Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Heidille aukeaa kova maailma. On liian nuori käsittämään, että pelissä on voittajia ja häviäjiä ja että joka viikko joku lähtee. Kaikilla sama meininki. Ei kannata ottaa nokkiinsa. Tulee elämä vaikeaksi kun huomaa että ei voi kaikkia miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidillä alkaa PÄÄ HAJOAMAAN
Montakohan kertaa Jassu itki talossa ja niin vain porskutti voittoon! Kyllä Heidi tästä taas tokenee. Kai tollasessa paikassa yksi jos toinenkin välillä on syvissäkin vesissä.
Ei Jassulla varsinaisesti ollut hätää, ei ollut juonittelua,
Sitä suuremmalla syyllä se olikin todella outoa. Ja itki joka kerta kun joutui häätöönkin :D
Vierailija kirjoitti:
Eikö muka Merve ole antanut ääniä Milenalle ? Tässähän näytetään myös muilta viikoilta annetut pisteet.
No kyllä kuule on! 😄
Salla yrittää selvästi tehdä Heidistä uutta Millaa. Salla on ollut tänään paljon tekemisissä Heidin kanssa.
miksei reeo ole tsemppaamassa alamaistaan
reeo naureskelee onko heidi antanut pisteitä sallalle, siksi itkee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuula varmaan saa raivarit nähtyään äänet ja menee vaatimaan kyseiset henkilöt tilille. Go Tuula!
Aivan varmasti Tuula raivostuu. Tänään ei todellakaan ole Tuulan päivä.
Tai sitten se ei reagoi mitenkään, kun on isompia murheita nyt, kun ootteko kuulleet, että siltä tipahti hampaat kesken kaiken? Meinaa koko bb-loma tyssätä. Mutta onneksi Tuula on niin empaattinen, fiksu ja muita ajatteleva, että Jerry hautajaisissakin alkoi puhumaan omista kauniista silmistään. Ja Soffen surressa, Tuula lohdutti niin voimallisesti, että he jo melko pian yhdessä itki Tuulan vaikeuksille. Näin niistä muiden ongelmista päästään yli ja keskitytään Tuulaan, eikä mihinkään höpöhöpö-itkeskelyihin.
Nyt viimeistään olisin alkanut inhota reeoa! On kyllä syylänaama niin haisevan täynnä itseään, että oksettaa. Heidi itkee Sallalle miten tuntuu pahalta kun kaikki haluaa hänestä eroon ja tää reeon p...a sanoo samaan aikaan Milenalle, että Heidi itkee varmaan siksi kun on mua nimennyt ja nyt pelkää kun mä saan sen tietooni. Mitä he....ttiä????!!! Eiks toi ukon kuvatus mitään muuta osaa ajatella kuin itseään ja tota kirottua peliä?!
Milena heitti liittonsa bussin alle ja lähti nuoleskelemaan toista liittoa. Harvoin löytää yhtä lojaalia joukkuepelaajaa.
Hmm... täällä on aika monesti arvosteltu ihmisiä, jotka ovat surreet äänestykseen joutumistaan. Heidi itkee sitä, että on _koko_ kauden aikana saanut paljon ääniä, vaikka ei ole ollut sunnuntaiäänestyksissä aikoihin - onko kertaakaan? Eli Heidi saa surra, mutta muut ei?
Milena oletti varmaan ,että ei ole saanut paljon ääniä. Yllätyksenä tulee se , että Merve antanut äänen.
Vierailija kirjoitti:
Hmm... täällä on aika monesti arvosteltu ihmisiä, jotka ovat surreet äänestykseen joutumistaan. Heidi itkee sitä, että on _koko_ kauden aikana saanut paljon ääniä, vaikka ei ole ollut sunnuntaiäänestyksissä aikoihin - onko kertaakaan? Eli Heidi saa surra, mutta muut ei?
Heidi on kovin nuori vielä, sen huomaa. Periaatteessa on hyvä kun on erilaisia ihmisiä, mutta ei kaikki vaan kestä paineita samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Nyt viimeistään olisin alkanut inhota reeoa! On kyllä syylänaama niin haisevan täynnä itseään, että oksettaa. Heidi itkee Sallalle miten tuntuu pahalta kun kaikki haluaa hänestä eroon ja tää reeon p...a sanoo samaan aikaan Milenalle, että Heidi itkee varmaan siksi kun on mua nimennyt ja nyt pelkää kun mä saan sen tietooni. Mitä he....ttiä????!!! Eiks toi ukon kuvatus mitään muuta osaa ajatella kuin itseään ja tota kirottua peliä?!
Eikö Heidi ole ollut etunenässä toitottamassa, että TÄÄ ON VAAN PELIÄ eikä pidä ottaa henkilökohtaisesti eikä itseensä mitään? On tainnut tyhmä nuori tyttö sotkeutua nyt vähän liian isoihin kuvioihin.
Vierailija kirjoitti:
Jes, suositut ja coolit tytöt Milena, Merve, Laura ja Millu pääsee iltanotskille katsomaan ketkä luuserit on heitä nimenneet. Toivottavasti sanovat suorat sanat notskin jälkeen niille. Ihan sairaan makeeta.
Talon läskeimmät akat sinne menossa, toivottavasti penkit kestää.
Milloin Merve on antanut Milenalle pisteitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt viimeistään olisin alkanut inhota reeoa! On kyllä syylänaama niin haisevan täynnä itseään, että oksettaa. Heidi itkee Sallalle miten tuntuu pahalta kun kaikki haluaa hänestä eroon ja tää reeon p...a sanoo samaan aikaan Milenalle, että Heidi itkee varmaan siksi kun on mua nimennyt ja nyt pelkää kun mä saan sen tietooni. Mitä he....ttiä????!!! Eiks toi ukon kuvatus mitään muuta osaa ajatella kuin itseään ja tota kirottua peliä?!
Eikö Heidi ole ollut etunenässä toitottamassa, että TÄÄ ON VAAN PELIÄ eikä pidä ottaa henkilökohtaisesti eikä itseensä mitään? On tainnut tyhmä nuori tyttö sotkeutua nyt vähän liian isoihin kuvioihin.
Pointti oli se, että yks ukko ei osaa ajatella mitään muuta kuin itseään!!! Ei tullut ripaustakaan empatiaa, ei osaa edes kuvitella, että jollain on paha mieli. Kaikki täytyy pyöriä hänen ympärillä. Hyi!
Palkitaanko nyt eniten ääniä saaneet? Ois ollu parempi että päällikkö olisi valinnut nuotiolle lähteneet.
nyt milena menee taas reeo kelkkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt viimeistään olisin alkanut inhota reeoa! On kyllä syylänaama niin haisevan täynnä itseään, että oksettaa. Heidi itkee Sallalle miten tuntuu pahalta kun kaikki haluaa hänestä eroon ja tää reeon p...a sanoo samaan aikaan Milenalle, että Heidi itkee varmaan siksi kun on mua nimennyt ja nyt pelkää kun mä saan sen tietooni. Mitä he....ttiä????!!! Eiks toi ukon kuvatus mitään muuta osaa ajatella kuin itseään ja tota kirottua peliä?!
Eikö Heidi ole ollut etunenässä toitottamassa, että TÄÄ ON VAAN PELIÄ eikä pidä ottaa henkilökohtaisesti eikä itseensä mitään? On tainnut tyhmä nuori tyttö sotkeutua nyt vähän liian isoihin kuvioihin.
Pointti oli se, että yks ukko ei osaa ajatella mitään muuta kuin itseään!!! Ei tullut ripaustakaan empatiaa, ei osaa edes kuvitella, että jollain on paha mieli. Kaikki täytyy pyöriä hänen ympärillä. Hyi!
Jos joku tuolla on epäempaattinen niin Heidi. Osasiko Heidi viikonloppuna kuvitella, että muilla oli paha mieli siitä etteivät saaneet läheistensä terveisiä? Ei todellakaan, vaan hieroi vaan omaa onnellisuuttaan muiden naamaan.
Epävirallisesti joo, kohta virallisesti. Yay!