Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Tänään pitkästä aikaa seurannut niin Laurahan on todella mukava ihminen. Täältä kirjoituksista saa hyvin ristiriitaisen kuvan. Katsokaa itse 24/7 niin näette totuuden.
Olisitpa katsonut ennen häätöäänestykseen joutumista, olisit eri mieltä, nyt feikkaa täysillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Miikka, Reeo ja Heidi ei putoa seuraavan 3 viikon aikana, oli viimenen ruutuosto.
Ketään ei kiinnosta sinun ruutuostosi.
Väärin, sinua kiinnosti.
No eipä kyllä. Vastasin vain typerään viestiisi.
Typerää vastata, jos ei kiinnosta. Just saying
Vierailija kirjoitti:
Nyt ainaskin Sofialta kaikki meikit pois ja meikittä suoraan lähetykseen noissa samoissa vaatteissa missä nyt imuroi.
Mieluummin kaikilta naisilta meikit pois.
Meikit pois kaikilta. Niin johan rupeaa näkymään selvemmin santerin miehiset ominaisuudet.
Miksi santeri kävelee kuin joulutonttu, jalat koukussa, ilmeisesti koukistelee kinttujaan, että ei näyttäisi niin pitkältä, kuin on. Kävelisi kyykyssä, niin ei olisi pituutta liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin eilen täällä palstalla, kun haukuttiin illalla"läyhäjengiä" makkarissa. Katsoin myöhemmin 24/7 ja kelasin alkuiltaan. Mä en siis ymmärrä miten jotkut on haukkunut täällä jos muut asukkaat haukkuvat heidin valintaa ottaa oma etu? Aivan täysin ymmärrettävää. Toi Heidin valinta ottaa oma etu ennen muita oli aivan täysin pohjanoteeraus, ei noin vaan tehdä. Heidin itsekkyys on pitkin kautta näkynyt, mut tää oli jo anteeksiantamatonta.
Noilla valinnoilla ei oo mitään tekemistä sen kanssa mitä sopivat jo aiemmin ENNEN kun Heidistä edes tuli päällikköä :D nyt vaan kaatavat lisää vettä myllyyn ja keksivät tekosyitä Heidin haukkumiselle. Se on ihan sama mitä päätöksiä Heidi olisi tehnyt, nämä sopivat kaiken jo ennen niitä.
Älä selitä. Jos vaikka Merve olisi ollut päällikkönä ja valinnut oman edun ennen muita, täällä olisi jo hirvee paska myrsky siitä kuinka itsekäs Merve on ja Merve ulos. Ihan sama mitä Heidi tekee tai sanoo on muka aina ok täällä palstalla
Hyeenalaumassakin haetaan se pienin yksilö joka sitten näännytetään hengiltä, BB-talon soisin toimivan ihmismäisesti.
Ei valitettavasti taida onnistua niin kauan kuin kiusaaja-Reijo on talossa :(
Vierailija kirjoitti:
Heidille maistuu kyllä muiden kokkaama ruoka taas. Joko herkut ovat loppuneet omista varastoista?
Nöf Nöf 🐽 aika määrän mättöä ostikin.
Mialla ollut kovia vatsakipuja ennenkin talossa.
Kylläpä Tuulankin ulkonäköä mollataan. Ja moittijoina tietysti hädin tuskin parikymppiset pissikset. Tuulalla pysynyt paino hyvin kurissa eli hoikka ja muutenkin pirteä. Voi Jeesus kun te nykyiset parikymppiset näkisitte itsenne kuusikymppisenä, harva on normaalipainoinen, kun nykyään niin moni parikymppinenkin on jo ylipainoinen. Kannattaa vähän miettiä miltähän sitä itse näyttäis kuusikymppisenä. Suurin osa ei ainakaan yhtä hyvältä kuin Tuula.
Tupakkakielto on polttajille tosi raju rangaistus, voi tulla äkkiseltään tosi pahoja vieroitusoireita. BB:n pitäisi antaa edes nikotiinipurkkaa
Vierailija kirjoitti:
Millulla umppari tulehtunut 🔥
Lähteekö nyt pois?
Vierailija kirjoitti:
Laura tänään ulos, aivan tapetti talossa.
Et ilmeisesti katso 24/7
Ei Lauraa missän nimessä ulos. Laura pääsee ekana turvaan. Millasallasallamilla ulos.
Vierailija kirjoitti:
Tupakkakielto on polttajille tosi raju rangaistus, voi tulla äkkiseltään tosi pahoja vieroitusoireita. BB:n pitäisi antaa edes nikotiinipurkkaa
mistä se tuli tupakka kielto???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura tänään ulos, aivan tapetti talossa.
Laura siksi pois, kun ne Merven kanssa vessassa juoruilee.
Juonittelijoitten mestari kaksikko. Laura on muuten ihan tosikko. Viihdearvoltaan nolla.
Laura vaan parantaa, kun väki vähenee. Malttakaa vielä pari viikkoa. Tulette näkemään todellisen Lauran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko
Heidin vanHemmat eronneet? Jos asuu
Tanskassa ei nyt kovin läheistä. H puhuu vain äidistään. Kovin ahdistuneen oloinen.Aika hemmotellun oloinen, on vanhan oloiset vanhemmat, kai ainoa lapsi.
Puhuu
Siskostaan Tanskassa eli olisko iskällå toinen perhe siellä ja H oirelee tic oireilla ja huomionhaku iskälle bb talon kautta.. jotenkin outoa.Luxus kesämökki joka nyt rempattu heillä plus vierasmökki. Kyllä isänsä on Tanskassa töissä. Rikkaat vanhemmat jotka kustantavat tyttelinsä elämää, ulkomaan matkat ja asumisen.
Työtönhän se isukki on, ei ole toista perhettä. Hepalla on kivoja harrastuksia: hänellä on sisäkissa, jota ulkoiluttaa valjaissa. Kissa repii sudenkorentoja palasiksi. Hepa tykkää myös kalastamisesta. Hän on opetellut heittämään kalat kallioon, että niiltä lähtee henki.
töissä on, Suomessa ei oo töitä mutta >Tanskassa on.
Vierailija kirjoitti:
Tänään äänestyspalkit ovat lähes samalla tasolla, ja kuka tahansa voi lähteä. Toivotaan, että Laura, niin saisi Merven, Milenan ja Mian pelikirjan sekaisin. Ei noista muista ole liidaamaan tuota pahantahtoista juorurinkiä, sekaisin olisivat kuin seinäkello!
Lauran palkki eilen illalla korkealla ja muut ruohonjuuritasolla ja Salla kotiin juonimaan.
Vierailija kirjoitti:
Tänään äänestyspalkit ovat lähes samalla tasolla, ja kuka tahansa voi lähteä. Toivotaan, että Laura, niin saisi Merven, Milenan ja Mian pelikirjan sekaisin. Ei noista muista ole liidaamaan tuota pahantahtoista juorurinkiä, sekaisin olisivat kuin seinäkello!
Mistä tämän tilanteen näkee???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ainaskin Sofialta kaikki meikit pois ja meikittä suoraan lähetykseen noissa samoissa vaatteissa missä nyt imuroi.
Mieluummin kaikilta naisilta meikit pois.
Meikit pois kaikilta. Niin johan rupeaa näkymään selvemmin santerin miehiset ominaisuudet.
Miksi santeri kävelee kuin joulutonttu, jalat koukussa, ilmeisesti koukistelee kinttujaan, että ei näyttäisi niin pitkältä, kuin on. Kävelisi kyykyssä, niin ei olisi pituutta liikaa.
Kuinka pitkä on? Tietääkö kukaan?
Vierailija kirjoitti:
Tupakkakielto on polttajille tosi raju rangaistus, voi tulla äkkiseltään tosi pahoja vieroitusoireita. BB:n pitäisi antaa edes nikotiinipurkkaa
Tupakointi kieltoja on ollut ennenkin, tupakat pois ja piiput piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia voisi lähteä Englantiin tienaamaan, sen verran hyvin tienaa kuulemma vai onko liian vanha jo hommiin ja hakee nostetta sometöille.
Santeri saisi mennä tekemään niitä runkkausvideoitaan sinne mistä taloon on tullutkin.
Eihän se ole talossa muuten, kuin myymässä itseään.
Tienestitkin on kuukaudessa pitkälti toistakymmentä tuhatta .
Kyllä siinä vehkeet voi olla aika nilellä, voi olla ruvella myös.
Mistä sillä on videoita?
Typeää vitsailla ja vielä typerämpää nauraa kiusaajan vitseill