Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Mian esittelyvideosta tuli mieleen Sara Forsberg. Ei ulkoisesti vaan puhetyylistä ja juttujen sisällöstä.
Mulle tuli mieleen vain se, että miksi ja miten tuollainen itseään kieroksi bimboksi kutsuva ja siltä vaikuttava työskentelee lastensuojelussa. :(
Kyllä mua ärsyttää jos koiranpentu pissaa matolle.
Hitmixin juontaja tää Mia. On varmasti puheenlahjat hallussa.
Onhan toi Aleksi varmaan Suomen BB historian komein mies.
Tulispa BB-Ella uudestaan taloon. Sen verran upea nainen on. Kuten Sofiakin.
Aleksi oli siis se 21-vuotias, ihan lapsi! Mun esikoinen on 19 joten en oikein "miehenä" vielä tuota Aleksia näe :)
Kirsin suosiota en ymmärrä. Mietin käyttääkö jotain steroideja kun ääni tuollainen tumma? Ja Heidi on sellainen pieni hiippari mollamaijakasvoineen. Ja tästä on turha kenenkään loukkaantua, jos jotakuta nukkemaiseksi kutsuu ;)
Aleksin absolutismi ja päämäätietosuus tuovat ehkä pienen twistin mukanaan. Taitaa olla aika aktiivinen kaveri myös.
Jerry pelaakin siis molemmissa joukkueissa eli Jerry voi olla hyvin kiinnostunut Aleksista. Ei Miasta. Tuntui aiemmin jo et katselee Nabbea vähän sillä silmällä kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Aleksi oli siis se 21-vuotias, ihan lapsi! Mun esikoinen on 19 joten en oikein "miehenä" vielä tuota Aleksia näe :)
Kirsin suosiota en ymmärrä. Mietin käyttääkö jotain steroideja kun ääni tuollainen tumma? Ja Heidi on sellainen pieni hiippari mollamaijakasvoineen. Ja tästä on turha kenenkään loukkaantua, jos jotakuta nukkemaiseksi kutsuu ;)
Lapsihan se onkin, samoin Heidi. Itsekin tunsin piston sydämessäni kun ajattelin, et no nyt tulee kuuma mies taloon.
Oma esikoiseni vanhempi kuin hän.
Miikalle on kova paikka, kun komistus Aleksi astuu taloon.
Aleksi näyttää 30-vuotiaalta.
Mulle jäänyt vähän epäselväks, et Pirkastako se Napsu on saanut siis tarpeekseen ja koko illan kaikille valitti miten Pirkka (?) tulee kohta vessaankin sen kans. Joku sano et ei halunnut halata sitä et miks halaisi vierasta ihmistä (halashan ne taloon tullessaankin toisiaan kaikki?) Ja joku sano et nyt se nukkuu hänen vieressään.
Onko tää Pirkka-inho ihan yleistä talossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirsin suosiota en ymmärrä. Mietin käyttääkö jotain steroideja kun ääni tuollainen tumma? Ja Heidi on sellainen pieni hiippari mollamaijakasvoineen. Ja tästä on turha kenenkään loukkaantua, jos jotakuta nukkemaiseksi kutsuu ;)Lapsihan se onkin, samoin Heidi. Itsekin tunsin piston sydämessäni kun ajattelin, et no nyt tulee kuuma mies taloon.
Oma esikoiseni vanhempi kuin hän.
😂
Rumat muuten ei todellakaan oo kiltimpiä.
Nabaz kärsii misofoniasta. Äänet ärsyttävät. Siksi viihtyy sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Aleksin absolutismi ja päämäätietosuus tuovat ehkä pienen twistin mukanaan. Taitaa olla aika aktiivinen kaveri myös.
Varmaan hyvä (lue: mielenkiintoinen) asukas BB-taloon siis, kun on vielä tuollainen stereotyyppisen hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Miikalle on kova paikka, kun komistus Aleksi astuu taloon.
Onhan Miika sentään mies
Vierailija kirjoitti:
Mulle jäänyt vähän epäselväks, et Pirkastako se Napsu on saanut siis tarpeekseen ja koko illan kaikille valitti miten Pirkka (?) tulee kohta vessaankin sen kans. Joku sano et ei halunnut halata sitä et miks halaisi vierasta ihmistä (halashan ne taloon tullessaankin toisiaan kaikki?) Ja joku sano et nyt se nukkuu hänen vieressään.
Onko tää Pirkka-inho ihan yleistä talossa?
Joo, Nabbea ärsyttää ku Pirkka on perässä joka paikassa. Asukkaiden mielestä Pirkka on myös tosi epäaito, mielistelee muita asukkaita ja on teennäinen ystävällinen. Mä välillä mietin et onko se joku Pirkan pelitaktiikka et on ärsyttävä, mut ehkä se vaan on vähän tuollainen tilannetajuton hölösuu. Eikä ajattele, kuinka epäaidolta se näyttää muille asukkaille.
Käy kyllä sääliksi Pirkka, mutta tässä kaudella peli on julmaa. Osa ei ilmeisesti tykkää Pirkasta, osa pitää häntä niin kovana peluria että täytyy äänestää äkkiä ulos.
Helppo häätö tulossa, kun melkein kaikki asukkaat ovat samaa mieltä. Jerryä ja Kirsiä vaan ärsyttää, koska heillä olis sitten yksi pelaaja vähemmän Reeon liittoa vastaan.
Saas nähdä kumpaan liittoutumaan nämä uudet "lähtee". Kokeeko Miika, Reo ja Rusbe Aleksin jotenki uhaksi vai mahdollisuudeksi vahvistaa heidän porukkaa? Heidi on nyt porukan ainoa nainen, uhrataanko hänet heti kättelyssä vai yritetäänkö saada lisää naisia porukkaan, jotta tarvittaessa on usemapi heittää bussin alle..
Mä en kestäis päivääkään Tuulan kanssa tuolla talossa. Ei mikään ilkeä nainen tai muutenkaan vastenmielinen, mutta mä olen niin kaukana tuon naisen ylipositiivisesta asententeestaan. Varmaan menis multa kaikki energiat, vaikka en itseäni kutsuisi kauhean negaatiiviseksi. Rajansa kaikella.