Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Lauralle tiedoksi Hesen ranskalaiset valmistetaan aidosta perunasta, ei niin kuin läyhäjengiläinen sanoi. (valehteli?)
tykkään mäkin ranskalaisista sen harvan kerran kun käyn siellä
Kyllä on naiset laittaneet taas hienoksi itsensä, Sofia taas yliveto.
Miikan kaltaista tarvitaan talossa, että tulee jännitettä ei käy tylsäksi. Uskaltaa sivaltaa ketä vaan ja sitten hyvitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauralle tiedoksi Hesen ranskalaiset valmistetaan aidosta perunasta, ei niin kuin läyhäjengiläinen sanoi. (valehteli?)
tykkään mäkin ranskalaisista sen harvan kerran kun käyn siellä
ei hesen vaan Macd--------
Vierailija kirjoitti:
Eli näillä sivuilla laura ja mia on suosikit 🙄
Nii koska vastassa on Salla ja Milla. Iha sama kumpi heistä lähtee
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti nuo Lauran yritykset olla ilmeisesti sarkastinen läpänheittäjä, ovat suorastaan avuttomia. Ja kun ei oikein kirvoita naurunremakkaa hänen läppänsä, niin sitten ottaa noita Peteliuksen sketsien hokemista ja tekoräkätystä Millun kanssa ja muuta yhtä vaivannuttavaa.
Kyl voi olla samanlainen tapaus viime vuoden Muurahaiskuningattaren kanssa (Katjako sen nimi on`?). Epävarma ja varovainen pomona, että ei vain sano tai tee mitään sellaista, mikä suututtaisi muut asukkaat. Sitten taputtaa itseään olalle, että olinpa älykäs ja kuinka tyhmä toi Heidi on. Ja katsojat kuolee tylsyyteen.
Todella noloja kiekaisuja noi Lauran "läpät". Millua ei taida oikeesti edes naurattaa Lauran jutut. Laura ollut kovaääninen tänään. Tulee kyllä mieleen itsellekin Katja, joka romahti häädön jälkeen täysin. Merve sanoi juuri, että Laura haluaa olla enemmän talossa mitä hän. Samoja piirteitä heissä paljon, Katjassa ja Laurassa.
Miikka ilman myrkkyä ollut monta tuntia, hvetin rasittava nulikka
Sofia on naurettavan näköinen noissa virityksissään. Menikö sillä 3 vai 4 tuntia laitattaessa meikit ja hiukset?
Vierailija kirjoitti:
Kenen kanssa Merve mustamaalaa muita, kun Laura häädetään talosta. Milena??
Laura on finaalissa, ei huolta
Kohta nähdään Lauran palkit korkealla ja pian pääsee turvaan.
Nabbe toivoo et Laura lähtee tänään.
Ei ole oikea paikka ahdistuvalle nuorelle Heidille tuo talo. Voi jättää paljon traumoja.
Vierailija kirjoitti:
Heidi on niin pilannut pelinsä, huikeet bileet perjantaina ja porukkaa luiskaa😅 ja vielä lauantaina, oma etu 🙄
Hyvä että viimeisetkin ihmiset näkee kuinka itsekäs se on
Miikka on liian ilkeä ja etsii kiusattavia. Nabba kohteena. Reeo fiksumpi.
Vierailija kirjoitti:
Lauralla noussut kusi päähän.
Onko kokemusta.
Ääniä ei ollut annettu eilen vielä paljonkaan, koska ketään ei kiinnosta tän päivänen häätö. Niin tylsät vaihtoehdot. Siitä syystä Lauralla oli palkit tapissa. Uskon, et tilanne kääntyy tänään päälaelleen, kun vähän useemmat katsojat ehkä aktivoituu.
Vierailija kirjoitti:
Miikan kaltaista tarvitaan talossa, että tulee jännitettä ei käy tylsäksi. Uskaltaa sivaltaa ketä vaan ja sitten hyvitellä.
Niin ja ajattele sekin on saanut tyttöystävän
Heidi on niin pilannut pelinsä, huikeet bileet perjantaina ja porukkaa luiskaa😅 ja vielä lauantaina, oma etu 🙄