Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
49221/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan loogista et Heidi haluaisi Soffen pois. Soffehan on antanut Heidille häätöpisteitä lähes kokoajan silloin kun Heidiä on voinu äänestää. Muutenkin Soffen puhetyylistä huomaa ettei tykkää Heidistä. En siis ymmärrä miksi Heidi ei saisi antaa Soffelle pisteitä kun Soffekin antaa Heidille.... make sense.

Näinpä.

Soffehan myrkyllisenä homona vihaa Heidiä, joka on kuin Reeon tytär tuolla. Toi kumihirviö kun harhaisessa mielessään kuvittelee että saisi Reeon itselleen, jos poistaisi esteet tieltään.

Vierailija
49222/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä nyt pohditaan Soffelle pisteiden antamista, Reeo & co

Hauska ku Reeo saadaan syylliseksi kaikkeen. Reeo ei ois edes itse halunnut Soffea vielä häätöön. Se idea on tullut Sallan ja Millan toimesta.

Miksi Reeo äänestäisi Sofian pois, raavas mies varmasti tykkää katsella puolialastonta naiseksi tälläytynyttä nuorta miestä, kotikylillä harvemmin vastaan kävelee moinen kuvatus.  Tuskin koskee pitkällä tikullakaan, eikä ole Sofia istunut Reeon sylissä hieromassa itseään Reeon värkkeihin.

Reeo on Kalliosta. Ei ole niin milläskään Sofian suhteen päin vastoin kun skutsissa kasvaneet palstaj jankuttajat.

 

  Tuskin Kalliossa Piritorin nurkillakaan noin upeaa hienostohraa sentään tepastelee, juuri niitähän Sofia halveksii yli kaiken.

Saivartelua: Piritori on Harjun puolella. Mutta itse asiaan: Kalliossa näkee siis ihan mitä tahansa voisi kuvitella ja vielä paljon ohikin sen mihin oma mielikuvitus riittää.

Mitä se nyt liittyy mihinkään mistä kukakin on kotoisin, Reeo ei pidä "sofiasta".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49223/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofia on aika tylsä asukas. Haahuilee vaan talossa sininen turkki päällä ja kovat meikit naamassa. Valittaa heti, jos joutuu ulos tms. Asukkaat vissiin tykkää, kun eivät anna pisteitä. 

Tuotanto tykkää ja se näköjään riittää, outo veto jopa BB:n taholta, maksaako Sofialle  kunnolla ettei jää miinukselle. Kertoi tienaavansa 120 t kuussa.

Kuulemma someseuraajiltaan kerjännyt rahaa kaikkiin "kauneus" leikkauksiinsa, mm tubessa.

Että ei vissiin tautisella elimellään ja suolenpäällään niin kauheesti tienaa mitä bb haluaa mainostaa.

Sekin kertoo paljon, että hotellissa ennen taloon tuloa piti tunkea kaamea runkkuvideo mediaan. Saterilla alkaa olla jo ikääkin noille markkinoille ja pakko siirtyä hänen halveksimaansa kastiin. Kaduilla tienaavia halveksii avoimesti, että nälissään siellä, hän sentään valitsee kirurgin ja poliitikon väliltä. Talon asukkaat silmät ymmryrkäisinä, siis uskovat tätä satuilijaa joka aivankuin armosta rantautui tuotannon iloksemme  BB taloon. Nykyisen tuotannon iloksi.

Käytkö useinkin sen sivuilla katsomassa noita runkkuvideoita??

Vierailija
49224/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, Heidi-rant tulossa, kun lupasin selittää miksi Heidi on muuttunut yhdestä suosikeistani inhokikseni.

Osa 1.

Ensin huomasin jotain niin sanotusti outoa Heidin käytöksessä, kun hän oli Aleksin kanssa neukkarissa. Hän antoi yllättävän helposti periksi Aleksille ja laittoi oman liittolaisensa häätöön. Oma mielipiteeni tästä on, että Heidi halusi hakea Aleksilta hyväksyntää. Aleksi kuitenkin valitsi Millun sydänkäpysekseen ja Aleksi ja Millu viettivät paljon aikaa kahdestaan. Se ärsytti Heidiä suunnattomasti ja Heidi alkoi puhumaan Reeolle, että pariskunta on pakko erottaa toisistaan. Typerä ajatus sinänsä, sillä siinä vaiheessa olisi kannattanut yrittää häätää vahvempia pelaajia eikä turhanpäiväistä tiktok-kaksikkoa, joka lähinnä piereskeli ja kutitteli toisiaan. Kun Aleksi lähti, Heidi oli todella hyvillään. Kävi muutaman kerran heittämässä lyhyesti jotain kommenttia Millulle, mutta vain naljailevaan sävyyn. Ihme, että Millu osasi suhtautua Heidin ylpeilyyn niinkin rauhallisesti. Heidi oli selvästi kateellinen siitä, miten Aleksi antoi kaiken huomionsa Millulle ja nyt pääsi näpäyttämään Millua.

Vierailija
49225/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meeven takapuoli ei voi ollluonnollinen, ellei ole afrikkalainen. Vai onko turkkilaisillakin tollaiset ihnepyllyt muka? Ihan omituinen.

Vierailija
49226/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi-rant

Osa 2.

Kun Salla ja Milla tulivat taloon, Heidi ystävystyi heidän kanssaan. Viime aikoina Heidi on ollut oudon kalskea Sallaa kohtaan. Tiputti hänet bileistä melko aikaisin. Eilen yöllä puhui pahaa Sallasta Reeoolle, vaikka Salla on olevinaan hänen ystävänsä ja liittolaisensa. Huomasin jo viikko pari sitten, että Reeo flirttailee Sallalle, kiusoittelee häntä ja tuijottelee häntä paljon. Heidi on huomannut tämän saman ja on sen jälkeen ollut tyly Sallalle ja hengannut enemmän Millan kanssa. Heidi ajattelee, että nyt hän ei itse enää olekaan Reeon ykkösnainen tätä menoa. Milla ei ollut uhka Heidille, koska Millalla ei ollut erityisen läheisiä välejä kehenkään talon mieheen. Tähän vielä se lisäys, että Milla-Salla-Mathias-kolmikosta Heidin suosikki oli tottakai se mies, eli Mathias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49227/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nabaz on ihan törkysen komea mies. Mut suunsa kun avaa, menee maku. En pidä puhetyylistä enkä sönkötyksestä. Liian naisellinen tyyli muutenkin.

No on. Komea ja raamikas mies. Mutta ei kyllä yhtään nappaa. Lapselliset sössötykset, sipsutus, kiukunpuuskat, mökötys ja draama. Vaikka ulkonäkö on hot, niin ei yhtään sytytä.

Kumma ristiriita muuutenkin luonteessa ja ulkoisessa habituksessa, kaikki hänen tatuointinsa, mm. kaulakoru ja tatuoitu ase lanteilla. Niistä tulee mieleen joku jengiläinen. Ja sitten millainen hän on muuten.

Huono suomi, joka ei parane. Ihmeelliset kiukunpuuskat salamana taivaalta.

Voiko olla joku näytelmä koko mies?

Tyypillinen kulttuurinsa tuote, mies, vain vielä naivimpi: ei koskaan syyllinen mihinkään, vaikka varastaa tai rikkoo sääntöjä/ lakia. Aina viaton ja oikeus tehdä mitä vaan.

Vierailija
49228/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi-rant

Osa 3.

Laura on Heidin ykkösnainen talossa, vaikka kuuluukin eri jengiin. Heidi kokee, että Laurasta ei ole mitään uhkaa, koska Laura ei kiinnosta "sillä tavalla" ketään talon miehistä eikä Laura edes halua oikein jutella talon miehille. Lisäksi Laura on tylsä ja puhuukin kankeasti. Hänessä ei ole mitään, mitä Heidi voisi kadehtia, koska ovat hyvin samanlaisia keskenään.

Heidin Sofia-viha on alkanut kasvamaan siitä, kun Nabaz liittyi heidän jengiinsä. Nabazin suosikki on Tuulan lisäksi Sofia. Nabbe kehuu Sofiaa, on hänen kanssaan lähekkäin jne. Eli jälleen yksi mies, jonka suosikki ei ole Heidi, joten Heidi haluaa häätää heistä jommankumman, mieluummin tietysti Sofian, koska hän ei ole heidän liittoumassaan. Heidi puhui eilen yöllä myös Nabazista pahaa ja olisi valmis häätämään myös Nabben.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49229/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi-rant

Osa 5.

En vaan voi arvostaa naista, joka heittää muita naisia bussin alle ja käyttäytyy noin huomionhakuisesti. Mitäköhän Reeon vaimokin ajattelee kotona, kun katselee pikkutytön keimailua miehelleen. Onko Heidin elämästä puuttunut isä vai miksi haluaa olla yksin naisena miesten huomion keskipisteenä. En tiedä. Mutta todella vaivaannuttavaa katsottavaa. Ja ärsyttävän hänestä tekee se, että esittää viatonta tyttöstä, mutta puhuu todella rumasti ja arvostellen muista selän takana, myös kavereistaan ja liittolaisistaan. Laura, Merve ja kumppanit taas pitävät aina toistensa puolta.

Vierailija
49230/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä nyt pohditaan Soffelle pisteiden antamista, Reeo & co

Hauska ku Reeo saadaan syylliseksi kaikkeen. Reeo ei ois edes itse halunnut Soffea vielä häätöön. Se idea on tullut Sallan ja Millan toimesta.

Miksi Reeo äänestäisi Sofian pois, raavas mies varmasti tykkää katsella puolialastonta naiseksi tälläytynyttä nuorta miestä, kotikylillä harvemmin vastaan kävelee moinen kuvatus.  Tuskin koskee pitkällä tikullakaan, eikä ole Sofia istunut Reeon sylissä hieromassa itseään Reeon värkkeihin.

Reeo on Kalliosta. Ei ole niin milläskään Sofian suhteen päin vastoin kun skutsissa kasvaneet palstaj jankuttajat.

 

Hmm. Silti Soffe saa maaseudulla olla rauhassa, mutta stadin vessoissa hän saa turpaansa. 

No, ne vessat on varmaan täynnä maalta tulleita juntteja, tietty. Vai olisko kuitenkin ihan vain stadilaisia elämämkalluja?

Minäkin työntäisin ton ulos naistenvessasta, ei näet kuulu sinne.

En ole Helsingistä, enkä maaseudultakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49231/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja tuo keskustelupalstojen ja tosi tv- ohjelmien suurkuluttaja Päivi Ketolainen-Kosoa 🤦 Haukkuu aina toisia kommentoijia miten rumasti kirjoittavat asukkaista mut ite kyllä kirjoittaa ja haukkuu asukkaita niinkun Millan nyt kun tippui. Päivi yrittää olla nuoren näköinen mut vanha haaska se on. Hiton ärsyttävä nettitrolli, joka palstan säätäjä!

Vierailija
49232/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä taas Reeo kertoo hovilleen, ketä äänestää. "Milenalla 2, Mervelle 1, sulta Sofialle 2, Mervelle 1..." Toivottavasti Salla vuotaa tiedot vastapuolelle.

Voi että sitä ollaan taas pihalla, nimenomaan Salla ja Heidi nuo pisteiden annot jo eilen suunnitteli. Nyt vaan Reeo varmistelee että miten ne menee, ja kerää samalla kaiken loan niskaansa.

Ei vaan Reeo saneli jo ennen sunnuntain äänestystä et jos Miia ja Laura pelastuu niin Merve ja Milena äänestykseen. Heidi lisäsi Sallalle sanoessaan vielä Soffen koska haluaa ite hänestä eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49233/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ollut kyl viihdyttävä nähdä Naben sorminäppäryys.

Vierailija
49234/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotanto suosii joitain. Sofiaa koska on Sofian pyytänyt bb.hen.

Sofia rikkoo sääntöä ja muut kärsii rangaistuksen.

Nabbe rikkoo sääntöä ja hän kärsii rangaistuksen itse.

Sofian lisäksi tuotanto suosii tyttöporukkaa koska koosteissa näytetään vain Reon ja Miikan juonittelut,ei tuon käärmenelikon, joten jos katsoo vain koosteet niin Reon jengi on kamala kun taas tytöt pulmusia.

Lisäksi suositaan Millua, joka on bb.n yhteistyökumppanin lellikki ja työntekijä. Millua joka kiroilee, piereskelee ,huutaa, valehtelee ja puhuu alapää juttuja koko ajan, hänellä jopa alapää deodorantti. YÖK.

Eli tuotannon suosikit joista voittaja  valitaan on Sofia tai Millu. Sen takia jätin katsomatta enää.

Joku x  on pommittanut viime minuuteilla Millun kärkipaikalle vaikka oli jonon hännillä meidän, katsojien mielestä ja toimesta.

Milla sai kärsiä sen takia ja lähtöpassit.

Tämä on juuri mitä tapahtui eilen! Luuleko nelonen että katsojat ja äänestäjät on niin tyhmiä, että tällainen menisi läpi. Hävettävää touhua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49235/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi-rant

Osa 4.

Lisähuomiot:

1. Miikasta Heidin ei tarvitse sanoa mitään pahaa, koska Miikka ei ole yhdenkään naisen lumoissa, vaan hengaa lähinnä Reeon ja Nabben kanssa.

2. Alkukaudesta Heidille läheisin oli Rusu, jälleen yksi mies. Lähentyivät Reeon kanssa kunnolla vasta Rusun lähdön jälkeen. Koska hei, pitäähän käsikynkässä olla aina joku mies.

3. Heidi ei ole yrittänyt rekrytoida yhtään naista Roomaan. Mieluiten olisi kahdestaan Reeon kanssa.

4. Heidi on puhunut pahaa kaikista talon naisista, paitsi ehkä kylmänkankeasta tapetti-Laurasta. Miehistä hän on puhunut hyvin vähän pahaa.

5. Heidi hakee huomiota miehiltä, etenkin Reeolta, lässyttämällä "Mä oon niin ihana ja söpö, enkös olekin" ja keimailemalla. Heidi myös kirjaimellisesti seuraa talon miehiä. Kulkee heidän perässään ja tuijottaa heitä, vaikka ei keksisi mitään sanottavaa. Jos miehet juttelevat jonkun toisen naisen kanssa, Heidi seisoo takavasemmalla nyrpistelemässä naamaansa.

6. Hänen ilmeistään muutenkin näkee vihan asukkaiden enemmistöä kohtaan. Kun kaikki keskustelevat porukalla, Heidi tuijottaa ihmisiä joista ei pidä sellaisella ilmeellä kuin olisi haistanut jonkun ulostetta.

7. Turha myöskään väittää, että talon naiset syrjivät Heidiä. Kaikki ovat yrittäneet heittää jotain huulta hänen kanssaan, mutta Heidi ei oikein lähde mukaan. Heittää satunnaisesti kömpelöitä ja loukkaavia kommentteja muista. Ja heti taloon tultuaan tunki itsensä miesten seuraan ja alkoi hiomaan liittoa.

8. Itse en pidä erityisemmin Laurasta, mutta arvostan hänen vahvaa ja luotettavaa liittoaan muiden naisten kanssa. Heidille oli paikka auki liitossa, mutta ei halunnut liittyä, vaan mieluummin jatkoi venkslausta miesten hajanaisessa "Roomassa".

Hyviä huomioita sulla : )

Vierailija
49236/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko immuniteetti voittajalle, ei sanottu?

Vierailija
49237/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meeven takapuoli ei voi ollluonnollinen, ellei ole afrikkalainen. Vai onko turkkilaisillakin tollaiset ihnepyllyt muka? Ihan omituinen.

   toinen osapuoli Turkkilainen, on todella hyvin muodostunut ber------se

Vierailija
49238/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä niin ettette yöllä kuule kunnolla mitä esim Salla, Reeo ja Heidi supisi. Mikki oli paikoillaan, akut vaihdettu. Miksi isoveli ei käskytä kuiskaus kiellosta.

Tää.on jatkuvaa eikä edes kuulutuksisäa kuiskauskiellosta tule 🤬 Salla on pahin kuiskailija eikä mitään rankkua ole saanut.

Merve on pahin kuiskija.

Vierailija
49239/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kiva kilpailu, sorminäppäryyttä vaativa. 

Vierailija
49240/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakoilisikohan läyhäjengin saumat jos millu pääsisi nuotiolle ja näkisi miten milena on antanut pisteitä hänelle ja Aleksille.

Ketju on lukittu.