan itse.
Mutta entä jos Laura valehtelee esittävänsä, ja onkin oikeasti Heidin puolella? En ole tykännyt Laurasta, mutta nythän siitä tuli kieltämättä aika mielenkiintoinen henkilö!
No miksi hän sitten äänestää Heidiä häätöön koko ajan sekä julkisissa että privaateissa nimeämisissä ja haukkuu tätä selän takana 24/7?
Kumma strategia Lauralla ja Heidillä, jos seilaavat molemmat kahden leirin välillä. Mutta taitaa toimia.
Laura rakastaa vaan itseään.Ei ole lesboainestakaan. Heidiraukka ihailee Lauraa ja saa taas nenilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Laura siis oikeasti Heidin puolella ja toimii kaksoisagenttina Milenan jengissä?
Ei. Laura on ihan ääneen sanonut muille tytöille, että esittää Heidille ystävää. Kuulin tämän myös ihan itse.
Mutta entä jos Laura valehtelee esittävänsä, ja onkin oikeasti Heidin puolella? En ole tykännyt Laurasta, mutta nythän siitä tuli kieltämättä aika mielenkiintoinen henkilö!
No miksi hän sitten äänestää Heidiä häätöön koko ajan sekä julkisissa että privaateissa nimeämisissä ja haukkuu tätä selän takana 24/7?
Ehkä on oikeasti Heidin puolella, mutta oli sitten valmis uhraamaan tämän.🤔
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ei ole lainkaan viehättävää Miikan järjetön ikävä puolisoaan. Nousee mieleen "red flag". Rouva varmaankin mielissään kun ei Miikka ole koko ajan kyljessä. Luonnollisesti on palkannut ystävänsä "huolehtimaan" (lue kyttäämään) tyttöystäväänsä.
TUo taitaa kertoa enempi sinusta ja tavoistasi toimia, kuin MIikasta
Laura ei seilaa missään on vaan omassa leirissään muitten käärmeitten kanssa. heidi ei taida enää tietää mitä tehdä ja missä olla. Jos menisi Lauran leipiin niin pääsiis ulos alta aikayksikön, mutta hyvä niin että kaikki paitsi pällikkö istuu sohvalla nyt. Saamme nähdä kuinka Sofiakin asemoituu äänestäjien kannalta.
Ehkä Laura pelkää Milenaa niin paljon että joutuu alistumaan tämän tahtoon ja pelaamaan Heidiä vastaan. Johan me näimme miten Milena kosti Heidille pelottavalla olemuksellaan.
SALLA on SE musta hevonen. Tuo hänen läsnäolonsa eri keskusteluissa on luonnollista. Tykkään kyllä. Pidän hänen äänestään, joka on samettisen pehmeä ja rauhallinen, nauru on hersyvän ihana. Osaa nauraa myös itselleen.
Salla tulee voittamaan tämän kauden bb:n.
Koskako nämä tollot saavat tietää että ovat kaikki häätöäänestyksessä, päällikköä lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi sitten olla, että täällä 95% viesteistä on paljon hirveämpää haukkumista kuin näiden talon naisten, jos kerran sitä ei pysty katsomaan? Mutta itse kyllä voi käyttäytyä miten tahansa. Sun viesti vaikutti fiksulta, miltä sitten tuntuu lukea jatkuvasti lähes pelkkiä käärme/läski/siansilmä viestejä?
Onko mennyt ohi miten hirvein sanakääntein täällä on kirjoitettu Reeosta? Häntä on haukuttu viikkotolkulla siansilmäksi, syylänaamaksi, mätisäkiksi ja ties miksi. Classy?
Heidiä taas haukuttu rumaksi hamsteriksi. Heidillä on huono itsetunto, niin siinä nuori likka romahtaa nähdessään kommentit. Tää haukkuminen näyttää olevan ok tiettyyn suuntaan. En minä Laurasta pidä koska käyttää omien havaintojen mukaani Heidiä hyväkseen, mutta en hauku hänen ulkonäköään tai ala kantelemaan kaunaa hänen siskolleen. Kritisoin vain hänen käytöstään ja tekoja.
Mistä hemmetistä revit tuon Heidin huonon itsetunnon? Tyyppi rehentelee jatkuvasti omilla voitoillaan, kehuu omaa ulkonäköään ja älyään, hieroo saavuttamiaan etuuksia toisten naamaan ilman empatian häivää jne. jne. jne.
Ei Heidin itsetunnossa kyllä mitään erityisen huonoa ole. Mutta tässä 'rehentelyssä' näkee läpänheiton vaikeuden. Miikka 'rehentelee' tuolla milloin milläkin, läpällä, naljailevat ja isottelevat toisilleen esim. Reeon ja Nabben kanssa tuon tuostakin. Kun Heidi tekee samaa periaatteessa, seuraa kiusaantunutta hiljaisuutta ja korkeintaan hymähtelyä. Ja Heidiä inhoavat eivät edes miellä tuota läpänheitoksi, vaan ottavat tosissaan.
Se on vähän henkilön persoonastakin kiinni, mikä kullekin sopii ja mikä otetaan ehkä falskina tai kopioituna tekemisenä. Se, että jokin asia mielletään hauskaksi komiikaksi, läpändeerukseksi - siihen vaikuttaa niin moni asia: sukupuoli (kyllä kyllä), ikä, karisma jne.
Vierailija kirjoitti:
Kivaa kun Reeo on päällikkönä.
Ottaako Heidin sviittiinsä yöksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä on oikeasti Heidin puolella, mutta oli sitten valmis uhraamaan tämän.🤔
Tuskin. Kaikki puhuu sen puolesta, että ei pidä Heidistä.
Tässä viikolla voitaisiin laittaa kotiin skviikkaileva Heidi. Ihan siitäkin syystä, että noi vois vihdoin saada kunnon bileet, kun toi yks joka ei siedä alkoholia lähtee kotiin. Mä luulen, että sen takia noi saa aina jonkun 3 juomaa ja siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, jolla on pallit ja sydän paikallaan, mikä mahtava luojan luoma yhdistelmä.
Luoja ei ole yhdellekkään miehelle luonut silikonipalloja rinnuksiin.
Loi kuitenkin silikonit jotta sitä voisi käyttää.
Ei ole silikonit Luojan luomia vaan ihmisten tekemiä, ei löydy silikonia luonnosta.
Vai puhuuko Laura Heidistä pahaa Milenan mieliksi? Olis kyllä mahtavaa, jos Laura huijais Milenaa! Samalla ois huijannu kans Merveä, jolle oli niin bestistä että. Mervessä oli vähemmän kaveriainesta, kun jätti Lauran yksin Reeon ja Miikan armoille. Heidi ollut uskollisempi Lauralle.
Vierailija kirjoitti:
Tässä viikolla voitaisiin laittaa kotiin skviikkaileva Heidi. Ihan siitäkin syystä, että noi vois vihdoin saada kunnon bileet, kun toi yks joka ei siedä alkoholia lähtee kotiin. Mä luulen, että sen takia noi saa aina jonkun 3 juomaa ja siinä se.
Eivät nuo saisi yhtään sen enempää juomaa, vaikkei Heidiä olisi koko ohjelmassa. BB:n alkoholipolitiikka on ollut tuollainen jo kauan.
Mun mielestä ei ole lainkaan viehättävää Miikan järjetön ikävä puolisoaan. Nousee mieleen "red flag". Rouva varmaankin mielissään kun ei Miikka ole koko ajan kyljessä. Luonnollisesti on palkannut ystävänsä "huolehtimaan" (lue kyttäämään) tyttöystäväänsä.