Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Toivottavasti ensi viikolla on joku kunnon viikkotehtävä, tää viikko ollut hemmetin tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toi Tuulan peili addiktio oo normaalia...
Huvittavaa. Isoveli on varmasti sanonut erikseen, että ne vessan peilit pitää olla puhtaat, niiden kautta kuvataan. Ja Tuula pitää huolen, että varmasti näkyy hyvin.
Yrittää näyttää ahkeralta tai viestii ulkomaailmaan.
Jep. Siellä on ikäkanat tekoirvistys naamallaan sopineet hanaviinin ääressä nerokkaasta merkkikielestä.
Vierailija kirjoitti:
Miikka sanoi ettei Tuulan halaukset ole aitoja :DD
Kyllä sen huomaa kotisohvallekin asti että kyseessä on tekomukava mummeli. Vaikuttaa klassiselta työpaikkakiusaajalta ja juoruakalta.
Oli mitä mieltä tahansa tosta DIyanasta, mutta juuri tuollainen ihonväri ja -sävy on kaikkein ihanin ja paras muille kuin tummille vaatteille. Kaikki vaaleat ja kirkkaat värit näyttävät helvatan hyviltä. Sen takia vähän harmittaa, että Suomessakin malleiksi otetaan yhä useammin mustia malleja, koska vaaleaihoisen päällä ne samat vaatteet näyttävät niin paljon erilaisemmilta. Tavallaan sellaista harhaanjohtavaa mainontaa, että saadaan vaatteet kaupaksi. Mut todellisuudessa se taitaa vain lisätä palautuksia, kun virheostoksia palautetaan.
Vierailija kirjoitti:
VOISKO JOKU SANOA MERVELLE ETTÄ LOPETTAA SEN TISSEISTÄ PUHUMISEN
Joo totta, parempi että näyttäis ne vaan reilusti. Näkis onko terhakat vai riiput.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tisseistä ei saisi puhua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Kyllä tisseissä puhuttavaa riittää. Itsellänikin on kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka sanoi ettei Tuulan halaukset ole aitoja :DD
Kyllä sen huomaa kotisohvallekin asti että kyseessä on tekomukava mummeli. Vaikuttaa klassiselta työpaikkakiusaajalta ja juoruakalta.
Voi toki olla tuotakin, mutta itsekeskeinen ainakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että vtuttaa lukea tätä palstaa. Itekkin transhenkilön tunnen ja tuo teidän kommentoiti on kyllä hyvä tapa oikeesti tapattaa ihmisiä jotka eivät voi sille mitään et aivot ei vastaa kroppaa. Vaikka se teistä olisi kuinka "vaan mielisairaus" niin sitä se ei ole.
Toisaalta mun mielestä kyllä ne mt-ongelmaisetkaan ei ansaitse tulla tuomituksi vaan terveytensä takia.
Ois niin kiva muuten keskustella BB:stä.
Mullakaan ei aivot vastaa ollenkaan sitä älykkyystasoa mitä toivoisin. Siispä koko muun maailman on tyhmennettävä itsensä minun tasolle, koska mä vaadin. Muuten mä tapan itteni. Onks sitten kivaa? Ai on vai? Ongelma ratkaistu?
Tuotako käytät perusteluna että voidaan haukkua ja syrjiä kaikki vammaiset, masentuneet yms. Sairas ajattelutapa.
En ole kuullut esim. masentuneiden vaativan mitään sellaista, minkä takia miesten tai naisten oikeuksia pitäisi alkaa vaarantaa tai kaventaa ja lasten turvallisuutta heikentää.
Minä puhuin haukkumisesta ja syrjimisestä. Ymmärrätkö termit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia on ihana.
Montako kertaa aattelit vielä tuoda tämän saman asian esille? Sofia on kaukana ihanasta, t. Heteromies.
Joo ei jaksa tota jankutusta. Musta Sofia on ihan mukava. T. Heteronainen
Miehenä ilman naisena leikkimistä ja estrog hoitoja ja kumitissejä, näin varmaan olisikin. Mukava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia on ihana.
Montako kertaa aattelit vielä tuoda tämän saman asian esille? Sofia on kaukana ihanasta, t. Heteromies.
Ymmärrätkö että kyse on mielipiteestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Kyllä tisseissä puhuttavaa riittää. Itsellänikin on kaksi.
Minä puhuin tisseistäni ainakin puolituntia tänään äitini kanssa. :D
Toi tumma tyttö on ihan samaa sävyä ton sohvan kanssa. Alasti kun makaisi tuossa niin ei näkyisi muuta kuin silmävalkuaiset.
Onko tolla Heidillä joku pakko-oire kun se yhtäkkiä vingahtelee oudosti?
Joo ei jaksa tota jankutusta. Musta Sofia on ihan mukava. T. Heteronainen