Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä tarkoittaa, että Tuulan hampaat tippui? Miten se on mahdollista??
Keripukki iski.
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö pitää Tuula turpansa kii.
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Katotaan vaan, mummu möläyttää heti ekana että SAMI oli siellä. Ja pilaa yllätyksen niin kuin pilasi Väinön.
Öh, miksi sitä ei saisi sanoa?
Reiska pitää itseään johtajana.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä tarkoittaa, että Tuulan hampaat tippui? Miten se on mahdollista??
Sitähän se on kerjännyt koko kauden. Nyt sitten kanssa-asukas menetti malttinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katotaan vaan, mummu möläyttää heti ekana että SAMI oli siellä. Ja pilaa yllätyksen niin kuin pilasi Väinön.
Öh, miksi sitä ei saisi sanoa?
Tuula itse toivoi, että ei kerrota mitään ennen kuin kaikki on käynyt,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katotaan vaan, mummu möläyttää heti ekana että SAMI oli siellä. Ja pilaa yllätyksen niin kuin pilasi Väinön.
Öh, miksi sitä ei saisi sanoa?
Kysyy hän, vaikka vastaus on jo lauseessa: yllätyksen takia, jonka he sopivat itse. Mut hyvinhän tuo mummu nyt pitää suunsa.
Reiska pelaa nuotiollakin. Ei hetkeäkään ilman pelaamista.
Voi minkä työn lääkärit ovat tehneet tuo rouvan hajonneeseen suuhun, että on saanut vielä hampaat...sitten leikkimään tuonne, kalliiksi tulee eikä tarvi itse maksaa !
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä tarkoittaa, että Tuulan hampaat tippui? Miten se on mahdollista??
Pomokilpailussa piti langanpätkistä väsätä tarpeeksi vahva ketju, solmia siis pätkiä. Hampaita sai käyttää ja Tuulan ikäisillä ihmisillä on yleisesti, toki nuoremmillakin siltoja, nastahampaita tai laminaattikuoria yms. Tuulalta irtosi kolme hammasta kisan tuoksinassa. Saa korjatuksi kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä tarkoittaa, että Tuulan hampaat tippui? Miten se on mahdollista??
Pomokilpailussa piti langanpätkistä väsätä tarpeeksi vahva ketju, solmia siis pätkiä. Hampaita sai käyttää ja Tuulan ikäisillä ihmisillä on yleisesti, toki nuoremmillakin siltoja, nastahampaita tai laminaattikuoria yms. Tuulalta irtosi kolme hammasta kisan tuoksinassa. Saa korjatuksi kyllä.
Ja tuulahan on ollut hammasonnettomuudessa aiemmin.
Mitä tuo Reeo höpisee, että Laura ja Merve ei ole ollut "listoilla". Juurihan äänesti heitä häätöön! Reeo 👎
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Reeo höpisee, että Laura ja Merve ei ole ollut "listoilla". Juurihan äänesti heitä häätöön! Reeo 👎
Ei ollut viikolla neljä mistä nyt vasta puhuivat.
Edelleen Reeo puhuu kuin omistaisi talon. Se on asia, joka hänessä häiritsee. Tyyppinä sinänsä ihan ok, joskus jopa hauska. Mutta kuka hänet on kuninkaaksi nimennyt? Miikka tietenkin ja uskollinen apuri Heidi.
Kuinkas ollakkaan...eipäs pahin peluri taida ollakaan Reeo. Eiköös yhtälailla ole tuo Laura ja tyttöjengi. Reeo pelaa, kyllä ja pelaa kovaa, mut se kai ideana tuolla on. Ja kuitenkin on kiva kaikille.
Se olis Laura ja Merve luiskaan seuraavaksi 😄
Ei malta Reeo olla heti syyllistämättä Lauraa ja Merveä. Hah!
Kerran kiusaaja, aina kiusaaja. Ei se mitään tajua.
Kertoiko Merve etukäteen Reeolle, että oli saanut häneltä viime viikolla ääniä ?
Reeo menee notskille.