Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
47381/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi talossa ei laiteta päällikköjä oikeasti kovan paikan eteen? Heidille olisi pitänyt laittaa tilanne, kumpi laitetaan häätöön Reijo vai Miikka. Silloin olisi ollut kiinnostavaa ja mukavaa nähdä Miikan ilme.

Vierailija
47382/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin Lauran pois. Ois mielenkiintoista nähdä Merve ilman Lauraa.. muuttuuko pelaaminen/käytös mitenkään?! Ovat nyt kuin paita ja peppu, vähän liiankin kiinni toisissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47383/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä toi possukiljasu oli Heidiltä äsken sohvalla :D kukaan ei reagoinu, ei edes katsonut.

Ja mitä Sallan kulmakarvoille on käyny?

Ovat tottuneet noihin kiljahduksiin joita Heidi itse nimittää hikaksi.

Ahaa onko sillä ticcejä?

Vierailija
47384/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä miten annetaan sekä bb:n osallistujien, studiovieraiden ja tuotannon kiusata jatkuvasti kisan nuorinta ja reiluinta ihmistä? Eidi ei sorru lainkaan muiden koulukiusaamiseen vaikka toki hienon harkitusti pelaakin kuten kuuluu. Viimeinen pisara nämä päällikön tehtävät joita tuotanto tietoisesti Heidille antanut niin että joutuu vielä enemmän susien hampaisiin. Ei tällaista kiusaamista kestä entisenä koulukiusattuna katsoa. Toivottavasti tuotanto ottaa vastuun jos pilaavat kisan nuorimman ja terveimmän kisaajan mielenterveyden. Onneksi hänellä on talossa Reeo. Ainoa pelastus.

Onhan täällä toinenkin ihminen joka näkee tässä touhussa kylmää ja rumaa kiusaamista. Itse olen huolestunut Heidin mielenterveydestä ja toivon todella että hän sai läheisiltään  ohjeita toimia,  jos tilanne tuosta vielä raaistuu. Hänen oireensa ovat pahentuneet ja ei jaksa pitää itsestään samalla tavalla huolta kuin taloon tullessaan ja täälläkin vain naureskellaan ja erittäin raakalaismaisesti solvataan. Joku vastuu tuolla pirun tuotannolla lumihiutaleineen tulee olla.

Vierailija
47385/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauralla 80 prosenttia äänistä tällä hetkellä. Melko varmasti turvassa, mutta seurataan tilannetta herkeämättä.

Vierailija
47386/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen huippuseurapiirien Ella on Sofian kaveri.

oksettavia molemmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47387/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Heidi kehtaa näyttää omaa naamaansa tuolla, kun valitsi oman edun ennen muita

Vierailija
47388/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin eilen täällä palstalla, kun haukuttiin illalla"läyhäjengiä" makkarissa. Katsoin myöhemmin 24/7 ja kelasin alkuiltaan. Mä en siis ymmärrä miten jotkut on haukkunut täällä jos muut asukkaat haukkuvat heidin valintaa ottaa oma etu? Aivan täysin ymmärrettävää. Toi Heidin valinta ottaa oma etu ennen muita oli aivan täysin pohjanoteeraus, ei noin vaan tehdä. Heidin itsekkyys on pitkin kautta näkynyt, mut tää oli jo anteeksiantamatonta.

Noilla valinnoilla ei oo mitään tekemistä sen kanssa mitä sopivat jo aiemmin ENNEN kun Heidistä edes tuli päällikköä :D nyt vaan kaatavat lisää vettä myllyyn ja keksivät tekosyitä Heidin haukkumiselle. Se on ihan sama mitä päätöksiä Heidi olisi tehnyt, nämä sopivat kaiken jo ennen niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47389/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä toi possukiljasu oli Heidiltä äsken sohvalla :D kukaan ei reagoinu, ei edes katsonut.

Ja mitä Sallan kulmakarvoille on käyny?

Ovat tottuneet noihin kiljahduksiin joita Heidi itse nimittää hikaksi.

Ahaa onko sillä ticcejä?

On. Mut Heidi on niin tyhmä et ei tajua sitä itse. Jännittyneenä ja seurassa kuulemma tulee enemmän

Vierailija
47390/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä toi possukiljasu oli Heidiltä äsken sohvalla :D kukaan ei reagoinu, ei edes katsonut.

Ja mitä Sallan kulmakarvoille on käyny?

Se vaan haluu olla niin lapsellisen hassunhauska. Ja hakee huomioo kun ei muuten sitä saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47391/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauralla 80 prosenttia äänistä tällä hetkellä. Melko varmasti turvassa, mutta seurataan tilannetta herkeämättä.

Mistä sen näkee? Eilen oli 70% koosteessa.

Vierailija
47392/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen huippuseurapiirien Ella on Sofian kaveri.

oksettavia molemmat

Suomen seurapiirit miehitetty näillä ja Harjusolilla  ja Virosta ja Irakista  tuodaan lisää hvahvistusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47393/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin eilen täällä palstalla, kun haukuttiin illalla"läyhäjengiä" makkarissa. Katsoin myöhemmin 24/7 ja kelasin alkuiltaan. Mä en siis ymmärrä miten jotkut on haukkunut täällä jos muut asukkaat haukkuvat heidin valintaa ottaa oma etu? Aivan täysin ymmärrettävää. Toi Heidin valinta ottaa oma etu ennen muita oli aivan täysin pohjanoteeraus, ei noin vaan tehdä. Heidin itsekkyys on pitkin kautta näkynyt, mut tää oli jo anteeksiantamatonta.

Noilla valinnoilla ei oo mitään tekemistä sen kanssa mitä sopivat jo aiemmin ENNEN kun Heidistä edes tuli päällikköä :D nyt vaan kaatavat lisää vettä myllyyn ja keksivät tekosyitä Heidin haukkumiselle. Se on ihan sama mitä päätöksiä Heidi olisi tehnyt, nämä sopivat kaiken jo ennen niitä.

Älä selitä. Jos vaikka Merve olisi ollut päällikkönä ja valinnut oman edun ennen muita, täällä olisi jo hirvee paska myrsky siitä kuinka itsekäs Merve on ja Merve ulos. Ihan sama mitä Heidi tekee tai sanoo on muka aina ok täällä palstalla

Vierailija
47394/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mervestä tulisi varmasti hyvä ja oikeudenmukainen päällikkö. Toivottavasti voittaa kilpailun ja näyttää kykynsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47395/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura himaan huomenna 🤯🤯🤯

Eipä Laura juurikaan tuo taloon viihdettä.

Tämä on itsellänikin suurin syy siihen miksi en hänestä erityisesti pidä. Vaikka Nabaskin ärsyttää toisinaan, hänkin tuo paljon enemmän viihdettä + kontenttia taloon. Lauralla on vaan se oma pieni jengi kenen kanssa on oma itsensä, muuten istuu nurkassa hiljaa ja tuijottaa kun muut puhuu. Ei sano ikinä suoraan kenellekään mitään vaan menee nurkan taakse valittamaan. Samoin Merve. Kaksi lammasta niin sanottuna.

Eilen katsoin monta tuntia 24/7 Laura, Miikka, Millu, Sofia, Merve istu sohvalla ja keskusteli. Sit pitkän ajan päästä huomasin et Aijaa heidikin oli siellä, istu vaan hiljaa. Eikä oo ensimmäinen kerta. Ticit välillä paljastaa et Heidi lähettyvillä.

Vierailija
47396/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin eilen täällä palstalla, kun haukuttiin illalla"läyhäjengiä" makkarissa. Katsoin myöhemmin 24/7 ja kelasin alkuiltaan. Mä en siis ymmärrä miten jotkut on haukkunut täällä jos muut asukkaat haukkuvat heidin valintaa ottaa oma etu? Aivan täysin ymmärrettävää. Toi Heidin valinta ottaa oma etu ennen muita oli aivan täysin pohjanoteeraus, ei noin vaan tehdä. Heidin itsekkyys on pitkin kautta näkynyt, mut tää oli jo anteeksiantamatonta.

Noilla valinnoilla ei oo mitään tekemistä sen kanssa mitä sopivat jo aiemmin ENNEN kun Heidistä edes tuli päällikköä :D nyt vaan kaatavat lisää vettä myllyyn ja keksivät tekosyitä Heidin haukkumiselle. Se on ihan sama mitä päätöksiä Heidi olisi tehnyt, nämä sopivat kaiken jo ennen niitä.

Älä selitä. Jos vaikka Merve olisi ollut päällikkönä ja valinnut oman edun ennen muita, täällä olisi jo hirvee paska myrsky siitä kuinka itsekäs Merve on ja Merve ulos. Ihan sama mitä Heidi tekee tai sanoo on muka aina ok täällä palstalla

No ei itseasiassa ole :D itse en tykännyt Heidistä yhtään alussa enkä hänen monista päätöksistä neuvotteluhuoneessa. Nyt vasta olen alkanut pikkuhiljaa tykkäämään. Tulee mieleen ihan omat koulukiusatun ajat kun katsoo noita Lauran, Merven, Mian ja Milenan touhuja, että ihan itse kyllä nostattavat Heidin suosiota omalla lapsellisella käyttäytymisellään.

Vierailija
47397/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koosteissa ei muistaakseni ole näytetty Heidin tic oireita jos ne niitä ovat.

Vierailija
47398/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla naama kukkii, Mervelläkin ihottumaa nenän pielessä, mikä pöpö talossa jyllää. Santeri hiihtelee likaisissa karvatossuissaan,  muut paljain jaloin jopa kylppärissä.

Vierailija
47399/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se oli koko ryhmän etu että saivat edes vähän ruokabudjettia.

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä Laurallekin kelpasi 250€ maksu että saa kaksi pois pelistä hetkeksi.

Vierailija
47400/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän Heidi ei ole kertaakaan pahoitellut muille valintaansa?

Ketju on lukittu.