Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
No 59 ei ole paljon, mutta tuula valehdellut ikänsä selvästi. Kaikenlaisia hoitoja ottanut naamansa jotta olisi nuoremman näköinen.
Niin, syöpähoidot eivät kuitenkaan mielestäsi vaikuta mihinkään. Olet melkoinen velho visioimaan, katso ensin omaa nassua peilistä.
Hyvä, nyt niiltä lähti tupakat. Muut epäilevät, että syy oli Sofian, joka oli sähkötupakkaansa polttanut sisällä.
Laura on meikannut monta tuntia ja tulos on JÄRKYTTÄVÄ. Veemäiset silmät korostuu entisestään.
Laura, Laura,......matkalla finaaliviisikkoon. Hyvä, hyvä!!!!!!!!!!!!
Eihän tuo Reeo edes näe tuolla mitään! Kulkee siis kaikki päivät puolisokeana. Ilmanko se on ollut välillä niin pihalla kaikesta juonittelusta, varsinkin Merven ja Lauran suhteen, kun eihän se ole edes nähnyt niitä kaikkia merkitseviä katseita ja ilmeitä ja häivähtäviä mikroilmeitä.
Heh, Rooma tai se mitä siitä on jäljellä, finaaliin. Tuurilla ne isotkin laivat seilaa.
Tuula on hoikka, mutta kävelee vähän köyryssä ja liikehtii muutenkin mummomaisesti. Takapuoli näyttää 80-vuotiaan naisen persaukselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakkakielto on polttajille tosi raju rangaistus, voi tulla äkkiseltään tosi pahoja vieroitusoireita. BB:n pitäisi antaa edes nikotiinipurkkaa
mistä se tuli tupakka kielto???
Soffe oli pitänyt sähkötupakkaa sisällä suussa tai jotain tämmöstä
Vierailija kirjoitti:
Laura on meikannut monta tuntia ja tulos on JÄRKYTTÄVÄ. Veemäiset silmät korostuu entisestään.
Merve voi vielä viimeistellä ystävänsä meikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia voisi lähteä Englantiin tienaamaan, sen verran hyvin tienaa kuulemma vai onko liian vanha jo hommiin ja hakee nostetta sometöille.
Santeri saisi mennä tekemään niitä runkkausvideoitaan sinne mistä taloon on tullutkin.
Eihän se ole talossa muuten, kuin myymässä itseään.
Tienestitkin on kuukaudessa pitkälti toistakymmentä tuhatta .
Kyllä siinä vehkeet voi olla aika nilellä, voi olla ruvella myös.
Mistäs hänen tulotiedot tiedät? Ei ainakaan talossa niitä ole kertonut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millulla umppari tulehtunut 🔥
Lähteekö nyt pois?
Taisi olla pikkasen heittodiagnoosi jollakulla
Vierailija kirjoitti:
Laura, Laura,......matkalla finaaliviisikkoon. Hyvä, hyvä!!!!!!!!!!!!
#temlaura voittaa 💪
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo Reeo edes näe tuolla mitään! Kulkee siis kaikki päivät puolisokeana. Ilmanko se on ollut välillä niin pihalla kaikesta juonittelusta, varsinkin Merven ja Lauran suhteen, kun eihän se ole edes nähnyt niitä kaikkia merkitseviä katseita ja ilmeitä ja häivähtäviä mikroilmeitä.
Heh, Rooma tai se mitä siitä on jäljellä, finaaliin. Tuurilla ne isotkin laivat seilaa.
Eihän Reeo malta nukkua tarpeeksi kun aivonsa pelaa pelaa, laskee laskee, juonii juonii.
En tajua miten jonkun mielestä Laura "parantaa" kokoajan, kun väki vähenee. Laura ei ole millään muotoa mielenkiintoinen tai hauska tyyppi. Ei edes satu vahingossa mitään kommelluksia tai aiheuta tilanteita tai draamaa. Ei siis tuo mitään taloon. Jutut tylsiä ja lapsellisia (36-vuotiaalle), jos jotain sattuu puhumaan.
Päällikköviikot nynnyili ja itkeskeli läpi. Huono johtaja, ei osaa tehdä itsenäisiä päätöksiä.
Kehtas vielä tänään sanoa, et jos hän huomenna voittaa päällikkökisan niin kyllä hän "näyttää" tai jotain (en viitsinyt edes kuunnella).
Vierailija kirjoitti:
Laura, Laura,......matkalla finaaliviisikkoon. Hyvä, hyvä!!!!!!!!!!!!
Missä näkyy äänestystilanne??
Se nyt on selvä että Salla on ekana turvassa ja hyvä niin. Sitten vaan kaikki vielä keskittämään äänensä Millalle, niin se ja sama lähteekö Millu vai Laura talosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo Reeo edes näe tuolla mitään! Kulkee siis kaikki päivät puolisokeana. Ilmanko se on ollut välillä niin pihalla kaikesta juonittelusta, varsinkin Merven ja Lauran suhteen, kun eihän se ole edes nähnyt niitä kaikkia merkitseviä katseita ja ilmeitä ja häivähtäviä mikroilmeitä.
Heh, Rooma tai se mitä siitä on jäljellä, finaaliin. Tuurilla ne isotkin laivat seilaa.
Eihän Reeo malta nukkua tarpeeksi kun aivonsa pelaa pelaa, laskee laskee, juonii juonii.
Reeo on kyllä tosi väsyneen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miten jonkun mielestä Laura "parantaa" kokoajan, kun väki vähenee. Laura ei ole millään muotoa mielenkiintoinen tai hauska tyyppi. Ei edes satu vahingossa mitään kommelluksia tai aiheuta tilanteita tai draamaa. Ei siis tuo mitään taloon. Jutut tylsiä ja lapsellisia (36-vuotiaalle), jos jotain sattuu puhumaan.
Päällikköviikot nynnyili ja itkeskeli läpi. Huono johtaja, ei osaa tehdä itsenäisiä päätöksiä.
Kehtas vielä tänään sanoa, et jos hän huomenna voittaa päällikkökisan niin kyllä hän "näyttää" tai jotain (en viitsinyt edes kuunnella).
Nyt taisit puhua heidistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura, Laura,......matkalla finaaliviisikkoon. Hyvä, hyvä!!!!!!!!!!!!
Missä näkyy äänestystilanne??
En ole eilisen koostelähetyksen lopun jälkeen nähnyt, silloin Lauralla murskaava johto.
Heidillä ollut sama paita koko viikon