Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
HAH HAH HAA. Mä niin nautin!!! Saitte näpäytyksen!!!
(((🤛
Vierailija kirjoitti:
HAH HAH HAA. Mä niin nautin!!! Saitte näpäytyksen!!!
Minkä ihmeen näpäytyksen? 🤣
Näin juuri. Huono kausi jatkuu ja pääasia ETTÄ REEON HELPPO TIE HELPOTTUU ENTISESTÄÄN! Väärä lähti ja 16 ihmistä suomessa äänesti.
Hyvä että Mia jäi mutta Salla olis saanut lähteä
Vierailija kirjoitti:
Noi kaikki emännät sais tippua ja jotain hyvännköisiä transnaisia tilalle!
Trans-bb olis ihan paras
Jos mun viimeset lempparit Heidi ja Milla häädetään niin sit meen Nabazin, Tuulan ja Sofian puolelle.
Mitä helwettiä!?? Siis Milla johti äänestystä reippaalla 30% johdolla ja yhtäkkiä onkin häädössä 🥵🥶... Kellä vaikuttaa äänestää mitään kun tuotanto päättää kuka lähtee ulos ja muokkaa prosenttipalkit muutaman prosentin päähän toisistaan
Tuotanto laittoi "parit" äänet Millulle. Turha taistella tuulimyllyä vastaan.
Jesjesjes, Millu saa jäädä piereskelemään lisää. Viihdettä luvassa ensi viikollakin. Onneksi haju ei välity telkkarin välityksellä sentään.
Vierailija kirjoitti:
Kuulispa Jumala ja tippuisi tuo Mia pois talosta.🙏
Kuulispa jumala ja lopettais Venäjän hyökkäyssodan.
Nyt on ollut vähän äänestäjiä kun näin kääntyi 🙁
Salla varmaan kuvittelee olevansa joku ennakkosuosiki
Kakkanhajuinen jäi edelleen taloon.
Höh. Ei Millaa. Sehän oli noista paras. Minkä hiton takia laitatte jonkun läyhä-Lauran ja millun jatkoon, ja sitten kiltti Milla joutuu lähtemään.
Ihmiset paukutti vaan Mialle ja sallalle ääniä ja unohti Millan
Sofia hymyilee