Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Yhteensä 52 ihmistä suomessa äänesti. Siinä tulos.
Onnea REEO JA VARMA TIE!
Olis ollu kiva kuulla mitä Laura ja Mia Millan lähdön hetkellä kuiskaili!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAH HAH HAA. Mä niin nautin!!! Saitte näpäytyksen!!!
Minkä ihmeen näpäytyksen? 🤣
Kun ei lähteny Laura tai millu
Niin tylsä häätölähetys. Ei mitään mielenkiintoa. Tästä ihmiset maksoivat.
suomalaiset tykkää pieruista ja tvmainos äänestä
Lienee niin vähän äänestäjiä että isokin johto saattaa hypätä häviöksi muutamilla äänillä.
En tajuu kuka haluaa että toi mia edelleen jatkaa talossa, pieruvitsit vissiin sitten hauskoja, yäk 🙄
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ollut vähän äänestäjiä kun näin kääntyi 🙁
Joo, onhan tuottajat myöntäneet tän, että äänestäjämäärät ovat pieniä ja vähälläkin äänimäärällä tulee äkkinäisiä käänteitä.
Melkoinen hiirulainen tämä Milla oli. Yksi lysti vaikka tippui. Kovasti uhosi pistää pakan sekaisin. Joo. ei.
Vierailija kirjoitti:
Milla!!!???
Oikee lähti. Pääsee kotiin polttamaan tupakkaa
Vierailija kirjoitti:
Tylsä käänne. Miten tämä muutti taloa? Ei mitenkään.
Miksi olisit halunnut että taloon jää tylsin asukas, jonka poissaoloa kukaan ei edes huomaa?
Eikö kellään teistä epäilytä ja tule kusetuksen fiilistä tästä että Mia oli kokoajan reippaasti lähdössä ja Milla kokoajan vahvassa johdossa. Kuitenkin Millan aika lähteä .. Täyttä kusetuspaskaa koko äänestys
Pitäisiköhän ite äänestää ensi viikolla. Joko tuotanto huijaa tai äänestäjien määrä on todella pieni, kun tulos muuttuu noin nopeasti
Ihanaa, Millu jatkaa pierujaan!
Vierailija kirjoitti:
Jos mun viimeset lempparit Heidi ja Milla häädetään niin sit meen Nabazin, Tuulan ja Sofian puolelle.
Harmi kun Milla tippui, kyllä oli käärme Laura onnellisen näköinen, halaili hymyssä suin Miaa kun ennen kun Milla oli edes ulkona. Yök mikä muija!
Vierailija kirjoitti:
Höh. Ei Millaa. Sehän oli noista paras. Minkä hiton takia laitatte jonkun läyhä-Lauran ja millun jatkoon, ja sitten kiltti Milla joutuu lähtemään.
Koska on paljon mielenkiintoisempaa seurata elämää talossa ja keskusteluja talon ulkopuolella, kun kiltit ja hiljaiset poistuvat talosta ja sinne jäävät äänekkäät ja tunteita herättävät.
Hyvin meni äänestys.
Hahhahhaa, no nyt Salla on yksin. Laura ja Merve please laittakaa akka ruotuun ettei se hypi teidän silmille. Pistäkää se vaikka kuuraamaan vessaa tai tekemään jotain muuta ´"kehittävää" jotta sillä ei oo aikaa juonitella teitä hyviksiä vastaan.
Hyi hitto toi sofia on ylimielinen!!!