Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Jokainen pelastaa itsensä häädöstä, Laura pelasti Heidin kerran ja Heidi pelasti itsensä silloin kun neukkarissa oli Miiakin. Päällikkö skaba oli tietnekin ansaittu voitto.
Ja taas mikit peitetty ! Merve ! Napas. Hiiohoi !
Nabbe ja Miikka ne yhteen soppii, huomenna laitetaan ne pussauskoppiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän Heidi ei ole kertaakaan pahoitellut muille valintaansa?
Heidi ajatteli omaa etua ja saa viestin kotoa , ei osaa ajatella muita, nuori 21 vee, onko ainoa lapsi, toki on sisko mutta onko eri äidistä.
Ei se itsekkyys sisarusten määrästä ole kiinni.
Monelta grillissä tulet? Ei ehdi koko aikaa seurata???
Voihan ISO W BB, nyt sitä iltanuotiota, prrrkle!
Makuuhuoneessa makaamisen kattomisestako mä maksan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulako sitten meinaa käyttää maskia koko sen ajan kun on talossa.🤔
näyttäisi Tuula esimerkkiä että ei tässä olla turhamaisia, pahempaakin tässä elämässä on sattunut ja nysät näkyville.
ei Tuulalla mitään "nysiä" ole vaan hampaat on istuttettu ruuveilla koska menetti ne pyöräonnettomuudessa jotain luutakin otettu jostain ja laitettu suuhun
Sen siitä saa kun perseet olalla ajelee pyörällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilkeät käärmekset kirjoitti:
Toi veden kaataminen Heidin naamalle... ööö...läppämasiina, oletko aivan varma...?
Onko tähän aikaleimaa? Haluaisin nähdä tuon, mutta en ehdi katsomaan kaikkia tapahtumia. Kiitos jo etukäteen.
Läppälooran vesitemppu ja Milena käärmeilee vieressä: Cam1 16:40.
Törkeä l
Läppämasiina. Miikakin katso että mitä v*ttua ja Salla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi kiva Tuulalla kun joutuu maskia käyttämään. Onkohan sillä koronatesti tehty.🤔
No ei kait se korona hampaita vie? 🤦
En tiennyt miksi hänellä oli naamamaski. Tuli vasta myöhemmin selville miksi pitää maskia.🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulako sitten meinaa käyttää maskia koko sen ajan kun on talossa.🤔
Kai se saa jonkun hammaslääkärikäynnin, mutta jos siihen menee aikaa.
yksityiseltä saa ajan nopeasti,
Siellä Heidi makoilee Lauran kainalossa. Nuo kaksi olivat alussa jotka juttelivat keskenään. Talossa Heidin kanssa ei naisista puhu, kun Salla ja Laura. Laura on ilkeä. Jotain se tuntee Heidiä kohtaan kun se on noin rikki. Merve ja Milena ei puhu yhtään mitään. Haukkuvat vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei Heidi ole eniten saanut ääniä Milena kertoi Heidille wessassa.
Milenalle ei näytetty neukkarissa mitään järjestystä, kunhan taas lasketteli täyttä soopaa.
Rääkyvä hajuherne pian pois talosta.
Vierailija kirjoitti:
Miikka oli aluksi suosikkini, mutta nyt inhosn häntä. Typerys luulee olevansaparempi ja etuoikeutetumpi kuin muut. Tyttöystävä, juokse!!!
Sama täällä. Ylimielinen kiusaaja ja muille v*ttuilija kuoriutunut hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Hepa teeskenteli täysin köpöä pätkien solmimistehtävässä?
Kuka on Hepa?
Naba on niin onnellinen kun Miikka makaa sen vieressä. Hymyilee kuin Hangon keksi.
Vierailija kirjoitti:
Siellä Heidi makoilee Lauran kainalossa. Nuo kaksi olivat alussa jotka juttelivat keskenään. Talossa Heidin kanssa ei naisista puhu, kun Salla ja Laura. Laura on ilkeä. Jotain se tuntee Heidiä kohtaan kun se on noin rikki. Merve ja Milena ei puhu yhtään mitään. Haukkuvat vaan.
Merve ja Milena vaikuttavat aika tunnekylmiltä ihmisiltä 😨
näkeekö nuotiota 24/7 vai vain illan lähetyksessä :/
No ei kait se korona hampaita vie? 🤦