Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
47821/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Miikka, Reeo ja Heidi ei putoa seuraavan 3 viikon aikana, oli viimenen ruutuosto.

Ketään ei kiinnosta sinun ruutuostosi.

Vierailija
47822/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla maalaa nuo kulmansa liian tummaksi ja poskipuna liian punaista hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47823/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo on just ihana!

JUST SAMAA MIELTÄ.

Hipsuttaa menemään talossa kuin vanhus. Ei bb-talo ole mikään geriatrian poliklinikka!

Vierailija
47824/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuo naiset on tolloja. Helposti saisivat talon miehet äänestykseen jos haluaisivat, eli Repan, Miikan, Napalangon ja Santerin. Mutta ei, kun pitää kinata keskenään..

Äänestykseen saisi joo, mutta ei välttämättä ulos. Salla ja Milla huomattavasti helpompi tiputtaa pois.

Väkisinhän niistä joku tippuisi

Ellei olisi valehäätö . Mutta, jos sellainen tulee, niin siinä tietysti asukkaan päättävät putoajan. 

Ei niillä äänet siihen riitä, että kaikki olisi samaan aikaan äänestyksessä.

Vierailija
47825/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olisi tosi tylsää katseltavaa jos ei Merven, Lauran, Sofian yms. porukka jutteleisi asioista maan ja taivaan väliltä. Ja tällä juttelulla en tosiaankaan tarkoita nimeämiskeskusteluja, vaan ihan muita random asioita.

Huomaahan sen kuinka Reeo ja Miikkakin tulevat aina tämän ryhmän kanssa juttusille. Ei heitä kiinnosta Heidin, Sallan ja Millan jutut. Ja tässä tarkoitan muita kuin nimeämisjuttuja.

Miettikää miten tylsää olisi, jos nykyinen Reeon hännystelijäporukka jäisi taloon, boooooring 🤔🥱🥱

Rooma veks ni loppuu hännystelyt.

Vierailija
47826/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään äänestyspalkit ovat lähes samalla tasolla, ja kuka tahansa voi lähteä. Toivotaan, että Laura, niin saisi Merven, Milenan ja Mian pelikirjan sekaisin. Ei noista muista ole liidaamaan tuota pahantahtoista juorurinkiä, sekaisin olisivat kuin seinäkello!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47827/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofialle meikkauskielto illaksi ja koko ensi viikoksi 🤡

Kiva katsoa Sofian nätisti meikattua naamaa. Kauniit kasvot ilman meikkiäkin. Malliainesta mm pituus, hoikkuus.

Sinä et taida edes erottaa sitä, onko hänellä meikkiä ollenkaan vai onko ehostautunut kevyesti. Sofia on melko karmea ilmestys meikkaamattomana.

Miehen näköinen mies ilman meikkiä.

Vierailija
47828/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuo naiset on tolloja. Helposti saisivat talon miehet äänestykseen jos haluaisivat, eli Repan, Miikan, Napalangon ja Santerin. Mutta ei, kun pitää kinata keskenään..

Onhan ne miehiä äänestäneetkin. Miksi miehet pitäisi saada pois. Yksi vain voittaa. 

Yhden miehen olen kyllä toivonut poistuvan talosta ja se on naisten vaatteisiin pukeutuva mies

ja se on santeri. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47829/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura tänään ulos, aivan tapetti talossa.

Vierailija
47830/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olisi tosi tylsää katseltavaa jos ei Merven, Lauran, Sofian yms. porukka jutteleisi asioista maan ja taivaan väliltä. Ja tällä juttelulla en tosiaankaan tarkoita nimeämiskeskusteluja, vaan ihan muita random asioita.

Huomaahan sen kuinka Reeo ja Miikkakin tulevat aina tämän ryhmän kanssa juttusille. Ei heitä kiinnosta Heidin, Sallan ja Millan jutut. Ja tässä tarkoitan muita kuin nimeämisjuttuja.

Miettikää miten tylsää olisi, jos nykyinen Reeon hännystelijäporukka jäisi taloon, boooooring 🤔🥱🥱

Puit just sanoiksi omatkin ajatukset ja se on justiinsa näin! Sen takia tämä Laura ja Merve fanitus on ollutkin kun olen huomannut sen, miten hyvää sisältöä taloon tuovat. Nämä naiset osaavat keskustella ja viihdyttävät katsojia.

Laura ja Merve kaksikko on kyllä tän kauden pelastus. Tylsää katseltavaa olisi ilman heitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47831/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofialle meikkauskielto illaksi ja koko ensi viikoksi 🤡

Kiva katsoa Sofian nätisti meikattua naamaa. Kauniit kasvot ilman meikkiäkin. Malliainesta mm pituus, hoikkuus.

Sinä et taida edes erottaa sitä, onko hänellä meikkiä ollenkaan vai onko ehostautunut kevyesti. Sofia on melko karmea ilmestys meikkaamattomana.

Miehen näköinen mies ilman meikkiä.

Kun santeri on ilman meikkejä, se on aika paljon itsensä näköinen, elikkä santeri itse. 

Miehisiä piirteitä on, kasvot ovat miehiset, äänikin on miesmäinen.

Elikkä mies, mikä mies. Hulluja on monenlaisia. 

Vierailija
47832/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Miikka, Reeo ja Heidi ei putoa seuraavan 3 viikon aikana, oli viimenen ruutuosto.

Ketään ei kiinnosta sinun ruutuostosi.

Väärin, sinua kiinnosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47833/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko

Heidin van

Hemmat eronneet? Jos asuu

Tanskassa ei nyt kovin läheistä. H puhuu vain äidistään. Kovin ahdistuneen oloinen.

Aika hemmotellun oloinen, on vanhan oloiset vanhemmat, kai ainoa lapsi.

Puhuu

Siskostaan Tanskassa eli olisko iskällå toinen perhe siellä ja H oirelee tic oireilla ja huomionhaku iskälle bb talon kautta.. jotenkin outoa.

Luxus kesämökki joka nyt rempattu heillä plus vierasmökki. Kyllä isänsä on Tanskassa töissä. Rikkaat vanhemmat jotka kustantavat tyttelinsä elämää, ulkomaan matkat ja asumisen.

Työtönhän se isukki on, ei ole toista perhettä. Hepalla on kivoja harrastuksia: hänellä on sisäkissa, jota ulkoiluttaa valjaissa. Kissa repii sudenkorentoja palasiksi. Hepa tykkää myös kalastamisesta. Hän on opetellut heittämään kalat kallioon, että niiltä lähtee henki. 

Vierailija
47834/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Miikka, Reeo ja Heidi ei putoa seuraavan 3 viikon aikana, oli viimenen ruutuosto.

Ketään ei kiinnosta sinun ruutuostosi.

Väärin, sinua kiinnosti.

No eipä kyllä. Vastasin vain typerään viestiisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47835/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura tänään ulos, aivan tapetti talossa.

Laura siksi pois, kun ne Merven kanssa vessassa juoruilee.

Juonittelijoitten mestari kaksikko.  Laura on muuten ihan tosikko. Viihdearvoltaan nolla. 

Vierailija
47836/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään äänestyspalkit ovat lähes samalla tasolla, ja kuka tahansa voi lähteä. Toivotaan, että Laura, niin saisi Merven, Milenan ja Mian pelikirjan sekaisin. Ei noista muista ole liidaamaan tuota pahantahtoista juorurinkiä, sekaisin olisivat kuin seinäkello!

Mistä muka tänään olet äänestyspalkit nähny? Toivottavasti Milla lähtee.

Vierailija
47837/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millulla umppari tulehtunut 🔥

Vierailija
47838/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura tänään ulos, aivan tapetti talossa.

Laura siksi pois, kun ne Merven kanssa vessassa juoruilee.

Juonittelijoitten mestari kaksikko.  Laura on muuten ihan tosikko. Viihdearvoltaan nolla. 

Niin Milla ja Sallakin tänää haukkunut ja juoruillut

Vierailija
47839/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura tänään ulos, aivan tapetti talossa.

Minä aion tänään äänestää Lauraa. Naurattaa jo tuleva peppukipu osalla, kun Laura turvassa ensimmäisenä 😂😂😂😂

Vierailija
47840/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millulla umppari tulehtunut 🔥

Miksi tuollainen hymiö? Toivottavasti itselläsikin tulehtuu

Ketju on lukittu.