Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko huomannut että jos joku kehuu merveä niin ei tytöltä löydy yhtään nöyryyttä tai sano edes kiitos. On vaan että niin niin joo kyllä. Eilen Tupu kehu luonnetta ja ylisti niin Merve se vaan vastaili että niin niin joo kyllä. Ootin että sanois edes kiitos mut ei. Sama äsken ku kehuivat.
Tämmöisistä asioista juuri erottaa oikean suomalaisen Suomen kansalaisista.
Mun mielestä Mervellä on niin huono itsetunto, että ei vaan osaa ottaa vastaan kohteliaisuuksia. Ikään kuin torjuu ne myötäilemällä, että no joo niin.
mulla on hyvä itsetunto mutten tykkää jos kehutaan.
Kehuun voi sisältyä sellainen ylentämällä alentaminennkateus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivipaperisakset kirjoitti:
Juttelivat viime yönä myös Selviytyjistä, Reeo ja Heidi.
Siitä kuinka Paulin olisi pitänyt voittaa. Niin samaa mieltä. Tässä on mun finaalikaksikko. Molemmilla sydän paikallaan.Sydän paikallaan, Reeolla? No ei todellakaan. Heittäisi Heidinkin luiskaan ihan koska tahansa.
Jos olisit kuunnellut 24/7 enemmän, ymmärtäisit paremmin mistä puhutaan
No viikkoon en ole 24/7 katsonut, joten jos sinä aikana on ollut erityisen sydämellinen, on kyllä mennyt minulta ohi. Se, mitä itse olen aiemmin nähnyt on pelkkää keskustelujen sivusta seuraamista kulmien alta ja naljailua aina vähän väliä. Heidiäkin pitää pelkkänä pelinappulana, vaikka esittää jotain isähahmoa. Rusun heitti bussin alle heti kun pääsi vähän nuoleskelemaan Kirsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko huomannut että jos joku kehuu merveä niin ei tytöltä löydy yhtään nöyryyttä tai sano edes kiitos. On vaan että niin niin joo kyllä. Eilen Tupu kehu luonnetta ja ylisti niin Merve se vaan vastaili että niin niin joo kyllä. Ootin että sanois edes kiitos mut ei. Sama äsken ku kehuivat.
Tämmöisistä asioista juuri erottaa oikean suomalaisen Suomen kansalaisista.
Mun mielestä Mervellä on niin huono itsetunto, että ei vaan osaa ottaa vastaan kohteliaisuuksia. Ikään kuin torjuu ne myötäilemällä, että no joo niin.
Kiero ja ilkeä se ainakin osaa olla. Kaiken lisäksi leikkii jotain pyhimystä. Läyhäjengi on niin raskasta katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Reeo, nyt se Sofia sohvalle. Pitää Milenaa suurempana uhkana. Tässä käy niin, että Soffe on finaalissa. Todellinen Sveitsi. Eikö kellään hälyytä mitä Sofia sanoi eilen suorassa taloyhteydessä? Että hän istuu sohvalla vasta 27.11.
Ei vaan Reeo näkee, että Soffe on pelillisesri aivan pihalla. Ei siis nää uhkana sen takia, että alkaisi esim. tekemään jotain isoa peliliikettä heitä vastaan. Sofian sinne tänne heitetyt hajaäänet on harmittomia. Sen jälkeen kun Sofia on laitettu sohvalle, tietysti Sofiakin alkaa aktiivisesti pelata heidän porukkaa vastaan. Ymmärrän siis Reeon ajatuksen tuossa, vaikka itsekin haluaisin Sofian häätöön.
ei kai Reeo niin tyhmä oo että aliarvioi Sofian älyn. Reeo katsoo pitemmälle.
Ei vaan, että Soffen pelitaktiikka on sellainen että se ei yksinään ole riski. Soffehan antaa äänet aina mitrn sattuu, eikä sovi pisteistä muiden kanssa.
Reeo pitää Sofiaa harmittomana ja ei haluaisi äänestää sitä. Vähän kyllä aliarvioi Soffen pelityyliä.
Kyllä minua ainakin etoo katsella tuota miestä naisten mekossa. Mekko päällä ja munat haarojen välissä. Siinä on täysi tollo.
Vielä tollompaa on kytätä ihmistä, jonka katseleminen etoo ja miettiä tämän haaroväliä taukoamatta. Itsellä ainakin onnistuu hyvinkin katsomaan 24/7 niin, että omaa inhokkia ei tarvitse katsoa.
Anni olis voinu eilen kertoo Millalle äänestyksen alkuasetelman, et Milla oli kärkikahinoissa Lauran kanssa. Milla kun oli niin hämmästynyt, et ylipäätään saanut ääniä. En ymmärrä miks jätettiin mainitsematta. Ehkä siks, et tuotanto kusettaa katsojia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Reeo, nyt se Sofia sohvalle. Pitää Milenaa suurempana uhkana. Tässä käy niin, että Soffe on finaalissa. Todellinen Sveitsi. Eikö kellään hälyytä mitä Sofia sanoi eilen suorassa taloyhteydessä? Että hän istuu sohvalla vasta 27.11.
Ei vaan Reeo näkee, että Soffe on pelillisesri aivan pihalla. Ei siis nää uhkana sen takia, että alkaisi esim. tekemään jotain isoa peliliikettä heitä vastaan. Sofian sinne tänne heitetyt hajaäänet on harmittomia. Sen jälkeen kun Sofia on laitettu sohvalle, tietysti Sofiakin alkaa aktiivisesti pelata heidän porukkaa vastaan. Ymmärrän siis Reeon ajatuksen tuossa, vaikka itsekin haluaisin Sofian häätöön.
ei kai Reeo niin tyhmä oo että aliarvioi Sofian älyn. Reeo katsoo pitemmälle.
Ei vaan, että Soffen pelitaktiikka on sellainen että se ei yksinään ole riski. Soffehan antaa äänet aina mitrn sattuu, eikä sovi pisteistä muiden kanssa.
Sofia tietää tilanteet, ovela.
Santeri saisi mennä sinne Britaniaan tekemään omia ja muitten vehkeitten hieromisia.
Mitä se talossa tekee, kun tulotkin on pitkälti toistakymmentä tuhatta kuukaudessa.
Ei kai tuonne kukaan pelkästään rahan takia mene, haloo nyt!
Kyllä se santeri on tullut taloon havittelemaan voittoa, turha väittää, mutta ei ainoastaan voittoa tavoittele, se myös tavallaan myy itseään , siis sponsoroi, jos saisi uusia asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko huomannut että jos joku kehuu merveä niin ei tytöltä löydy yhtään nöyryyttä tai sano edes kiitos. On vaan että niin niin joo kyllä. Eilen Tupu kehu luonnetta ja ylisti niin Merve se vaan vastaili että niin niin joo kyllä. Ootin että sanois edes kiitos mut ei. Sama äsken ku kehuivat.
Tämmöisistä asioista juuri erottaa oikean suomalaisen Suomen kansalaisista.
Mun mielestä Mervellä on niin huono itsetunto, että ei vaan osaa ottaa vastaan kohteliaisuuksia. Ikään kuin torjuu ne myötäilemällä, että no joo niin.
Kiero ja ilkeä se ainakin osaa olla. Kaiken lisäksi leikkii jotain pyhimystä. Läyhäjengi on niin raskasta katsottavaa.
Ja silti katsot bb:tä :D kaikkihan tuolla tällä kaudella läyhää. Reeo onnistui läyhäämään jopa viikolla, jolla nimeämisistä puhuminen on kokonaan kiellettyä. ilman rankkua luonnollisesti..
Vierailija kirjoitti:
Peliliikkeet kirjoitti:
Jos Heidi ei voita tänään päällikkökisaa, hänet satavarmasti valehäädetään loppuviikosta.
Siitä hän saisi valtavan edun loppukautta varten.
Heidin ja Reeon viimeöinen keskustelu oli taas loistava ja molemmat pelaavat todella hyvin. Heidi näkee myös, että Sofiakin olisi hyvä testauttaa penkillä. Reeo hieman aliarvioi Soffea, eikä halua "suututtaa".
Mutta molemmat YMMÄRTÄVÄT että tämä on VAIN peliä.Peliä voi pelata hyvin myös vähän mukavammalla tavalla. Aina välillä kuunnellut Reeon ja Heidin öiset juttelut ja viimeöinen oli ilkeämpi kuin aiemmat. Yrittivät peittää katkeruuttaan strategiansa epäonnistumisesta ryhmänsä omakehuun. Reeosta ollut selvä mielipide
jo kauan👎 ja nyt Heidikin menetti pisteet, tuli sen verran myrkyllistä tavaraa suusta.
Haluaisin jotain konkreettisia tilanteita, jossa olivat erityisen ilkeitä? Ei hön heidän strategiansa edes epäonnistunut, siinä kohtaa kun kataojat äänestää jonkun ulos niin se vaan on. Sitten mennään eteenpäin sillä mitä on, juuri niin kuin Heidi ja Reeo on toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko huomannut että jos joku kehuu merveä niin ei tytöltä löydy yhtään nöyryyttä tai sano edes kiitos. On vaan että niin niin joo kyllä. Eilen Tupu kehu luonnetta ja ylisti niin Merve se vaan vastaili että niin niin joo kyllä. Ootin että sanois edes kiitos mut ei. Sama äsken ku kehuivat.
Tämmöisistä asioista juuri erottaa oikean suomalaisen Suomen kansalaisista.
Mun mielestä Mervellä on niin huono itsetunto, että ei vaan osaa ottaa vastaan kohteliaisuuksia. Ikään kuin torjuu ne myötäilemällä, että no joo niin.
Kiero ja ilkeä se ainakin osaa olla. Kaiken lisäksi leikkii jotain pyhimystä. Läyhäjengi on niin raskasta katsottavaa.
Ja silti katsot bb:tä :D kaikkihan tuolla tällä kaudella läyhää. Reeo onnistui läyhäämään jopa viikolla, jolla nimeämisistä puhuminen on kokonaan kiellettyä. ilman rankkua luonnollisesti..
Läyhääminen ja pelaaminen on kaksi ihan eri asiaa
Vierailija kirjoitti:
Anni olis voinu eilen kertoo Millalle äänestyksen alkuasetelman, et Milla oli kärkikahinoissa Lauran kanssa. Milla kun oli niin hämmästynyt, et ylipäätään saanut ääniä. En ymmärrä miks jätettiin mainitsematta. Ehkä siks, et tuotanto kusettaa katsojia?
Taas on logiikka huipussaan. Mitä tuotanto hyötyisi siitä, että jättää mainitsematta tällaisen asian. Saahan Milla sen tietää joka tapauksessa jossain vaiheessa. Kunhan taas keksit jonkun jutun, jonka takia tuotanto muka huijaa. Ymmärtäkää nyt, että näissä vähemmän kiinnostavien asukkaiden äänestyksissä niitä ääniä tulee niin vähän, että muutama ääni voi keikauttaa koko pakan. Tämän ymmärtääkseen pitää tosin ymmärtää, miten prosentit toimivat.
Vierailija kirjoitti:
Peliliikkeet kirjoitti:
Jos Heidi ei voita tänään päällikkökisaa, hänet satavarmasti valehäädetään loppuviikosta.
Siitä hän saisi valtavan edun loppukautta varten.
Heidin ja Reeon viimeöinen keskustelu oli taas loistava ja molemmat pelaavat todella hyvin. Heidi näkee myös, että Sofiakin olisi hyvä testauttaa penkillä. Reeo hieman aliarvioi Soffea, eikä halua "suututtaa".
Mutta molemmat YMMÄRTÄVÄT että tämä on VAIN peliä.Peliä voi pelata hyvin myös vähän mukavammalla tavalla. Aina välillä kuunnellut Reeon ja Heidin öiset juttelut ja viimeöinen oli ilkeämpi kuin aiemmat. Yrittivät peittää katkeruuttaan strategiansa epäonnistumisesta ryhmänsä omakehuun. Reeosta ollut selvä mielipide
jo kauan👎 ja nyt Heidikin menetti pisteet, tuli sen verran myrkyllistä tavaraa suusta.
Myrkyllisyys oli kyllä siitä kaukana. Täydellisiä pelaajia molemmat. Eivät anna pelin mennä ihon alle, kuten muilla asukkailla ja myös monella tässä ketjussa tuntuu menevän. Kun peli kiihtyy, panokset kovenee. Tekevät molemmat järkeviä huomioita muista asukeista, mäkin olen mm. täysin kyllästynyt "kumman kaa" -imitaatioon (by Soffe/Millu)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko huomannut että jos joku kehuu merveä niin ei tytöltä löydy yhtään nöyryyttä tai sano edes kiitos. On vaan että niin niin joo kyllä. Eilen Tupu kehu luonnetta ja ylisti niin Merve se vaan vastaili että niin niin joo kyllä. Ootin että sanois edes kiitos mut ei. Sama äsken ku kehuivat.
Tämmöisistä asioista juuri erottaa oikean suomalaisen Suomen kansalaisista.
Mun mielestä Mervellä on niin huono itsetunto, että ei vaan osaa ottaa vastaan kohteliaisuuksia. Ikään kuin torjuu ne myötäilemällä, että no joo niin.
Kiero ja ilkeä se ainakin osaa olla. Kaiken lisäksi leikkii jotain pyhimystä. Läyhäjengi on niin raskasta katsottavaa.
Ja silti katsot bb:tä :D kaikkihan tuolla tällä kaudella läyhää. Reeo onnistui läyhäämään jopa viikolla, jolla nimeämisistä puhuminen on kokonaan kiellettyä. ilman rankkua luonnollisesti..
Läyhääminen ja pelaaminen on kaksi ihan eri asiaa
Niin on ja Reeossa ei ollut munaa pelata samoilla säännöillä kuin muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Reeo, nyt se Sofia sohvalle. Pitää Milenaa suurempana uhkana. Tässä käy niin, että Soffe on finaalissa. Todellinen Sveitsi. Eikö kellään hälyytä mitä Sofia sanoi eilen suorassa taloyhteydessä? Että hän istuu sohvalla vasta 27.11.
Ei vaan Reeo näkee, että Soffe on pelillisesri aivan pihalla. Ei siis nää uhkana sen takia, että alkaisi esim. tekemään jotain isoa peliliikettä heitä vastaan. Sofian sinne tänne heitetyt hajaäänet on harmittomia. Sen jälkeen kun Sofia on laitettu sohvalle, tietysti Sofiakin alkaa aktiivisesti pelata heidän porukkaa vastaan. Ymmärrän siis Reeon ajatuksen tuossa, vaikka itsekin haluaisin Sofian häätöön.
ei kai Reeo niin tyhmä oo että aliarvioi Sofian älyn. Reeo katsoo pitemmälle.
Ei vaan, että Soffen pelitaktiikka on sellainen että se ei yksinään ole riski. Soffehan antaa äänet aina mitrn sattuu, eikä sovi pisteistä muiden kanssa.
Reeo pitää Sofiaa harmittomana ja ei haluaisi äänestää sitä. Vähän kyllä aliarvioi Soffen pelityyliä.
Kyllä minua ainakin etoo katsella tuota miestä naisten mekossa. Mekko päällä ja munat haarojen välissä. Siinä on täysi tollo.
Vielä tollompaa on kytätä ihmistä, jonka katseleminen etoo ja miettiä tämän haaroväliä taukoamatta. Itsellä ainakin onnistuu hyvinkin katsomaan 24/7 niin, että omaa inhokkia ei tarvitse katsoa.
Kenellä onnistuu, kenellä ei, muut trannsut ja homot katsoo mielellään, en ole kumpikaan heistä.
Ei meidän kylillä miehet ole mekko päällä, jos olisi, heitä olisi nimitetty kylä hulluiksi.
Jonkinmoisia hulluja nuo mekko päällä olevat miehet onkin. Olisi mies, jos kuitenkin on mies.
Ei noita mekko päällä olevia miehiä turhaan ole nimitetty kylä hulluiksi.
Kun asuu muualla, kuin kylillä, niin sen kylä sanan voi jättää maininnat pois ja loppuu sitten taitaakin täsmätä.
Kerro että olet kasvanut tynnyrissä kertomatta että olet kasvanut tynnyrissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Reeo, nyt se Sofia sohvalle. Pitää Milenaa suurempana uhkana. Tässä käy niin, että Soffe on finaalissa. Todellinen Sveitsi. Eikö kellään hälyytä mitä Sofia sanoi eilen suorassa taloyhteydessä? Että hän istuu sohvalla vasta 27.11.
Ei vaan Reeo näkee, että Soffe on pelillisesri aivan pihalla. Ei siis nää uhkana sen takia, että alkaisi esim. tekemään jotain isoa peliliikettä heitä vastaan. Sofian sinne tänne heitetyt hajaäänet on harmittomia. Sen jälkeen kun Sofia on laitettu sohvalle, tietysti Sofiakin alkaa aktiivisesti pelata heidän porukkaa vastaan. Ymmärrän siis Reeon ajatuksen tuossa, vaikka itsekin haluaisin Sofian häätöön.
kyllähän santeri vaan pelaa rajua peliään. Jotkut vaan on senverran sinisilmäisiä, että eivät sitä tajua.
Sofiahan noista on älykkäin pelaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis tietysti voinut näyttää myös Heidin kommentin " olisin joka tapauksessa liipasimella" tuosta lauantain valinnastaan mutta eihän sitä nyt tietenkään oltu otettu mukaan koosteeseen.
Esittelytekstissään Heidi kertoo, ettei hän kestä valehtelua. Kuitenkin eilen koosteessa kertoi sanoneensa 'valkoisen valheen' Sallalle, miksi poisti hänet perjantain päällikköjuhlista. Lisäksi eilen illalla Millan häädön jälkeen Heidi juonitteli pitkään Sallan kanssa tulevista nimeämistä ja ehdotti valkoisten vaheiden keksimistä- Heidi toimii siis kakinaamaisesti.
No boi hellantuuteli, kuule valkoiset valheet ovat ihmiselämässä ihan tarpeellisia että rauha säilyy, niitä kutsutaan hyviksi käytöstavoiksi, ettei loukata toisia turhaan.
Kukaan ei puhu kaikesta totta, se ei ole mahdollista, ihmiset nuijisivat toisensa hengiltä ilman valkoisia valheita. Kaksinaamaisuus on ihan eri asia.
Mikä on valehtelun ja valkoisten valheiden ero-ei mikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis tietysti voinut näyttää myös Heidin kommentin " olisin joka tapauksessa liipasimella" tuosta lauantain valinnastaan mutta eihän sitä nyt tietenkään oltu otettu mukaan koosteeseen.
Esittelytekstissään Heidi kertoo, ettei hän kestä valehtelua. Kuitenkin eilen koosteessa kertoi sanoneensa 'valkoisen valheen' Sallalle, miksi poisti hänet perjantain päällikköjuhlista. Lisäksi eilen illalla Millan häädön jälkeen Heidi juonitteli pitkään Sallan kanssa tulevista nimeämistä ja ehdotti valkoisten vaheiden keksimistä- Heidi toimii siis kakinaamaisesti.
No boi hellantuuteli, kuule valkoiset valheet ovat ihmiselämässä ihan tarpeellisia että rauha säilyy, niitä kutsutaan hyviksi käytöstavoiksi, ettei loukata toisia turhaan.
Kukaan ei puhu kaikesta totta, se ei ole mahdollista, ihmiset nuijisivat toisensa hengiltä ilman valkoisia valheita. Kaksinaamaisuus on ihan eri asia.Mikä on valehtelun ja valkoisten valheiden ero-ei mikään.
Valehteleva ihminen ei ole luotettava.
Santeri on tapetti/vapaamatkustaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Reeo, nyt se Sofia sohvalle. Pitää Milenaa suurempana uhkana. Tässä käy niin, että Soffe on finaalissa. Todellinen Sveitsi. Eikö kellään hälyytä mitä Sofia sanoi eilen suorassa taloyhteydessä? Että hän istuu sohvalla vasta 27.11.
Ei vaan Reeo näkee, että Soffe on pelillisesri aivan pihalla. Ei siis nää uhkana sen takia, että alkaisi esim. tekemään jotain isoa peliliikettä heitä vastaan. Sofian sinne tänne heitetyt hajaäänet on harmittomia. Sen jälkeen kun Sofia on laitettu sohvalle, tietysti Sofiakin alkaa aktiivisesti pelata heidän porukkaa vastaan. Ymmärrän siis Reeon ajatuksen tuossa, vaikka itsekin haluaisin Sofian häätöön.
ei kai Reeo niin tyhmä oo että aliarvioi Sofian älyn. Reeo katsoo pitemmälle.
Ei vaan, että Soffen pelitaktiikka on sellainen että se ei yksinään ole riski. Soffehan antaa äänet aina mitrn sattuu, eikä sovi pisteistä muiden kanssa.
Sofia tietää tilanteet, ovela.
Santeri saisi mennä sinne Britaniaan tekemään omia ja muitten vehkeitten hieromisia.
Mitä se talossa tekee, kun tulotkin on pitkälti toistakymmentä tuhatta kuukaudessa.
Ei kai tuonne kukaan pelkästään rahan takia mene, haloo nyt!
Kyllä se santeri on tullut taloon havittelemaan voittoa, turha väittää, mutta ei ainoastaan voittoa tavoittele, se myös tavallaan myy itseään , siis sponsoroi, jos saisi uusia asiakkaita.
eikö hän mene takasin Englantiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis tietysti voinut näyttää myös Heidin kommentin " olisin joka tapauksessa liipasimella" tuosta lauantain valinnastaan mutta eihän sitä nyt tietenkään oltu otettu mukaan koosteeseen.
Esittelytekstissään Heidi kertoo, ettei hän kestä valehtelua. Kuitenkin eilen koosteessa kertoi sanoneensa 'valkoisen valheen' Sallalle, miksi poisti hänet perjantain päällikköjuhlista. Lisäksi eilen illalla Millan häädön jälkeen Heidi juonitteli pitkään Sallan kanssa tulevista nimeämistä ja ehdotti valkoisten vaheiden keksimistä- Heidi toimii siis kakinaamaisesti.
No boi hellantuuteli, kuule valkoiset valheet ovat ihmiselämässä ihan tarpeellisia että rauha säilyy, niitä kutsutaan hyviksi käytöstavoiksi, ettei loukata toisia turhaan.
Kukaan ei puhu kaikesta totta, se ei ole mahdollista, ihmiset nuijisivat toisensa hengiltä ilman valkoisia valheita. Kaksinaamaisuus on ihan eri asia.Mikä on valehtelun ja valkoisten valheiden ero-ei mikään.
Siis mitä kakaroita täällä pyörii, jotka eivät tiedä, mitä tarkoittaa valkoinen valhe?
eri
Suoraan häätöön, niin on ennenkin toimittu.