Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
47881/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on selvä että Salla on ekana turvassa ja hyvä niin. Sitten vaan kaikki vielä keskittämään äänensä Millalle, niin se ja sama lähteekö Millu vai Laura talosta.

Jaa miten on selvä? 😄 Eiköhän milla tai Salla lähde.

Vierailija
47882/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Tuula vaikuttaa olemukseltaan vähintään 69vltä?

Ja miksi yrittää epätoivoisesti vaikuttaa nuorelta? Kiusallista katsoa, kun mummo "joraa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47883/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuko ne vain yhden yön ulkona ja nyt jo makoilevat sisällä?

Höh, luulin että vihdoin alkaa tapahtua jotain.

Vierailija
47884/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauralla 80 prosenttia äänistä tällä hetkellä. Melko varmasti turvassa, mutta seurataan tilannetta herkeämättä.

Heh. Äänestäjiä on niin vähän, että noilla ei ole vielä juuri mitään merkitystä. Joku on vain pistänyt Lauralle jo varhaisessa vaiheessa vaikka kymmenen ääntä, kun muut ovat saaneet yksittäisiä ääniä. Kyllä se todellinen äänestys käydään vasta ihan loppumetreillä.

Milla ekaksi turvaan ja sen jälkeen äänet Sallalle, niin myrkkykatkoista jompi kumpi tipahtaa.

Vierailija
47885/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on selvä että Salla on ekana turvassa ja hyvä niin. Sitten vaan kaikki vielä keskittämään äänensä Millalle, niin se ja sama lähteekö Millu vai Laura talosta.

Jaa miten on selvä? 😄 Eiköhän milla tai Salla lähde.

No illalla näet. Salla on takuuvarmasti ensimmäisenä turvassa. Naurattaa se sinua tai ei.

Vierailija
47886/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko HitMixin juontaja Mia valittu taloon HitMix mainoksena? HitMix mainoksia ainakin Ruudun puolella lähes kaikissa jaksoissa. Sattumaa?

Ja onko Tuula otettu taloon mainostamaan ET-lehteä? Ainakin Seela Sella on määkimässä joka mainostauolla lehteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47887/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun Laura, Merve ja Milena olisi saatu poistettua talosta, mulle olisi lähestulkoon sama kuka jäljellä olevista voittaisi, vaikka muutama suosikki onkin. Mutta tälle kolmikolle en voittoa tahtoisi. Mut se kaikista pahin kärmes onneksi saatiin kuitenkin pois.

Vierailija
47888/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti ihan kelata tuo tupakka keissi taaksepäin. Hirvee uho oli millalla ulkona että sanoo suorat sanat ja on niin vihainen sofialle jne. Sit meni sisälle ja Sofia pahoitteli tilannetta niin Milla vaan joo ei mitään eihän se välttämättä edes ole sun syy 😂 pikkuisen kaksinaamaista sanoisin. Ootin että se räjähtää sille vähintään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47889/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla tai Milla lähtee tänään. Eipä väliä kumpi noista käärmeistä.

Vierailija
47890/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura, Laura,......matkalla finaaliviisikkoon. Hyvä, hyvä!!!!!!!!!!!!

Missä näkyy äänestystilanne??

En ole eilisen koostelähetyksen lopun jälkeen nähnyt, silloin Lauralla murskaava johto.

Prosentit voivat olla noin mutta pitäisi oikeasti tietää äänimäärä, mitä pienempi äänimäärä sitä huikeammat prosentit. Siksi voittajaa ei noilla tiedoilla ole syytä ennustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47891/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että kova äänisimmät tyypit täällä palstalla nimittelee käärmeilyksi ja läyhäämiseksi ihan tavallisiakin keskusteluja esim pelailun saralta! Koko käärmeily ja läyhäys sana on kokenut melkoisen inflaation näitten forumi liioittelijoiden takia. Mutta mitäpä sitä ei tekisi kun on fanaattisessa tilassa....

Vierailija
47892/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asukkaat myös Miikka keskusteli eilen Heidin laiskuudesta. Ei siivoa jälkiään, eikä auta ruuan laitossa. Tottunut varmaan kun äidin luona asuu. Ja mielestäni tämäkin kertoo heidin itsekkyydestä, et ei tajua yhtään auttaa muita ja kuormittaa muita sotkuillaan. Ja tekeekö Heidi tuolla mitään muuta kuin makaa? Muita asukkaita olen nähnyt välillä polkemassa kuntopyörää tai juoksemassa. Heidiä en ole kertaakaan nähnyt, luulisi kun urheilija on, että ei jaksaisi vaan maata

No eilen illalla siivosi koko kyllä lähes koko kämpän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47893/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todellakin että Laura lähtee.Ei tuo mitään taloon ja tuo ns. parempi kiusaaminen on oksettavaa.Ei näe ollenkaa omassa käytöksessään mitään vikaa,kaikki muut ovat pahoja ja kiusaavat.Haukkuu Heidiä ja on muka sitten niin parasta kaveria.Inhottava käärme.

Vierailija
47894/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun piti ihan kelata tuo tupakka keissi taaksepäin. Hirvee uho oli millalla ulkona että sanoo suorat sanat ja on niin vihainen sofialle jne. Sit meni sisälle ja Sofia pahoitteli tilannetta niin Milla vaan joo ei mitään eihän se välttämättä edes ole sun syy 😂 pikkuisen kaksinaamaista sanoisin. Ootin että se räjähtää sille vähintään!

Niin ja iha naurettavaa tuollainen uhoaminen. Ihan kuin Sofialla ei olisi muutenkin paha mieli, kun ei tahallaan halunnut et tulee kielto Sitäpaitsi joka vuosi on tuo kielto tullut, sit ei kannata mennä bb taloon jos ei pysty ilman olemaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47895/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi Milla pääsee tänään kotiin polttamaan tupakkaa.

Vierailija
47896/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää se, että Tuula/Heidi ei osallistu millään tavoin ruuan valmistukseen saati jälkien korjaamiseen. Vaivoin tuli kiitos edes lausuttua. Kumpikin luiskaan siksi.

Vierailija
47897/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että kova äänisimmät tyypit täällä palstalla nimittelee käärmeilyksi ja läyhäämiseksi ihan tavallisiakin keskusteluja esim pelailun saralta! Koko käärmeily ja läyhäys sana on kokenut melkoisen inflaation näitten forumi liioittelijoiden takia. Mutta mitäpä sitä ei tekisi kun on fanaattisessa tilassa....

Mä oon kans huomannut, että pahimmat haukkujat ovat heidi/Reeo kannattajia. Niin hirveetä haukkumista täällä ja todella rumilla sanoilla. Mut kertoo kyllä myös kirjoittajista, että ei ole kaikki ihan hyvin jos haukutaan ihan siitä lähtien millaiset pierun jäljet housuihin tulee. Ei tervettä.

Vierailija
47898/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että kova äänisimmät tyypit täällä palstalla nimittelee käärmeilyksi ja läyhäämiseksi ihan tavallisiakin keskusteluja esim pelailun saralta! Koko käärmeily ja läyhäys sana on kokenut melkoisen inflaation näitten forumi liioittelijoiden takia. Mutta mitäpä sitä ei tekisi kun on fanaattisessa tilassa....

Mä oon kans huomannut, että pahimmat haukkujat ovat heidi/Reeo kannattajia. Niin hirveetä haukkumista täällä ja todella rumilla sanoilla. Mut kertoo kyllä myös kirjoittajista, että ei ole kaikki ihan hyvin jos haukutaan ihan siitä lähtien millaiset pierun jäljet housuihin tulee. Ei tervettä.

Haukkujia löytyy tässä ketjussa ihan jokaisesta leiristä. 

Tämä keskustelu onkin paljolti sitä, että mollataan jotain. Jos ei asukkaita, niin toisia keskustelijoita. Tai tuotantoa, tai studioväkeä. 

Vierailija
47899/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun piti ihan kelata tuo tupakka keissi taaksepäin. Hirvee uho oli millalla ulkona että sanoo suorat sanat ja on niin vihainen sofialle jne. Sit meni sisälle ja Sofia pahoitteli tilannetta niin Milla vaan joo ei mitään eihän se välttämättä edes ole sun syy 😂 pikkuisen kaksinaamaista sanoisin. Ootin että se räjähtää sille vähintään!

Saman huomioin. Tekopyhä feikki nirppanokka Milla. Hohoijaa kun raskasta Millan elämä tuolla.

Vierailija
47900/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas tuossa kisassa ajateltiin maksavia 24/7 katsojia!!!!

Ketju on lukittu.