Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Heidi-rant
Osa 5.
En vaan voi arvostaa naista, joka heittää muita naisia bussin alle ja käyttäytyy noin huomionhakuisesti. Mitäköhän Reeon vaimokin ajattelee kotona, kun katselee pikkutytön keimailua miehelleen. Onko Heidin elämästä puuttunut isä vai miksi haluaa olla yksin naisena miesten huomion keskipisteenä. En tiedä. Mutta todella vaivaannuttavaa katsottavaa. Ja ärsyttävän hänestä tekee se, että esittää viatonta tyttöstä, mutta puhuu todella rumasti ja arvostellen muista selän takana, myös kavereistaan ja liittolaisistaan. Laura, Merve ja kumppanit taas pitävät aina toistensa puolta.
iskä on, vanhempi Reiskaakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia on aika tylsä asukas. Haahuilee vaan talossa sininen turkki päällä ja kovat meikit naamassa. Valittaa heti, jos joutuu ulos tms. Asukkaat vissiin tykkää, kun eivät anna pisteitä.
Tuotanto tykkää ja se näköjään riittää, outo veto jopa BB:n taholta, maksaako Sofialle kunnolla ettei jää miinukselle. Kertoi tienaavansa 120 t kuussa.
Kuulemma someseuraajiltaan kerjännyt rahaa kaikkiin "kauneus" leikkauksiinsa, mm tubessa.
Että ei vissiin tautisella elimellään ja suolenpäällään niin kauheesti tienaa mitä bb haluaa mainostaa.Sekin kertoo paljon, että hotellissa ennen taloon tuloa piti tunkea kaamea runkkuvideo mediaan. Saterilla alkaa olla jo ikääkin noille markkinoille ja pakko siirtyä hänen halveksimaansa kastiin. Kaduilla tienaavia halveksii avoimesti, että nälissään siellä, hän sentään valitsee kirurgin ja poliitikon väliltä. Talon asukkaat silmät ymmryrkäisinä, siis uskovat tätä satuilijaa joka aivankuin armosta rantautui tuotannon iloksemme BB taloon. Nykyisen tuotannon iloksi.
Käytkö useinkin sen sivuilla katsomassa noita runkkuvideoita??
Yksi kerta riitti, vieläkin etoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä nyt pohditaan Soffelle pisteiden antamista, Reeo & co
Hauska ku Reeo saadaan syylliseksi kaikkeen. Reeo ei ois edes itse halunnut Soffea vielä häätöön. Se idea on tullut Sallan ja Millan toimesta.
Miksi Reeo äänestäisi Sofian pois, raavas mies varmasti tykkää katsella puolialastonta naiseksi tälläytynyttä nuorta miestä, kotikylillä harvemmin vastaan kävelee moinen kuvatus. Tuskin koskee pitkällä tikullakaan, eikä ole Sofia istunut Reeon sylissä hieromassa itseään Reeon värkkeihin.
Reeon ilmeet on huvittuneita ja inhon sekaisia kun friikkiin katsoo.
en oo huomannut, hyvin noteeraa mitä Sofia sanoo
Vierailija kirjoitti:
Pieru on taas tänään kertonut paskomisistasan seikkaperäisesti. Siinä hänen antinsa taloon. Tuota haisevaa äänestäneet ovat yhtä vatipäitä kuin pieru itse.
Ihan sairas muija. Näitkö Reeon ilmeen kun tämä aamiaispöydässä jauhoi kakan olomuodoista ja rasvaisuudesta? Täytyy kyllä ihmetellä minkälainen ääliö tämän on kasvattanut.
Toivon että Reeo voittaa582
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä nyt pohditaan Soffelle pisteiden antamista, Reeo & co
Hauska ku Reeo saadaan syylliseksi kaikkeen. Reeo ei ois edes itse halunnut Soffea vielä häätöön. Se idea on tullut Sallan ja Millan toimesta.
Miksi Reeo äänestäisi Sofian pois, raavas mies varmasti tykkää katsella puolialastonta naiseksi tälläytynyttä nuorta miestä, kotikylillä harvemmin vastaan kävelee moinen kuvatus. Tuskin koskee pitkällä tikullakaan, eikä ole Sofia istunut Reeon sylissä hieromassa itseään Reeon värkkeihin.
Reeo on Kalliosta. Ei ole niin milläskään Sofian suhteen päin vastoin kun skutsissa kasvaneet palstaj jankuttajat.
Hmm. Silti Soffe saa maaseudulla olla rauhassa, mutta stadin vessoissa hän saa turpaansa.
No, ne vessat on varmaan täynnä maalta tulleita juntteja, tietty. Vai olisko kuitenkin ihan vain stadilaisia elämämkalluja?
Minäkin työntäisin ton ulos naistenvessasta, ei näet kuulu sinne.
En ole Helsingistä, enkä maaseudultakaan.
siinäpä alat työntämään, voit saada syytteen , eli Sofia kyllä pityää pintansa
kovasti kiinnostaa Sofian videot, kiihottaa ilmeisesti kun pitää mainita. Tehty just sitä varten. Itseäni ei kiinnosta eikä ylipäätään mikään por-----no
Tuula on aivan käsittämätön hahmo. Hän koulaa muiden käytöstä ja on aina oikeassa. Ihan unohtanut itse antaneensa myös ääniä muille.
Heidi rantille.
Aivan uskomatonta tuubaa 😳 Oikeastiko uskot, että kaikelle mitä Heidi tekee tai jättää tekemättä, on motiivina kunhan saan tuon miehen-tavoite??? Naurettava väite.. Johtuuko tämä siitä, että itse olet tällainen ja kuvittelet että kaikki muutkin ovat. Kaikkia sitä leipä elättää.
Jos tuo Soffe niin saakelisti tienaa niin miks se käy vaatteensa kirppareilta niin kuin on sanonut.
Miikalle sopiva tehtävä olisi, että Kuka valittaa eniten ja kovimpaan ääneen 2 minuutin aikana
Vierailija kirjoitti:
kovasti kiinnostaa Sofian videot, kiihottaa ilmeisesti kun pitää mainita. Tehty just sitä varten. Itseäni ei kiinnosta eikä ylipäätään mikään por-----no
Kiitos sille joka videon tänne laittoi. Aluksi suhtauduin Sofiaan kuten muihinkin hänen kaltaisiinsa, videon katsottuani heräsin siihen kuinka alas BB on mennyt ja mitä agendaa se nyt ajaa. Moinen sonta arkipäiväistetään ja tungetaan olohuoneisiimme. Iljettävää.
Vierailija kirjoitti:
Miikalle sopiva tehtävä olisi, että Kuka valittaa eniten ja kovimpaan ääneen 2 minuutin aikana
Molemmat homot pääsis myös palkintosijoille.
Miikka on niitä poikia jotka ei osaa kengännauhojaankaan solmia, tarralenkkarimies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä nyt pohditaan Soffelle pisteiden antamista, Reeo & co
Hauska ku Reeo saadaan syylliseksi kaikkeen. Reeo ei ois edes itse halunnut Soffea vielä häätöön. Se idea on tullut Sallan ja Millan toimesta.
Miksi Reeo äänestäisi Sofian pois, raavas mies varmasti tykkää katsella puolialastonta naiseksi tälläytynyttä nuorta miestä, kotikylillä harvemmin vastaan kävelee moinen kuvatus. Tuskin koskee pitkällä tikullakaan, eikä ole Sofia istunut Reeon sylissä hieromassa itseään Reeon värkkeihin.
Reeo on Kalliosta. Ei ole niin milläskään Sofian suhteen päin vastoin kun skutsissa kasvaneet palstaj jankuttajat.
Hmm. Silti Soffe saa maaseudulla olla rauhassa, mutta stadin vessoissa hän saa turpaansa.
No, ne vessat on varmaan täynnä maalta tulleita juntteja, tietty. Vai olisko kuitenkin ihan vain stadilaisia elämämkalluja?
Minäkin työntäisin ton ulos naistenvessasta, ei näet kuulu sinne.
En ole Helsingistä, enkä maaseudultakaan.siinäpä alat työntämään, voit saada syytteen , eli Sofia kyllä pityää pintansa
Niin alankin jos vastaan tulee yksikin ransu naisten yleisövessassa. Ihan sama mitä seuraa, enköhän saisi ison joukon puolustajia jos pervo jostain syyttäisi.
Mies ei kuulu naistenvessaan, piste.
Olis tullu se iltanuotio ihan yllätyksenä. Päällikkö olis vaan valinnu henkilöt ja sit ulos ja nuotiolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo Soffe niin saakelisti tienaa niin miks se käy vaatteensa kirppareilta niin kuin on sanonut.
Eiköhän tuossa iässä hänen alallaan tienestit ole jo tienattu ja aika ajanut ohi. Piti tulla BB taloon hankkimaan uusia tyhmiä imettäviä, siksi mainosvideo.
Totta. Suomen kansa on vain niin tyhmä ja helposti vietävissä, kun Soffe vilauttelee ja esittää olevansa nainen. Ehkä jotkut peräkammarin miehet näkevät hänet naisena? Kun Soffelle tulee ikää 40 niin miehiset piirteet tulevat vain entistä vahvemmin esille, ellei jopa aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Olis tullu se iltanuotio ihan yllätyksenä. Päällikkö olis vaan valinnu henkilöt ja sit ulos ja nuotiolle.
Onko tuotanto siis mennyt kertomaan tuosta asukkaille?
Hyvä Milena! Ansaittu voitto. Ja mitä ihmettä, Tuulan hampaat irtosivat 🧐🧐
ei saa osallistua päällikkökilpailuun