Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
48101/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofialle meikkauskielto illaksi ja koko ensi viikoksi 🤡

Kiva katsoa Sofian nätisti meikattua naamaa. Kauniit kasvot ilman meikkiäkin. Malliainesta mm pituus, hoikkuus.

Sinä et taida edes erottaa sitä, onko hänellä meikkiä ollenkaan vai onko ehostautunut kevyesti. Sofia on melko karmea ilmestys meikkaamattomana.

Miehen näköinen mies ilman meikkiä.

Kun haarojen välissä on munat, niin on biologisesti mies vaikka kuin muuta väittäisi. Biologisia faktoja on vaikea muuksi vääntää.

Vierailija
48102/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voidaanko nyt jo viimein äänestää Milla ulos? Ehdottomasti Heidin lisäksi BB:n tyhmin ja vähiten viihdyttävä asukas.

Joo, Millalla, Nabazilla ja Heidillä vähiten älyä, mutta kyllä heistä voi vielä kontsaa löytyä

Talon tyhmimmät asukkaat ovat tosiaan Heidi, Milla ja Nabas. Talon älykkäimmät asukkaat ovat Salla, Reeo ja Sofia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48103/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun Tuula häädetään niin huutaakohan se että "Kyllä kansa tietää"

Toivottavasti silloin joku noista asukkaista sanoisi sen hänelle.🤭

Vierailija
48104/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura on kyl niin tympäänyneen näköinen. Ehkä laihduttanut rajusti vauhdilla, kun olemus niin kömpelö ja kasvot aika valahtaneet tuohoj ikään nähd3n.

Vierailija
48105/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa Lauran puolustajat ja Reeon mollaajat 24/7. Siellä se totuus iskee vasten kasvoja teillekin. Nyt tuotanto leikkelee koosteet ihan oman mielensä mukaan saaden Reeon näyttämään pahalta ja Lauran joltain pyhimysenkeliltä. Yhtä kaksinaamaista kakan puhujaa kuin Laura en ole vähään aikaan nähnytkään. Merve tulee hyvänä kakkosena käsikynkässä.

En minä ketään pelkän juonittelun takia ainakaan ulos pistäisi, kaikkihan tuolla juonittelee. Enemmän minulle merkitsee toisien kunnioittaminen ja käytöstavat. Tuollainen jatkuva päin naamaa v**tuilu ja ylimielinen määräily on kuvottavaa katsottavaa. Merve ja Laura eivät tee mitään tällaista. 

Niin kun näillä ämmillä ei oo pokkaa sanoa päin naamaa mitään vaan sit haukkuvat selän takana. Miikka vitsailee ja samalla tavalla itsestään myös, Laura ja Merve esittää päin naamaa jotain ihan muuta ja heti kun muut kääntää selkänsä alkaa hirveä haukkuminen. Et joo aika iso ero. Itsessä on vika jos ei omaa mitään huumorintajua.

Vierailija
48106/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi taitaa olla ainut joka kirjoittanut pitkän matematiikan ja fysiikan mm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48107/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milena näyttää nyt ujolta tytöltä joka odottaa, että joku pyytäisi häntä tanssimaan.

Näyttää kyllä vaan ihan ylensyöneeltä porsaalta.

Vierailija
48108/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa Lauran puolustajat ja Reeon mollaajat 24/7. Siellä se totuus iskee vasten kasvoja teillekin. Nyt tuotanto leikkelee koosteet ihan oman mielensä mukaan saaden Reeon näyttämään pahalta ja Lauran joltain pyhimysenkeliltä. Yhtä kaksinaamaista kakan puhujaa kuin Laura en ole vähään aikaan nähnytkään. Merve tulee hyvänä kakkosena käsikynkässä.

En minä ketään pelkän juonittelun takia ainakaan ulos pistäisi, kaikkihan tuolla juonittelee. Enemmän minulle merkitsee toisien kunnioittaminen ja käytöstavat. Tuollainen jatkuva päin naamaa v**tuilu ja ylimielinen määräily on kuvottavaa katsottavaa. Merve ja Laura eivät tee mitään tällaista. 

Niin kun näillä ämmillä ei oo pokkaa sanoa päin naamaa mitään vaan sit haukkuvat selän takana. Miikka vitsailee ja samalla tavalla itsestään myös, Laura ja Merve esittää päin naamaa jotain ihan muuta ja heti kun muut kääntää selkänsä alkaa hirveä haukkuminen. Et joo aika iso ero. Itsessä on vika jos ei omaa mitään huumorintajua.

Mitä sillä on väliä kuka puhuu tuolla selän takana ja mitä? Ei se haittaa niitä, joista puhutaan. Enemmän haittaa se suora kettuilu, koska se vaikuttaa ilmapiiriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48109/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa Lauran puolustajat ja Reeon mollaajat 24/7. Siellä se totuus iskee vasten kasvoja teillekin. Nyt tuotanto leikkelee koosteet ihan oman mielensä mukaan saaden Reeon näyttämään pahalta ja Lauran joltain pyhimysenkeliltä. Yhtä kaksinaamaista kakan puhujaa kuin Laura en ole vähään aikaan nähnytkään. Merve tulee hyvänä kakkosena käsikynkässä.

En minä ketään pelkän juonittelun takia ainakaan ulos pistäisi, kaikkihan tuolla juonittelee. Enemmän minulle merkitsee toisien kunnioittaminen ja käytöstavat. Tuollainen jatkuva päin naamaa v**tuilu ja ylimielinen määräily on kuvottavaa katsottavaa. Merve ja Laura eivät tee mitään tällaista. 

Niin kun näillä ämmillä ei oo pokkaa sanoa päin naamaa mitään vaan sit haukkuvat selän takana. Miikka vitsailee ja samalla tavalla itsestään myös, Laura ja Merve esittää päin naamaa jotain ihan muuta ja heti kun muut kääntää selkänsä alkaa hirveä haukkuminen. Et joo aika iso ero. Itsessä on vika jos ei omaa mitään huumorintajua.

Kaikilla ei ole sellainen huumorintaju, että tykkäisivät kun joku ilkkuu ja kiusoittelee jatkuvasti. Kertoo huonosta itsetunnosta, kun pitää ylentää itseään alentamalla muita.

Vierailija
48110/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mia on ihana!

On joo tosi paska luonne. Ruma luonne rumentaa myös ulkoisesti. Lisäksi kakkainen käytös ja paskaiset puheet rumentaa. Talon epänaisellisin, jopa Sofiaa epänaisellisempi. Eräällä kaudella oli kakan hajuinen poika, tällä kaudella kakanhajuinen tyttö.

Mia on hauska, naseva ja miellyttävä ihminen. Kateellinen, much?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48111/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi taitaa olla ainut joka kirjoittanut pitkän matematiikan ja fysiikan mm

Ei taida auttaa BB:n voitossa. Voittajalta vaaditaan muita avuja, kuten kiinnostavuutta ja karismaa.

Vierailija
48112/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofuli heittelee kuulemma veitsiä kotonaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48113/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milena näyttää nyt ujolta tytöltä joka odottaa, että joku pyytäisi häntä tanssimaan.

Näyttää kyllä vaan ihan ylensyöneeltä porsaalta.

Linjapelaajina eivät luuviulut pärjää. Hänen lajissaan tarvitaan kaikenlaisia ihmistyyppejä.

Vierailija
48114/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voidaanko nyt jo viimein äänestää Milla ulos? Ehdottomasti Heidin lisäksi BB:n tyhmin ja vähiten viihdyttävä asukas.

Joo, Millalla, Nabazilla ja Heidillä vähiten älyä, mutta kyllä heistä voi vielä kontsaa löytyä

Talon tyhmimmät asukkaat ovat tosiaan Heidi, Milla ja Nabas. Talon älykkäimmät asukkaat ovat Salla, Reeo ja Sofia.

Lisäisin Tuulan vielä tyhmimpien joukkoon. Mutta ihmiset ovat tosiaan järkyttävän sinisilmäisiä esim. Reeoa kohtaan. Hän on erittäin älykäs pelaaja, taitava puhuja ja manipuloija. Hän ei välitä talossa kenestäkään. Hän on narsisti ja sosiopaatti, samoin kuin Salla. Heidän äo:nsa on paljon muiden asukkaiden yläpuolella, mutta katsojatkaan eivät ymmärrä heidän petollista luonnettaan, vaan äänestävät heitä jatkoon. Nabaz, Miikka, Mia tai kaikkein empaattisin Sofia voittoon.

Kukaan talolaisista ei ole mikään ruudinkeksijä eikä tarviikaan olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48115/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa Lauran puolustajat ja Reeon mollaajat 24/7. Siellä se totuus iskee vasten kasvoja teillekin. Nyt tuotanto leikkelee koosteet ihan oman mielensä mukaan saaden Reeon näyttämään pahalta ja Lauran joltain pyhimysenkeliltä. Yhtä kaksinaamaista kakan puhujaa kuin Laura en ole vähään aikaan nähnytkään. Merve tulee hyvänä kakkosena käsikynkässä.

En minä ketään pelkän juonittelun takia ainakaan ulos pistäisi, kaikkihan tuolla juonittelee. Enemmän minulle merkitsee toisien kunnioittaminen ja käytöstavat. Tuollainen jatkuva päin naamaa v**tuilu ja ylimielinen määräily on kuvottavaa katsottavaa. Merve ja Laura eivät tee mitään tällaista. 

Niin kun näillä ämmillä ei oo pokkaa sanoa päin naamaa mitään vaan sit haukkuvat selän takana. Miikka vitsailee ja samalla tavalla itsestään myös, Laura ja Merve esittää päin naamaa jotain ihan muuta ja heti kun muut kääntää selkänsä alkaa hirveä haukkuminen. Et joo aika iso ero. Itsessä on vika jos ei omaa mitään huumorintajua.

Mitä sillä on väliä kuka puhuu tuolla selän takana ja mitä? Ei se haittaa niitä, joista puhutaan. Enemmän haittaa se suora kettuilu, koska se vaikuttaa ilmapiiriin.

Eli selän takana tapahtuva kiusaaminen ok jos sen uhri ei tiedä asiasta... Just mikä asenne. Miikka on ainoa joka tonne tuo mitään iloa. Kyllö se katsojille ainakin ilmapiirin pilaaja tuo Lauran ja merven käärmeily.

Vierailija
48116/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talon kuningattarelle Lauralle ääniä. Ensi viikon kapteenin vakanssi odottaa.

Vierailija
48117/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura puhuu asiaa! Missä Reeon ja Heidin rankku kun ei saanut puhua nimeämisistä?!?!?

Vierailija
48118/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voidaanko nyt jo viimein äänestää Milla ulos? Ehdottomasti Heidin lisäksi BB:n tyhmin ja vähiten viihdyttävä asukas.

Joo, Millalla, Nabazilla ja Heidillä vähiten älyä, mutta kyllä heistä voi vielä kontsaa löytyä

Talon tyhmimmät asukkaat ovat tosiaan Heidi, Milla ja Nabas. Talon älykkäimmät asukkaat ovat Salla, Reeo ja Sofia.

Lisäisin Tuulan vielä tyhmimpien joukkoon. Mutta ihmiset ovat tosiaan järkyttävän sinisilmäisiä esim. Reeoa kohtaan. Hän on erittäin älykäs pelaaja, taitava puhuja ja manipuloija. Hän ei välitä talossa kenestäkään. Hän on narsisti ja sosiopaatti, samoin kuin Salla. Heidän äo:nsa on paljon muiden asukkaiden yläpuolella, mutta katsojatkaan eivät ymmärrä heidän petollista luonnettaan, vaan äänestävät heitä jatkoon. Nabaz, Miikka, Mia tai kaikkein empaattisin Sofia voittoon.

En nyt narsistista tiedä, mutta Reeo on tosiaan älykäs taktikko ja manipuloija. Minusta hän jopa ansaitsisi voiton juonikkaalla, itsekkäällä ja törkeällä pelillään. Eikös sellaista tällä kaudella haettu?

Vierailija
48119/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun tuolla talossa ei ole mieskomistusta, jota olisi mukava katsella.

Vierailija
48120/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena kertoi viime su olevan 100 kiloinen jenkkifutari. Jostain syystä Heidi ei tykkää Milenasta. 

Ketju on lukittu.