Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
ohoho.. kirjoitti:
Heidi best kirjoitti:
Ehkä Heidi kuitenkin eniten pelkää Milenan reaktiota. Milena on talossa jyrä kuin Kirsikka aikoinaan...
Oliko Milena ketä kiusattiin koulussa.ym..nyt on siirtynyt itse kiusaamaan oppi menyyt väärän suuntaan!
Tosi vaikeaa uskoa, että Milena olisi koulukiusattu kun on itse kuin ilmetty koulukisaaja 🙄
nappe ei myöntänyt antaneensa aleksille ääniä kun kertoivat kelle häädetylle kukin on antanut äänensä
Vierailija kirjoitti:
Tuulako sitten meinaa käyttää maskia koko sen ajan kun on talossa.🤔
näyttäisi Tuula esimerkkiä että ei tässä olla turhamaisia, pahempaakin tässä elämässä on sattunut ja nysät näkyville.
Vierailija kirjoitti:
Onko Tuulalla koron a, mistä sen saanut?
Ei oo koronaa. Tekohampaita lähti 3 kappaletta.
Vierailija kirjoitti:
nappe ei myöntänyt antaneensa aleksille ääniä kun kertoivat kelle häädetylle kukin on antanut äänensä
Nappe antoi Aleksille äänen
Vierailija kirjoitti:
Onko jo kerrottu monelta se iltanuitio on, jotta tietää olla 24/7 ääressä? Ei kai vasta koosteen ja studio-osuuden aikana? 😑
Klo 19.00 alkaa.
Naba taas keksii omia juttuja bussikuskeista. Haluaa näyttää itsensä paremmassa valossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka näyttää kaameelta nuuska huulessa.
Mitä pelleilyä tämä on, että pelaaja saa nuuskaa pk-huoneesta?[/quoteonhan se voinut saada Millulta. Sitä paitsi eihän siinä ole mitään järkeä, että Miikka ainoana kärsisi Soffen saamasta rangaistusesta.
Sofia myös käyttää sähkötupakkaa, hyvää tekee Miikalle, hieman kärsivällisyyttä peliin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka näyttää kaameelta nuuska huulessa.
Mitä pelleilyä tämä on, että pelaaja saa nuuskaa pk-huoneesta?
Nappe antoi nikotiini-pusseja!
Vierailija kirjoitti:
Säälittää Tuula. Silmät loistivat kun tiesi että sorminäppäryys tehtävä. No sitten Tuula pärjäsi hyvin solmimis tehtävässä. Ja silmät loisti. Sitten kuuli ja näki että hampailla kiinni niin yritti samaa ja hups 3 implantti hammasta irti. No halkeamaa oli hampaissa tai hampaissa. Saas nähdä pystyykö lekurit tekeen uudet implantit ja Tuulan kutsua kiinnitykseen, ehkä. Ja ei menis yli vrk kiinnitykseen. Ja kipulääkkeet.
Nykyään tehdään hampaat vaikka parissa tunnissa, jos rahaa löytyy.
Miikka Jeesustelee kuin viimeistä päivää taas.
Vierailija kirjoitti:
Asukkaat kyseli sohvalla äsken kuka on antanut Aleksille häätöpisteitä. Milena oli kuin ei olisi antanut, vaikka antoi 2 p Aleksille.
Reeo ja Miikka antoi myös kuten Napanteerikin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi kiva Tuulalla kun joutuu maskia käyttämään. Onkohan sillä koronatesti tehty.🤔
Tarkoititko onko maskilla tehty koronatesti?Jos et, niin keskity lauseiden muodostamiseen!
Älä viitsi leikkiä tyhmää.🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilkeät käärmekset kirjoitti:
Toi veden kaataminen Heidin naamalle... ööö...läppämasiina, oletko aivan varma...?
Onko tähän aikaleimaa? Haluaisin nähdä tuon, mutta en ehdi katsomaan kaikkia tapahtumia. Kiitos jo etukäteen.
Läppälooran vesitemppu ja Milena käärmeilee vieressä: Cam1 16:40.
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Tuulako sitten meinaa käyttää maskia koko sen ajan kun on talossa.🤔
Kai se saa jonkun hammaslääkärikäynnin, mutta jos siihen menee aikaa.
Miikka oli aluksi suosikkini, mutta nyt inhosn häntä. Typerys luulee olevansaparempi ja etuoikeutetumpi kuin muut. Tyttöystävä, juokse!!!
Lähtis tuo mummo pois tuolta talosta jos on noin pikkumainen puuttuvien hampaiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulako sitten meinaa käyttää maskia koko sen ajan kun on talossa.🤔
näyttäisi Tuula esimerkkiä että ei tässä olla turhamaisia, pahempaakin tässä elämässä on sattunut ja nysät näkyville.
ei Tuulalla mitään "nysiä" ole vaan hampaat on istuttettu ruuveilla koska menetti ne pyöräonnettomuudessa jotain luutakin otettu jostain ja laitettu suuhun
Missäs Milenan päällikkömerkki on.
Tarkoititko onko maskilla tehty koronatesti?Jos et, niin keskity lauseiden muodostamiseen!