Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Siitäs sait Reeo! Osasi Sami taas valita sanansa hyvin - kiusaamisen ja pelaamisen raja on häilyvä. Samoin kuin sanoi Sainio että on välillä Kusipää.
Saas nähdä oppiiko vanha koira.
Milena on selvästi kostajatyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Kertoiko Merve etukäteen Reeolle, että oli saanut häneltä viime viikolla ääniä ?
Eikun Milenaa tarkoitin.
Vierailija kirjoitti:
Siitäs sait Reeo! Osasi Sami taas valita sanansa hyvin - kiusaamisen ja pelaamisen raja on häilyvä. Samoin kuin sanoi Sainio että on välillä Kusipää.
Saas nähdä oppiiko vanha koira.
Reeohan sen ensin itse sanoi.
No nyt puhutaan raas siitä twiitistä. Huoh!
Ei, Sami, ei! Älä ruoki Milenan vainoharhaisuutta tuossa viestijutussa Heidin suhteen!!!!
Mitä jos menisit Milena eteenpäin tuossa twiittiasiassa.
Tuotanto haluaa selvästi Milenan pois tuolta, kun hänet saadaan jauhamaan tuosta viestistä. Ja heitetään Heidi bussin alle, että "puhupa siitä Heidin kanssa".
Milena on katkera kakkapää.
Vierailija kirjoitti:
Ei, Sami, ei! Älä ruoki Milenan vainoharhaisuutta tuossa viestijutussa Heidin suhteen!!!!
Ja miksi kertoi BB salaisuuksia, että ei ollut talon ulkopuolelta se twiitti ja BB ei sitä tiedä kuka kirjoitti sen.
Vierailija kirjoitti:
Milena on katkera kakkapää.
Kaikista ärsyttävin talossa.
Merve tunnusti Lauralle laitteensa sen twiitin. Miten tämä ei ole tullut vielä viralliseksi tiedoksi?
Milena on kammottava. Toivottavasti ei vedä Lauraa ja Merveä mukanaan. Onneksi Kirsi tippui, olisivat yhdessä olleet aivan kamalat noidat.
Eikö tuota tviittilappusta ole BB:llä hallussa ja voisi käsialasta paljastaa kirjoittajan? Jos twiitin kirjoittaja ei ole Heidi niin kyllä on tuotannolta suht ilkeä temppu häntä kohtaan.
Milena on kyllä omahyväinen mulkero.
Onnea vaan Milenan sulhaselle. Kyllä kannattas juosta ja kauas..Neiti 31 v ja käytös teinin tasolla,katkera ja ylimielinen pt..
Noi rakentelee liiankin selvästi ansaa Milenalle. Heidi halutaan valehäätöön.
Vettu tuota Milenaa. Heidiä taas riepottelee.
Vierailija kirjoitti:
Milena on kammottava. Toivottavasti ei vedä Lauraa ja Merveä mukanaan. Onneksi Kirsi tippui, olisivat yhdessä olleet aivan kamalat noidat.
Milena on vastenmielisin asukas.
Kertoiko Reeo Lauran oljenkorresta?