Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Palkitaanko nyt eniten ääniä saaneet? Ois ollu parempi että päällikkö olisi valinnut nuotiolle lähteneet.
Ei, ei olisi. Tämä tuo katsojille enemmän viihdettä kuin "Tervetuloa iltanuotiolle Sofia, olet saanut kaksi ääntä".
Heidi ei osaa tarpeeksi juonia ja valehdella, ei ole siis tarpeeksi paatunut. Ensi vuonna talo voitaisiin täyttää vasta vankilasta vapautuneista rikollisista, jos meiltä ei omastakaa riitä Irakista ja Virosta lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt viimeistään olisin alkanut inhota reeoa! On kyllä syylänaama niin haisevan täynnä itseään, että oksettaa. Heidi itkee Sallalle miten tuntuu pahalta kun kaikki haluaa hänestä eroon ja tää reeon p...a sanoo samaan aikaan Milenalle, että Heidi itkee varmaan siksi kun on mua nimennyt ja nyt pelkää kun mä saan sen tietooni. Mitä he....ttiä????!!! Eiks toi ukon kuvatus mitään muuta osaa ajatella kuin itseään ja tota kirottua peliä?!
Eikö Heidi ole ollut etunenässä toitottamassa, että TÄÄ ON VAAN PELIÄ eikä pidä ottaa henkilökohtaisesti eikä itseensä mitään? On tainnut tyhmä nuori tyttö sotkeutua nyt vähän liian isoihin kuvioihin.
Pointti oli se, että yks ukko ei osaa ajatella mitään muuta kuin itseään!!! Ei tullut ripaustakaan empatiaa, ei osaa edes kuvitella, että jollain on paha mieli. Kaikki täytyy pyöriä hänen ympärillä. Hyi!
Jos joku tuolla on epäempaattinen niin Heidi. Osasiko Heidi viikonloppuna kuvitella, että muilla oli paha mieli siitä etteivät saaneet läheistensä terveisiä? Ei todellakaan, vaan hieroi vaan omaa onnellisuuttaan muiden naamaan.
neiti itki vaan sitä että HÄN saa viestin ei sitä että muut ei ja joutuivat ulos
Milena ei tiedä kenen kelkkaan kannattais mennä.
Vierailija kirjoitti:
nyt milena menee taas reeo kelkkaan?
Nuoleskelee, koska on antanut tälle pisteitä ja tietää Reeon näkevän sen tänään.
Kuka heitetään iltanuotioon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt viimeistään olisin alkanut inhota reeoa! On kyllä syylänaama niin haisevan täynnä itseään, että oksettaa. Heidi itkee Sallalle miten tuntuu pahalta kun kaikki haluaa hänestä eroon ja tää reeon p...a sanoo samaan aikaan Milenalle, että Heidi itkee varmaan siksi kun on mua nimennyt ja nyt pelkää kun mä saan sen tietooni. Mitä he....ttiä????!!! Eiks toi ukon kuvatus mitään muuta osaa ajatella kuin itseään ja tota kirottua peliä?!
Eikö Heidi ole ollut etunenässä toitottamassa, että TÄÄ ON VAAN PELIÄ eikä pidä ottaa henkilökohtaisesti eikä itseensä mitään? On tainnut tyhmä nuori tyttö sotkeutua nyt vähän liian isoihin kuvioihin.
Pointti oli se, että yks ukko ei osaa ajatella mitään muuta kuin itseään!!! Ei tullut ripaustakaan empatiaa, ei osaa edes kuvitella, että jollain on paha mieli. Kaikki täytyy pyöriä hänen ympärillä. Hyi!
Jos joku tuolla on epäempaattinen niin Heidi. Osasiko Heidi viikonloppuna kuvitella, että muilla oli paha mieli siitä etteivät saaneet läheistensä terveisiä? Ei todellakaan, vaan hieroi vaan omaa onnellisuuttaan muiden naamaan.
Kuka itkikään sitä, että Tuulan hampaat lähti ja voi joutua keskeyttämään koko kisan.
ei heidi sitä itkenyt vaan sitä että hävisi ja tietää joutuvansa häätöön
Heidi on päästänyt nyt tän pelin ihon alle.
Hän raukka on vaan liian nuori tuohon jengiin.Yrittää pelata fiksummin kuin onkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt viimeistään olisin alkanut inhota reeoa! On kyllä syylänaama niin haisevan täynnä itseään, että oksettaa. Heidi itkee Sallalle miten tuntuu pahalta kun kaikki haluaa hänestä eroon ja tää reeon p...a sanoo samaan aikaan Milenalle, että Heidi itkee varmaan siksi kun on mua nimennyt ja nyt pelkää kun mä saan sen tietooni. Mitä he....ttiä????!!! Eiks toi ukon kuvatus mitään muuta osaa ajatella kuin itseään ja tota kirottua peliä?!
Eikö Heidi ole ollut etunenässä toitottamassa, että TÄÄ ON VAAN PELIÄ eikä pidä ottaa henkilökohtaisesti eikä itseensä mitään? On tainnut tyhmä nuori tyttö sotkeutua nyt vähän liian isoihin kuvioihin.
Pointti oli se, että yks ukko ei osaa ajatella mitään muuta kuin itseään!!! Ei tullut ripaustakaan empatiaa, ei osaa edes kuvitella, että jollain on paha mieli. Kaikki täytyy pyöriä hänen ympärillä. Hyi!
Jos joku tuolla on epäempaattinen niin Heidi. Osasiko Heidi viikonloppuna kuvitella, että muilla oli paha mieli siitä etteivät saaneet läheistensä terveisiä? Ei todellakaan, vaan hieroi vaan omaa onnellisuuttaan muiden naamaan.
Kuka itkikään sitä, että Tuulan hampaat lähti ja voi joutua keskeyttämään koko kisan.
No sullehan meni hyvin läpi se selitys sitten. Taisi Heidi itkeä jotain ihan muuta :D
Vierailija kirjoitti:
Heidille aukeaa kova maailma. On liian nuori käsittämään, että pelissä on voittajia ja häviäjiä ja että joka viikko joku lähtee. Kaikilla sama meininki. Ei kannata ottaa nokkiinsa. Tulee elämä vaikeaksi kun huomaa että ei voi kaikkia miellyttää.
Nyt täytyy kyllä tähän väliin sanoa, että sinä et ole tainnut kuunnella Heidiä yhtään? Inhoat sitä, etkä haluakaan kuunnella?
Heidi viimeksi eilen yöllä puhui siitä, että voi kun voittaisi taas nimeämiskilpailut, niin noita ketuttaisi Heidi vielä enemmän. Ja että Heidi nimenomaan nauttisi siitä, että niitä ketuttaa. Voimakas voitontahto + että on koko ajan underdog, tietää ja aistii tuon kaiken vihamielisyyden ja ivan noiden käärmeiden taholta = pettymys.
Täällä on kummallisen mustavalkoinen suhtautuminen Heidiin: joko hän on kieroileva, omaa etua ajava, mielistelevä tyhmyri tai sitten herkkä, viaton naapurintyttö. Minusta hän on pelaamaan tullut ja pelaamista myös harjoittava, sangen älykäs, ja hyvin talon dynamiikkaa hahmottava asukas. Paremmin hän on kartalla ollut kuin esim. Reeo tai Miikka. Heidi olisi suosikkini, mutta en jaksa häntä kuunnella oikein missään muussa, mikä ei liitty pelaamiseen. On niin nuori ja itsekeskeinen vielä jutuissaan, ettei niitä jaksa kuunnella. Tosin hän silti on valovuosia edellä henkisesti esim. jotain Aleksia ja Millua.
Jos mä olisin talossa ja joutuisin todistamaan tuota Heidin itkunpillitystä, niin heittäisin sen naamalle kylmää vettä ja sanoisin, että Tokene, tämä on peliä. Get Over It
Ilkeät käärmekset kirjoitti:
Toi veden kaataminen Heidin naamalle... ööö...läppämasiina, oletko aivan varma...?
Onko tähän aikaleimaa? Haluaisin nähdä tuon, mutta en ehdi katsomaan kaikkia tapahtumia. Kiitos jo etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä Laurallekin kelpasi 250€ maksu että saa kaksi pois pelistä hetkeksi.
Niimpä, mikä oli Lauralta tosi itsekäs teko, eipä siinä ajateltu muita. Sama koskee Miaa. No tota se Reeoviha teettää, hukkaan meni molempien suuñitelmat, sekös nìitä harmittaa.
-Siis miksi se ei mene jo jakeluun, että Lauraosti yhteisellä päätöksellä kauppatehtävään vihjeen, jota ilman olisi budjetti jäänyt nollille. Vihje maksoi 250 € ja sen, että kaksi piti ottaa pois kisasta.
Valehteletko tietoisesti, vai esitätkö omia luulojasi totena?
Nappe vöhki pöhkin kirjoitti:
Löytyikö ne Tuulan hampaat? Äkkiä talteen. Nappe saattaa luulla pähkinöiksi ja pistää suuhunsa.
/ 70-luvulla oltiin sukujuhlissa Jalasjärvellä ja kahvipöydässä isän veli aivasti niin, että tekohampaat lensi varmaan pari metriä suusta.
Oliko se neukkarissa muka joku järjestys miten kuvat oli? Eiköhän ollut vain sattuman varaisesti kuvat seinällä.
Ärsyttävää spekulointia Heidillä
Vierailija kirjoitti:
Jos mä olisin talossa ja joutuisin todistamaan tuota Heidin itkunpillitystä, niin heittäisin sen naamalle kylmää vettä ja sanoisin, että Tokene, tämä on peliä. Get Over It
Siihen luultavasti päättyisi sun pelisi.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se neukkarissa muka joku järjestys miten kuvat oli? Eiköhän ollut vain sattuman varaisesti kuvat seinällä.
Ei ollut, Milena valehtelee.
tajuuko heidi nyt että on vaan reeo pelinappula? ei tule lohduttamaan