Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
47841/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erityisen inhottavaa tossa Miikan harjoittamassa kiusaamisessa on se, että kiusaa sitä henkilöä, joka ei osaa kunnolla suomea, eikä voi sanoa kunnolla takaisinpäin. Pois tollanen koulukiusaaja.

Se on vitsiä. Ne naljailee toisilleen kun tykkäävät siitä. Vähän huumoria pitäisi ymmärtää.

Typeää vitsailla ja vielä typerämpää nauraa kiusaajan vitseill

Vierailija
47842/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään pitkästä aikaa seurannut niin Laurahan on todella mukava ihminen. Täältä kirjoituksista saa hyvin ristiriitaisen kuvan. Katsokaa itse 24/7 niin näette totuuden.

Olisitpa katsonut ennen häätöäänestykseen joutumista, olisit eri mieltä, nyt feikkaa täysillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47843/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Miikka, Reeo ja Heidi ei putoa seuraavan 3 viikon aikana, oli viimenen ruutuosto.

Ketään ei kiinnosta sinun ruutuostosi.

Väärin, sinua kiinnosti.

No eipä kyllä. Vastasin vain typerään viestiisi.

Typerää vastata, jos ei kiinnosta. Just saying

Vierailija
47844/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ainaskin Sofialta kaikki meikit pois ja meikittä suoraan lähetykseen noissa samoissa vaatteissa missä nyt imuroi.

Mieluummin kaikilta naisilta meikit pois.

Meikit pois kaikilta. Niin johan rupeaa näkymään selvemmin santerin miehiset ominaisuudet.

Miksi santeri kävelee kuin joulutonttu, jalat koukussa, ilmeisesti koukistelee kinttujaan, että ei näyttäisi niin pitkältä, kuin on. Kävelisi kyykyssä, niin ei olisi pituutta liikaa.

Vierailija
47845/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin eilen täällä palstalla, kun haukuttiin illalla"läyhäjengiä" makkarissa. Katsoin myöhemmin 24/7 ja kelasin alkuiltaan. Mä en siis ymmärrä miten jotkut on haukkunut täällä jos muut asukkaat haukkuvat heidin valintaa ottaa oma etu? Aivan täysin ymmärrettävää. Toi Heidin valinta ottaa oma etu ennen muita oli aivan täysin pohjanoteeraus, ei noin vaan tehdä. Heidin itsekkyys on pitkin kautta näkynyt, mut tää oli jo anteeksiantamatonta.

Noilla valinnoilla ei oo mitään tekemistä sen kanssa mitä sopivat jo aiemmin ENNEN kun Heidistä edes tuli päällikköä :D nyt vaan kaatavat lisää vettä myllyyn ja keksivät tekosyitä Heidin haukkumiselle. Se on ihan sama mitä päätöksiä Heidi olisi tehnyt, nämä sopivat kaiken jo ennen niitä.

Älä selitä. Jos vaikka Merve olisi ollut päällikkönä ja valinnut oman edun ennen muita, täällä olisi jo hirvee paska myrsky siitä kuinka itsekäs Merve on ja Merve ulos. Ihan sama mitä Heidi tekee tai sanoo on muka aina ok täällä palstalla

Hyeenalaumassakin haetaan se pienin yksilö joka sitten näännytetään hengiltä, BB-talon soisin toimivan ihmismäisesti.

Ei valitettavasti taida onnistua niin kauan kuin kiusaaja-Reijo on talossa :(

Vierailija
47846/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidille maistuu kyllä muiden kokkaama ruoka taas. Joko herkut ovat loppuneet omista varastoista?

Nöf Nöf 🐽 aika määrän mättöä ostikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47847/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mialla ollut kovia vatsakipuja ennenkin talossa.

Vierailija
47848/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä Tuulankin ulkonäköä mollataan. Ja moittijoina tietysti hädin tuskin parikymppiset pissikset. Tuulalla pysynyt paino hyvin kurissa eli hoikka ja muutenkin pirteä. Voi Jeesus kun te nykyiset parikymppiset näkisitte itsenne kuusikymppisenä, harva on normaalipainoinen, kun nykyään niin moni parikymppinenkin on jo ylipainoinen. Kannattaa vähän miettiä miltähän sitä itse näyttäis kuusikymppisenä. Suurin osa ei ainakaan yhtä hyvältä kuin Tuula.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47849/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakkakielto on polttajille tosi raju rangaistus, voi tulla äkkiseltään tosi pahoja vieroitusoireita. BB:n pitäisi antaa edes nikotiinipurkkaa

Vierailija
47850/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millulla umppari tulehtunut 🔥

Lähteekö nyt pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47851/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura tänään ulos, aivan tapetti talossa.

Et ilmeisesti katso 24/7

Vierailija
47852/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Lauraa missän nimessä ulos. Laura pääsee ekana turvaan. Millasallasallamilla ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47853/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakkakielto on polttajille tosi raju rangaistus, voi tulla äkkiseltään tosi pahoja vieroitusoireita. BB:n pitäisi antaa edes nikotiinipurkkaa

  mistä se tuli tupakka kielto??? 

Vierailija
47854/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura tänään ulos, aivan tapetti talossa.

Laura siksi pois, kun ne Merven kanssa vessassa juoruilee.

Juonittelijoitten mestari kaksikko.  Laura on muuten ihan tosikko. Viihdearvoltaan nolla. 

Laura vaan parantaa, kun väki vähenee. Malttakaa vielä pari viikkoa. Tulette näkemään todellisen Lauran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47855/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko

Heidin van

Hemmat eronneet? Jos asuu

Tanskassa ei nyt kovin läheistä. H puhuu vain äidistään. Kovin ahdistuneen oloinen.

Aika hemmotellun oloinen, on vanhan oloiset vanhemmat, kai ainoa lapsi.

Puhuu

Siskostaan Tanskassa eli olisko iskällå toinen perhe siellä ja H oirelee tic oireilla ja huomionhaku iskälle bb talon kautta.. jotenkin outoa.

Luxus kesämökki joka nyt rempattu heillä plus vierasmökki. Kyllä isänsä on Tanskassa töissä. Rikkaat vanhemmat jotka kustantavat tyttelinsä elämää, ulkomaan matkat ja asumisen.

Työtönhän se isukki on, ei ole toista perhettä. Hepalla on kivoja harrastuksia: hänellä on sisäkissa, jota ulkoiluttaa valjaissa. Kissa repii sudenkorentoja palasiksi. Hepa tykkää myös kalastamisesta. Hän on opetellut heittämään kalat kallioon, että niiltä lähtee henki. 

töissä on, Suomessa ei oo töitä mutta >Tanskassa on. 

Vierailija
47856/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään äänestyspalkit ovat lähes samalla tasolla, ja kuka tahansa voi lähteä. Toivotaan, että Laura, niin saisi Merven, Milenan ja Mian pelikirjan sekaisin. Ei noista muista ole liidaamaan tuota pahantahtoista juorurinkiä, sekaisin olisivat kuin seinäkello!

   Lauran palkki eilen illalla korkealla ja muut ruohonjuuritasolla ja Salla kotiin juonimaan.

Vierailija
47857/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään äänestyspalkit ovat lähes samalla tasolla, ja kuka tahansa voi lähteä. Toivotaan, että Laura, niin saisi Merven, Milenan ja Mian pelikirjan sekaisin. Ei noista muista ole liidaamaan tuota pahantahtoista juorurinkiä, sekaisin olisivat kuin seinäkello!

Mistä tämän tilanteen näkee???

Vierailija
47858/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ainaskin Sofialta kaikki meikit pois ja meikittä suoraan lähetykseen noissa samoissa vaatteissa missä nyt imuroi.

Mieluummin kaikilta naisilta meikit pois.

Meikit pois kaikilta. Niin johan rupeaa näkymään selvemmin santerin miehiset ominaisuudet.

Miksi santeri kävelee kuin joulutonttu, jalat koukussa, ilmeisesti koukistelee kinttujaan, että ei näyttäisi niin pitkältä, kuin on. Kävelisi kyykyssä, niin ei olisi pituutta liikaa.

Kuinka pitkä on? Tietääkö kukaan?

Vierailija
47859/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakkakielto on polttajille tosi raju rangaistus, voi tulla äkkiseltään tosi pahoja vieroitusoireita. BB:n pitäisi antaa edes nikotiinipurkkaa

Tupakointi kieltoja on ollut ennenkin, tupakat pois ja piiput piiloon. 

Vierailija
47860/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofia voisi lähteä Englantiin tienaamaan, sen verran hyvin tienaa kuulemma vai onko liian vanha jo hommiin ja hakee nostetta sometöille.

Santeri saisi mennä tekemään niitä runkkausvideoitaan sinne mistä taloon on tullutkin. 

Eihän se ole talossa muuten, kuin myymässä itseään. 

Tienestitkin on kuukaudessa pitkälti toistakymmentä tuhatta .

Kyllä siinä vehkeet voi olla aika nilellä, voi olla ruvella myös. 

Mistä sillä on videoita?

Ketju on lukittu.