Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Todella moukkamaista puhua ruoka suussa. Ikävää, jos pikkulapset saavat tuollaista esimerkkiä...
pojat juopottelee kera Heidin kanssa. Finaaliin menossa. 😂
Vierailija kirjoitti:
pojat juopottelee kera Heidin ka1nssa. Finaaliin menossa. 😂
juonittelee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että vtuttaa lukea tätä palstaa. Itekkin transhenkilön tunnen ja tuo teidän kommentoiti on kyllä hyvä tapa oikeesti tapattaa ihmisiä jotka eivät voi sille mitään et aivot ei vastaa kroppaa. Vaikka se teistä olisi kuinka "vaan mielisairaus" niin sitä se ei ole.
Toisaalta mun mielestä kyllä ne mt-ongelmaisetkaan ei ansaitse tulla tuomituksi vaan terveytensä takia.
Ois niin kiva muuten keskustella BB:stä.
Mullakaan ei aivot vastaa ollenkaan sitä älykkyystasoa mitä toivoisin. Siispä koko muun maailman on tyhmennettävä itsensä minun tasolle, koska mä vaadin. Muuten mä tapan itteni. Onks sitten kivaa? Ai on vai? Ongelma ratkaistu?
Tuotako käytät perusteluna että voidaan haukkua ja syrjiä kaikki vammaiset, masentuneet yms. Sairas ajattelutapa.
Miikka sanoi ettei Tuulan halaukset ole aitoja :DD
Vierailija kirjoitti:
Ei toi Tuulan peili addiktio oo normaalia...
Huvittavaa. Isoveli on varmasti sanonut erikseen, että ne vessan peilit pitää olla puhtaat, niiden kautta kuvataan. Ja Tuula pitää huolen, että varmasti näkyy hyvin.
Mistä Merve oikein keksii noita tissikysymyksiä lisää?
Vierailija kirjoitti:
pojat juopottelee kera Heidin kanssa. Finaaliin menossa. 😂
Tää poikaremmi vaikuttaa yläasteajan kovisjengiltä joka juonittelee ja puhuu paskaa kaikista. Semmoinen vaikutelma tulee ja varmaan johtuu tän Miikkan kiroilusta ja räkäsestä naurusta, vaikkakin jo sekin indikoi tuohon yllämainittuun.
Vierailija kirjoitti:
Miikka sanoi ettei Tuulan halaukset ole aitoja :DD
Kuten ei muukaan siinä naisessa.
Onkohan Lauran ja Heidin mahdollinen liitto ainoa, josta ei ole varmuutta?
Vara-Bottaksella paistaa kyllä pahasti sisäkumi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toi Tuulan peili addiktio oo normaalia...
Huvittavaa. Isoveli on varmasti sanonut erikseen, että ne vessan peilit pitää olla puhtaat, niiden kautta kuvataan. Ja Tuula pitää huolen, että varmasti näkyy hyvin.
Yrittää näyttää ahkeralta tai viestii ulkomaailmaan.
VOISKO JOKU SANOA MERVELLE ETTÄ LOPETTAA SEN TISSEISTÄ PUHUMISEN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että vtuttaa lukea tätä palstaa. Itekkin transhenkilön tunnen ja tuo teidän kommentoiti on kyllä hyvä tapa oikeesti tapattaa ihmisiä jotka eivät voi sille mitään et aivot ei vastaa kroppaa. Vaikka se teistä olisi kuinka "vaan mielisairaus" niin sitä se ei ole.
Toisaalta mun mielestä kyllä ne mt-ongelmaisetkaan ei ansaitse tulla tuomituksi vaan terveytensä takia.
Ois niin kiva muuten keskustella BB:stä.
Mullakaan ei aivot vastaa ollenkaan sitä älykkyystasoa mitä toivoisin. Siispä koko muun maailman on tyhmennettävä itsensä minun tasolle, koska mä vaadin. Muuten mä tapan itteni. Onks sitten kivaa? Ai on vai? Ongelma ratkaistu?
Tuotako käytät perusteluna että voidaan haukkua ja syrjiä kaikki vammaiset, masentuneet yms. Sairas ajattelutapa.
En ole kuullut esim. masentuneiden vaativan mitään sellaista, minkä takia miesten tai naisten oikeuksia pitäisi alkaa vaarantaa tai kaventaa ja lasten turvallisuutta heikentää.
Vierailija kirjoitti:
En ole ehtinyt nyt katsoa, mutta onko Miika ollut ok Pirkalle?
Pirkalle näyttää kaikki olevan ok.
Vierailija kirjoitti:
Sofia on ihana.
Montako kertaa aattelit vielä tuoda tämän saman asian esille? Sofia on kaukana ihanasta, t. Heteromies.
Et tainnut ihan ymmärtää. No ei ihme jos oot tyhmä.