Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Noi 2, Salla ja Milla ne vasta kieroja teeskentelijöitä on, just valittivat muista ja nyt on niin niin hyvää kaikki,
Kaikki valitukset on katselijoille piilojuttuna, kovaan ääneen juttelu, sit taas joskus niiden ääntä ei sit kuule millään.
Vierailija kirjoitti:
No 59 ei ole paljon, mutta tuula valehdellut ikänsä selvästi. Kaikenlaisia hoitoja ottanut naamansa jotta olisi nuoremman näköinen.
Lopeta jo. Tuula oli mun luokalla ja ei taatusti huijaa ikäänsä. Hyvin säilynyt Tuula. Kroppakin timmi ikäisekseen.
Jos Heidi ei osaa tanskaa kielii se toki siitä et iskä ei oo ollut paljon Heidin kanssa tekemisissä. Kyllä Heidi on jotenkin traumatisoitunut selvästi. Suorituksilla hyväksyntää. Puhe vain äidistä ja oudon omahyväiset kommentit ottamatta muita huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi verratakaan Sallan ja Millan keskusteluja Lauran ja Merven jatkuvaan haukkumiseen selän takana. Ei vaan näitä jaksa toivottavasti Laura tippuu pois, ei sen nyrpeää naamaa jaksa katsoa eikä pahansuopuisuutta. Kaksinaamainen on ja nyt koittaa tänään esittää muuta. ; )))))
Kaikki läyhäämiset ja selkään puukottamiset on nähty 24/7.
katso Milla ja Salla ulkona n klo 13.00 juonittelua koko ajan ja Milla viljelee veetä. Salla Heidin kanssa kylppärissä ja aiheena Milena, Salla juorusi mitä Milena kertoi liikku huoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No 59 ei ole paljon, mutta tuula valehdellut ikänsä selvästi. Kaikenlaisia hoitoja ottanut naamansa jotta olisi nuoremman näköinen.
Lopeta jo. Tuula oli mun luokalla ja ei taatusti huijaa ikäänsä. Hyvin säilynyt Tuula. Kroppakin timmi ikäisekseen.
No kovin on vanhemman oloinen kuin muut samanikäiset
Pelaavatko nuo shakkia tuolla enää ollenkaan? Siinä olisi ajanvietettä.
Vierailija kirjoitti:
Sofia voisi lähteä Englantiin tienaamaan, sen verran hyvin tienaa kuulemma vai onko liian vanha jo hommiin ja hakee nostetta sometöille.
Muutaman vuoden kuluttua Sofia jo liian vanha S töihin. Ei kukaan hetero halua seukata miesnaisen kanssa jota pökkiä reikäliin.
Vierailija kirjoitti:
Se et Tuulan mies asuu Amerikassa ei kerro kovin hyvästä suhteesta ja mamma osallistuu bb taloon. Elää Suomessa.
Tuula lähtee oliko Boston vai Dallas, puolivuotta virkavapaata.
Soffe voisi pakata kimpsut ja kampsut ja ottaa merven mukaan bisneksiä pyörittämään 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko
Heidin vanHemmat eronneet? Jos asuu
Tanskassa ei nyt kovin läheistä. H puhuu vain äidistään. Kovin ahdistuneen oloinen.Aika hemmotellun oloinen, on vanhan oloiset vanhemmat, kai ainoa lapsi.
Puhuu
Siskostaan Tanskassa eli olisko iskällå toinen perhe siellä ja H oirelee tic oireilla ja huomionhaku iskälle bb talon kautta.. jotenkin outoa.
Luxus kesämökki joka nyt rempattu heillä plus vierasmökki. Kyllä isänsä on Tanskassa töissä. Rikkaat vanhemmat jotka kustantavat tyttelinsä elämää, ulkomaan matkat ja asumisen.
Tänään pitkästä aikaa seurannut niin Laurahan on todella mukava ihminen. Täältä kirjoituksista saa hyvin ristiriitaisen kuvan. Katsokaa itse 24/7 niin näette totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No 59 ei ole paljon, mutta tuula valehdellut ikänsä selvästi. Kaikenlaisia hoitoja ottanut naamansa jotta olisi nuoremman näköinen.
Lopeta jo. Tuula oli mun luokalla ja ei taatusti huijaa ikäänsä. Hyvin säilynyt Tuula. Kroppakin timmi ikäisekseen.
Tuula vielä nuorekas, aika timmi kroppa, ei ujostele pitää leopardi housuja vai mikä eläin se onkaan niissä kuosissa, käypä mua kateeksi kun Tuula lähtee jenkkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Tänään pitkästä aikaa seurannut niin Laurahan on todella mukava ihminen. Täältä kirjoituksista saa hyvin ristiriitaisen kuvan. Katsokaa itse 24/7 niin näette totuuden.
Laura on tolokun ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla ja Milla kuvittelevat olevansa viihdyttävämpiä kuin toiset ja kuvittelevat pystyvänsä ohjaileen kuka sohvalla sunnuntaisin. Valitettavasti kahden säklättävän naisen juoruamiset ei kiinnosta eikä viihdytä.
Juuri noin. ovat kahdestaan ja haukkuvat "vanhoja" ja keksivät mitä milloinkin suurta draamaa heistä. pääosissä Salla sanelee ja Milla myöntelee.
Vaikuttaa siltä, että yrittävät vaikuttaa äänestäjiin, että juuri HE ovat niitä mukavia ja muut kiusaajia.
Heti alkaa, kun ovat sohvalle menossa.
He omalla olemisellaan vieraannuttavat itsensä. Älkää hyvät äänestäjät menkö halpaan, tää on Sallan säälittävä tekniikka. Sanoivat juuri ulkona kaikkea piip piip. Miksi ovat täällä, jos on noin vaikeeta. Pelkkää säälin hakemista. Busted. Salla ulos ja rytinällä.
Ei hätää!!! Jodelissa meinaavat äänestää Lauran turvaan ja seuraavana Mian. Todennäköisesti Salla on liuskassa.
Juu jodeli äänesti turvaan myös jerryn ja aleksin vai miten se meni 😂
Vierailija kirjoitti:
Tänään pitkästä aikaa seurannut niin Laurahan on todella mukava ihminen. Täältä kirjoituksista saa hyvin ristiriitaisen kuvan. Katsokaa itse 24/7 niin näette totuuden.
Lopeta se jankutus jo. Teet lauralle karhunpalveluksen.
Vierailija kirjoitti:
Hahahhahahahhaha - kumman äiti Sallan vai Millan - täällä nyt lobbaa????
Vaikuttaa myös siltä, että Miikan tyttis päivystää täällä. :D
Kyllä minuun iskee savonmuan kiaro huumori
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia voisi lähteä Englantiin tienaamaan, sen verran hyvin tienaa kuulemma vai onko liian vanha jo hommiin ja hakee nostetta sometöille.
Muutaman vuoden kuluttua Sofia jo liian vanha S töihin. Ei kukaan hetero halua seukata miesnaisen kanssa jota pökkiä reikäliin.
Ei kai heterot miesnaisten kans pöki muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tänään pitkästä aikaa seurannut niin Laurahan on todella mukava ihminen. Täältä kirjoituksista saa hyvin ristiriitaisen kuvan. Katsokaa itse 24/7 niin näette totuuden.
Samaa itsekkin ihmetellyt ja olen diagnosoinut tuon Laura vihan pastalla joksikin käsittämättömäksi touhuksi. Sen takia ole kehoittanut kriittisyyteen näitä palstoja kohtaan. Täällä liikaakin valehdellaan kuten just Laurasta.
Heidi sanoi että ovat yhdessä hänen vanhempansa mutta iskällä ei oo töitä Suomessa, Tanskassa on ja ilmeisesti iän perusteella kohta eläkkeelle.